GTAKevin023 Geplaatst: 11 juli 2013 Rapport Geplaatst: 11 juli 2013 (bewerkt) Auto's tunen is ook echt heel uitgebreid. Net Need for Speed joh. 75 verschillende kleuren, waarschijnlijk ook met stikkers en zo, 26 verschillende velgen. Je kan acceleration, top speed, brakes en traction. Ik denk dat traction iets met de rijgedrag te maken heeft, correct me if I am wrong. En ik hoop echt op zoveel meer tuning dingen. Wat ik altijd al gewild heb en hoop bij gta V is dat je een sirene met zwaailicht in elke auto kan zetten. Iets wat je nodig heb in een missie. Lijkt me zo vet om gewoon je eigen politieauto te maken. Verschillende politie verlichting. Dus dat je ook echt een stad politieauto kan maken met stikkers tot een undercover politiewagen. Verlichting verborgen of op je dak. In je grill of in je bumpers en wat voor soort kleuren en vormen. Kan je je voorstellen. De auto die in mijn handtekening staat beneden met rood/blauwe politieverlichting in de bumpers en grill. OH! Vet! :D Ik verwacht in ieder geval heel erg veel van gta V. Het ziet er al heel erg uitgebreider uit dan San Andreas. Beste gta ooit maken? Mission Completed! Bewerkt: 11 juli 2013 door GTAKevin023 Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 11 juli 2013 Rapport Geplaatst: 11 juli 2013 Ik weet niet of dit al gezegd is maar bij het stukje dat je een van de personages op een wielrenfiets zag zitten. Daar stond ook pos bij van position en dan hoeveelstes hij stond en een stamina balkje. Zou je dus ook een fietsenrace kunnen houden? Reageren
Tommie59 Geplaatst: 11 juli 2013 Rapport Geplaatst: 11 juli 2013 Weer iets van het realisme: op 1:15 zie je de ketting van Lamar heen en weer zwaaiien; in gta iv zat alles ongeveer vast. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 11 juli 2013 Rapport Geplaatst: 11 juli 2013 Klik Misschien kan je ook iets met die dierenwinkel doen? Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 11 juli 2013 Rapport Geplaatst: 11 juli 2013 Klik Misschien kan je ook iets met die dierenwinkel doen? Een hond kopen? Hondenvoer misschien? Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 11 juli 2013 Rapport Geplaatst: 11 juli 2013 Weer iets van het realisme: op 1:15 zie je de ketting van Lamar heen en weer zwaaiien; in gta iv zat alles ongeveer vast. En ook bij 2:00, de vlaggen wapperen en die strook die onder de luifel hangt zwaait ook heen en weer Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 11 juli 2013 Rapport Geplaatst: 11 juli 2013 Klik Misschien kan je ook iets met die dierenwinkel doen? Een hond kopen? Hondenvoer misschien? Lijkt me eerder dat je iets voor chop moet kopen als een riem of een hondenhok/mand. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 11 juli 2013 Rapport Geplaatst: 11 juli 2013 Klik Misschien kan je ook iets met die dierenwinkel doen? Een hond kopen? Hondenvoer misschien? Lijkt me eerder dat je iets voor chop moet kopen als een riem of een hondenhok/mand. Kan ook. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 11 juli 2013 Rapport Geplaatst: 11 juli 2013 Chop is al gezien met verschillende kleuren halsband, dus wie weet Reageren
GroveStreetForLife Geplaatst: 12 juli 2013 Rapport Geplaatst: 12 juli 2013 in het plaatje van pwned op pagina 1, zie je bij dat rondje 4 hoofden, 1tje ben jezelf (in dat geval franklin) je ziet trevor en michael, maar wie is dat 4de gezicht? Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 12 juli 2013 Rapport Geplaatst: 12 juli 2013 Dat is al 100 keer verteld. Je multiplayer character... 1 druk op de knop naar beneden en je switcht naar multiplayer (waarschijnlijk) Reageren
GroveStreetForLife Geplaatst: 12 juli 2013 Rapport Geplaatst: 12 juli 2013 oke, sorry ik ben nieuw op het forum Reageren
.Timothy Geplaatst: 13 juli 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2013 Let erop dat dit een analysetopic is en geen brainstorm- of wenstopic is. Betreffende posts heb ik daarom even verplaatst. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 13 juli 2013 Rapport Geplaatst: 13 juli 2013 Toch wil ik nog even de theorie over de HUD, het personages-selecteergeval aansnijden. Tot nu toe is onze gedachte dat het 1: Michael 2: Trevor 3: Franklin en 4: je eigen MP caracter is. Echter, ik vraag me ten zeerste af waarom Rockstar dit zo zou aanpakken. Tenslotte, je bent altijd een personage, dus als ik bijvoorbeeld met Trevor speel, waarom zou ik dan meer keuzes hebben dan Franklin, Michael en mijn MP poppetje? Net zo, als ik MP speel en ik wil naar SP dan hoef ik alleen te hoeven kiezen tussen de drie protagonisten. Met andere woorden, drie keuzes zou volgens de huidige theorie dus altijd genoeg zijn een vierde is totaal overbodig. Als je kijkt naar deze afbeelding waarin met Franklin wordt gespeeld begrijp je wellicht waarom ik begon te twijfelen aan de tot nu toe lopende theorie over het selecteren van personages: Ik kan me voorstellen dat die onderste inderdaad je multiplayer personage is, en dat deze nu niet selecteerbaar is omdat je in een missie zit. De bovenste echter is grijs, conform theorie omdat je nu zelf Franklin speelt... Maar dat vind ik dus onlogisch omdat er dan standaard een vakje grijs is. Wie weet kan die worden gebruikt voor een henchman die je enigszins commando's kan geven? Een vriend anders dan de andere twee protagonisten van de gespeelde protagonist? Lang verhaal kort, de theorie is voor mij nog geen gesneden koek. Reageren
.Timothy Geplaatst: 13 juli 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2013 Dat zou betekenen dat ze inconsistent zijn wat betreft een multiplayerkarakter, aangezien die dan ook prima weg kan: immers, je bent toch op een missie, dus waarom zou je dan je multiplayerkarakter laten zien? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.