Jacky-2007 Geplaatst: 13 juli 2013 Rapport Geplaatst: 13 juli 2013 Vind ik anders. Je wil die namelijk direct na je missie wel kunnen kiezen en dan zou het selectiescherm steeds veranderen van aantal. Tijdens missies 2, erbuiten weer 3 en verandert het wheel op je hud steeds. Bij 3 zou dat niet zo zijn. Reageren
thebig Geplaatst: 13 juli 2013 Rapport Geplaatst: 13 juli 2013 Viel me net op dat Franklin een oortje in heeft, bij die scene waarin hij schiet en het wapenwiel wordt getoond. Werd heel soms ook gebruikt in GTA IV, dus dat komt ook weer terug. Al vroeg Michael ook assistentie aan Franklin via zijn oortje toen ze die man daar ontvoerden. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 14 juli 2013 Rapport Geplaatst: 14 juli 2013 (bewerkt) Als ze naar Micheal "switchen" dan zet die een stap en dan kan je zien dat zijn voet loskomt van de slipper; weer iets van realisme. Bewerkt: 14 juli 2013 door tommie59 Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 14 juli 2013 Rapport Geplaatst: 14 juli 2013 Wow tommie59 wat scherp opgemerkt! Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 14 juli 2013 Rapport Geplaatst: 14 juli 2013 Het leek mij dat de bomen en een beetje van de omgeving anders was, er was wat verschil tussen de 1e trailer en de gameplay trailer. Ook lijkt de draw distance groter te zijn. Plek in de 1e trailer: En tijdens de gameplay trailer: Reageren
KVV Geplaatst: 16 juli 2013 Rapport Geplaatst: 16 juli 2013 Dat is raar inderdaad. Waar ik aan dacht. Ander seizoen? Winter ipv van zomer? Reageren
SimonHood Geplaatst: 16 juli 2013 Rapport Geplaatst: 16 juli 2013 Het leek mij dat de bomen en een beetje van de omgeving anders was, er was wat verschil tussen de 1e trailer en de gameplay trailer. Ook lijkt de draw distance groter te zijn. Plek in de 1e trailer: http://www.gtagames.nl/uploads/1320251214/med_gallery_145_164525.jpg En tijdens de gameplay trailer: http://www.gtagames.nl/uploads/gallery/category_157/med_gallery_1_157_46106.jpg Ik denk eerlijk gezegd dat het mist gehalte op de eerste afbeelding gewoon groter is. Dikkere mist dus! Reageren
Ak47 Geplaatst: 17 juli 2013 Rapport Geplaatst: 17 juli 2013 >>> Door Jacky-2007: Samengevoegd met het Gameplay: Overige topic. Apart topic was niet nodig. <<< In onderstaand filmpje is de gameplay trailer helemaal van onder tot boven doorgelicht, wapens, specifieke voetuigem, easter eggs, physics, alles zit er in! Het duurt even, maar het is het kijken waard! Laat hieronder weten wat je ervan vindt! Reageren
Flydog Geplaatst: 17 juli 2013 Rapport Geplaatst: 17 juli 2013 In de Michael trailer zie je dat Michael de baas van Franklin een pak rammel geeft bij 0:47 Reageren
WilsKracht Geplaatst: 18 juli 2013 Rapport Geplaatst: 18 juli 2013 Had ik nog niet opgemerkt, het lijkt nu dus overduidelijk te zijn dat je Chop overal mee gaat kunnen nemen. Ik denk dat je Chop ook kunt gaan commanderen en als wapen kunt gebruiken, maar zou ie dood kunnen? vandaag gelezen je kan je huisdier kwijtraken dus hij kan dood. je kan in de dierenwinkel een nieuw huisdier kopen. weet niet of ze alledrie huisdieren kunnen hebben zou wel cool zijn iig Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 18 juli 2013 Rapport Geplaatst: 18 juli 2013 Heb je een bron? Ik denk namelijk persoonlijk niet dat Chop verdwijnt na een dood, als het niet in de storyline past. Chop is net als bijvoorbeeld Patrick McReary in IV een blijvend character in het spel, en zal na een ongeplande dood door het toedoen van de speler (bijvoorbeeld tijdens een missie) gewoon weer respawnen. Hij zal dan niet voor eeuwig weg zijn. Wellicht dat je als Michael of Trevor ook een hond of een ander huisdier kunt kopen, dat dan niet blijvend is. Nogmaals ben ik wel nieuwsgierig naar je bron, dus als je die even zou kunnen plaatsen zou dat tof zijn. Reageren
Ak47 Geplaatst: 18 juli 2013 Rapport Geplaatst: 18 juli 2013 http://www.insidegamer.nl/nieuws/106110/customize-je-hond-in-gta-5 voilá(tweede alinea). Er staat niet zo zeer dood, maar wel weglopen dus Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 18 juli 2013 Rapport Geplaatst: 18 juli 2013 Mmm, interessant. Op zich is het ook wel logisch dat je je hond wat goed moet onderhouden om 'm te behouden. Bovendien brengt dat wat extra uitdaging met zich mee voor Franklin... Of juist niet, wat je zelf maar wilt. Bedankt voor het geven van de bron! Reageren
WilsKracht Geplaatst: 20 juli 2013 Rapport Geplaatst: 20 juli 2013 srry had idd ff bronnetje erbij moeten zetten tnx AK47 hopelijk niet dood mischien hetzelfde als de auto's alleen haal je hem op uit een soort asiel en betaal je een boete Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 21 juli 2013 Rapport Geplaatst: 21 juli 2013 http://www.insidegamer.nl/nieuws/106110/customize-je-hond-in-gta-5 voilá(tweede alinea). Er staat niet zo zeer dood, maar wel weglopen dus Ik denk dat ze dan gewoon doen dat je hem moet ophalen bij een asiel ofzo netzoals je voor je auto naar een impound lot moet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.