moechy Geplaatst: 13 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2013 ben GTA V al wat beu gespeeld om de moment. Hoe durf je! :O Erhm, het steekt wat tegen na een tijd? Kan me er imo niet zo mee vermaken als toen ik met GTA:SA deed, zal het de leeftijd zijn? Wie zal het zeggen. >>> Door Bassieboy35: GTA kennen we in dit topic niet.<<< Reageren
TekaLoca Geplaatst: 14 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2013 Je bent niet de enige, moechy, don't worry Het zal inderdaad de leeftijd zijn ^^ Ontopic: Ik hoop dat ik niet de enige ben die vind dat Assassin's Creed de volledig verkeerde kant uitdraait.. Ik mis Italie zo :s Komen ze nu met piraatjes af.. Neh neh neh Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 14 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2013 Misschien in AC V Maar het word eerst een PS4 en dan deze. Reageren
moechy Geplaatst: 16 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2013 Ach beter iets totaal anders dan steeds hetzelfde. AC IV spreekt me alleszinds meer aan dan AC 3 deed, zeker de nieuwe edward story trailer Reageren
Dotz Geplaatst: 16 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2013 Je bent niet de enige, moechy, don't worry Het zal inderdaad de leeftijd zijn ^^ Ontopic: Ik hoop dat ik niet de enige ben die vind dat Assassin's Creed de volledig verkeerde kant uitdraait.. Ik mis Italie zo :s Komen ze nu met piraatjes af.. Neh neh neh Vast niet.. Maar ik ben blij dat ze van die vieze Italianen af zijn! AC1 vond ik op de eerste 5 uur gameplay na écht pure bagger! Vandaar dat ik de opvolgende AC's nooit meer gespeeld heb dan af en toe bij een vriend.. Deze nieuwe setting trekt mij echt! Voor het eerst sinds AC1 kijk ik weer uit naar een nieuw deel in de serie! Mijn pre-order staat dan ook al sinds de E3! Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 16 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2013 Op dit moment moet AC het hebben van nieuwe omgevingen etc want de gameplay blijft toch voor het meeste hetzelfde, het maritieme gedeelte bij deze release dan niet bijgerekend. Had AC III niet in amerika afgespeeld was het zeker en vast niet zo successvol. Indien het weer in het Europese continent zou plaatsvinden zou het gewoon de zoveelste AC zijn in de reeks. Nu kan je tenminste nog gaan zeilen op de oceaan, of hoe je die plas met al die kleine eilandjes die naast elkaar geplakt liggen - moet noemen. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 22 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2013 Nee, niet voor mij. Ik mag tot de 19e wachten (PC). Of tot ik een PS4 heb. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 22 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2013 Ik heb 1, 2, brotherhood en revelations. Ik heb ze alleen nog niet gespeeld (Best dom ja ) Maar dat komt omdat ik in AC 1 niet zo goed ben en toch vanaf 1 t/m de laatste wil spelen. Maar een maat van me zegt dat het vanaf AC 2 leuker is. Moet een keertje echt zin hebben en het spel goed kunnen spelen want nu snap ik er nog niet echt veel van en kan ik het niet goed. Maar zolang ik nog een xbox 360 heb die werkend is heb ik alle tijd Maar Black Flag, als dat over piraten en zo gaat, dan spreekt dat mij heel erg aan inderdaad. Maar moet eerst met 1 beginnen en de rest ook spelen. Reageren
moechy Geplaatst: 23 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2013 En de officiële launchtrailer is er! Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 23 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2013 Heb je die van de Ubisoft Facebook pagina? Heb ik hem wel gezien, alleen zinder geluid. Reageren
moechy Geplaatst: 23 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2013 Heb je die van de Ubisoft Facebook pagina? Heb ik hem wel gezien, alleen zinder geluid. Jawel Reageren
TekaLoca Geplaatst: 25 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2013 Ik heb 1, 2, brotherhood en revelations. Ik heb ze alleen nog niet gespeeld (Best dom ja ) Maar dat komt omdat ik in AC 1 niet zo goed ben en toch vanaf 1 t/m de laatste wil spelen. Maar een maat van me zegt dat het vanaf AC 2 leuker is. Moet een keertje echt zin hebben en het spel goed kunnen spelen want nu snap ik er nog niet echt veel van en kan ik het niet goed. Maar zolang ik nog een xbox 360 heb die werkend is heb ik alle tijd Maar Black Flag, als dat over piraten en zo gaat, dan spreekt dat mij heel erg aan inderdaad. Maar moet eerst met 1 beginnen en de rest ook spelen. Ikzelf ben begonnen bij AC2 en het is nooit een probleem geweest dat ik AC1 niet heb uitgespeeld. Ik denk ook dat als je pas bij AC3 begint, dat je dan Black Flag zonder problemen (als je de vorige delen niet hebt gespeeld) kunt spelen. Correct me if I'm wrong, maar het verhaal van Black Flag is toch ook met een Kenway? Of niet? Reageren
moechy Geplaatst: 25 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2013 Ik heb 1, 2, brotherhood en revelations. Ik heb ze alleen nog niet gespeeld (Best dom ja ) Maar dat komt omdat ik in AC 1 niet zo goed ben en toch vanaf 1 t/m de laatste wil spelen. Maar een maat van me zegt dat het vanaf AC 2 leuker is. Moet een keertje echt zin hebben en het spel goed kunnen spelen want nu snap ik er nog niet echt veel van en kan ik het niet goed. Maar zolang ik nog een xbox 360 heb die werkend is heb ik alle tijd Maar Black Flag, als dat over piraten en zo gaat, dan spreekt dat mij heel erg aan inderdaad. Maar moet eerst met 1 beginnen en de rest ook spelen. Ikzelf ben begonnen bij AC2 en het is nooit een probleem geweest dat ik AC1 niet heb uitgespeeld. Ik denk ook dat als je pas bij AC3 begint, dat je dan Black Flag zonder problemen (als je de vorige delen niet hebt gespeeld) kunt spelen. Correct me if I'm wrong, maar het verhaal van Black Flag is toch ook met een Kenway? Of niet? Klopt, maar ik geloof dat je AC; Black Flag ook standalone kan spelen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.