Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ben GTA V al wat beu gespeeld om de moment. :7

Hoe durf je! :O

Erhm, het steekt wat tegen na een tijd?

Kan me er imo niet zo mee vermaken als toen ik met GTA:SA deed, zal het de leeftijd zijn? Wie zal het zeggen.

>>> Door Bassieboy35: GTA kennen we in dit topic niet.<<<

• Reacties 284
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GrandTheftHaye

46

• 3L1077

43

• moechy

34

• Ezra24rct3

27

Geplaatst:

Je bent niet de enige, moechy, don't worry :puh: Het zal inderdaad de leeftijd zijn ^^

Ontopic: Ik hoop dat ik niet de enige ben die vind dat Assassin's Creed de volledig verkeerde kant uitdraait.. Ik mis Italie zo :s Komen ze nu met piraatjes af.. Neh neh neh

Geplaatst:

Ach beter iets totaal anders dan steeds hetzelfde. AC IV spreekt me alleszinds meer aan dan AC 3 deed, zeker de nieuwe edward story trailer :D

Geplaatst:

Je bent niet de enige, moechy, don't worry :puh: Het zal inderdaad de leeftijd zijn ^^

Ontopic: Ik hoop dat ik niet de enige ben die vind dat Assassin's Creed de volledig verkeerde kant uitdraait.. Ik mis Italie zo :s Komen ze nu met piraatjes af.. Neh neh neh

Vast niet.. Maar ik ben blij dat ze van die vieze Italianen af zijn! AC1 vond ik op de eerste 5 uur gameplay na écht pure bagger! Vandaar dat ik de opvolgende AC's nooit meer gespeeld heb dan af en toe bij een vriend.. Deze nieuwe setting trekt mij echt! Voor het eerst sinds AC1 kijk ik weer uit naar een nieuw deel in de serie! Mijn pre-order staat dan ook al sinds de E3!

Geplaatst:

Op dit moment moet AC het hebben van nieuwe omgevingen etc want de gameplay blijft toch voor het meeste hetzelfde, het maritieme gedeelte bij deze release dan niet bijgerekend. Had AC III niet in amerika afgespeeld was het zeker en vast niet zo successvol. Indien het weer in het Europese continent zou plaatsvinden zou het gewoon de zoveelste AC zijn in de reeks. Nu kan je tenminste nog gaan zeilen op de oceaan, of hoe je die plas met al die kleine eilandjes die naast elkaar geplakt liggen - moet noemen.

Geplaatst:

Ik heb 1, 2, brotherhood en revelations. Ik heb ze alleen nog niet gespeeld (Best dom ja :( )

Maar dat komt omdat ik in AC 1 niet zo goed ben en toch vanaf 1 t/m de laatste wil spelen.

Maar een maat van me zegt dat het vanaf AC 2 leuker is. Moet een keertje echt zin hebben

en het spel goed kunnen spelen want nu snap ik er nog niet echt veel van en kan ik het niet goed.

Maar zolang ik nog een xbox 360 heb die werkend is heb ik alle tijd :puh:

Maar Black Flag, als dat over piraten en zo gaat, dan spreekt dat mij heel erg aan inderdaad.

Maar moet eerst met 1 beginnen en de rest ook spelen.

Geplaatst:

Ik heb 1, 2, brotherhood en revelations. Ik heb ze alleen nog niet gespeeld (Best dom ja :( )

Maar dat komt omdat ik in AC 1 niet zo goed ben en toch vanaf 1 t/m de laatste wil spelen.

Maar een maat van me zegt dat het vanaf AC 2 leuker is. Moet een keertje echt zin hebben

en het spel goed kunnen spelen want nu snap ik er nog niet echt veel van en kan ik het niet goed.

Maar Black Flag, als dat over piraten en zo gaat, dan spreekt dat mij heel erg aan inderdaad.

Ikzelf ben begonnen bij AC2 en het is nooit een probleem geweest dat ik AC1 niet heb uitgespeeld. Ik denk ook dat als je pas bij AC3 begint, dat je dan Black Flag zonder problemen (als je de vorige delen niet hebt gespeeld) kunt spelen. Correct me if I'm wrong, maar het verhaal van Black Flag is toch ook met een Kenway? Of niet? :puh:

Geplaatst:

Ikzelf ben begonnen bij AC2 en het is nooit een probleem geweest dat ik AC1 niet heb uitgespeeld. Ik denk ook dat als je pas bij AC3 begint, dat je dan Black Flag zonder problemen (als je de vorige delen niet hebt gespeeld) kunt spelen. Correct me if I'm wrong, maar het verhaal van Black Flag is toch ook met een Kenway? Of niet? :puh:

Klopt, maar ik geloof dat je AC; Black Flag ook standalone kan spelen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...