Jimmiefitz Geplaatst: 28 maart 2013 Rapport Geplaatst: 28 maart 2013 Ik ga het wel overwegen om deze game te halen. Waarschijnlijk niet rond de release, maar iets later. Ik ben sowieso nog een half jaar na dato zoet met GTA V, dus ik heb geen behoefte aan een nieuw deel. De AC-serie blijft geweldig, dus ik zal zeker deze game tof vinden. Reageren
FireFighter Geplaatst: 30 maart 2013 Rapport Geplaatst: 30 maart 2013 Ik lees dat ze al bezig zijn met AC 4.. Reageren
Lars Geplaatst: 31 maart 2013 Rapport Geplaatst: 31 maart 2013 Yay. Piet piraat Piet piraat schip a hoi hoi hoi >.< Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 31 maart 2013 Rapport Geplaatst: 31 maart 2013 Yay. Piet piraat Piet piraat schip a hoi hoi hoi >.< Zou deze in de soundtrack van AC 4: Black Flag zitten? Beter kun je het niet zeggen. Laten we dus eerst deze spelen, en dan onze beargumenteerde (!) meningen geven. Reageren
Woody268 Geplaatst: 31 maart 2013 Rapport Geplaatst: 31 maart 2013 Ik zeg toch niet dat het spel slecht zal zijn? Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 1 april 2013 Rapport Geplaatst: 1 april 2013 Ik zeg toch niet dat het spel slecht zal zijn? Zeg ik dat jij dat zegt? Ontopic: Ik vind het zo raar dat je een piraat speelt met een cape op. Het ziet er een beetje gay uit. Haytham Kenway had nog zo'n coole hoed. Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 2 april 2013 Rapport Geplaatst: 2 april 2013 Ik heb wel erg zin om deze game te spelen, ik hou wel van piraten. En het schijnt dat Ubisoft ook al bezig is met ACV. Reageren
moechy Geplaatst: 3 april 2013 Rapport Geplaatst: 3 april 2013 Ach ze hebben wel lef bij ubisoft. Elk jaar een nieuwe formule. Kunnen we alleen maar aanmoedigen. Reageren
3L1077 Geplaatst: 3 april 2013 Rapport Geplaatst: 3 april 2013 Of ze zijn gewoon roekeloos... Reageren
moechy Geplaatst: 4 april 2013 Rapport Geplaatst: 4 april 2013 Of ze zijn gewoon roekeloos... Nee want dan zou er niet over nagedacht zijn en zouden ze er ook niet zo lang aan bezig zijn. Reageren
3L1077 Geplaatst: 4 april 2013 Rapport Geplaatst: 4 april 2013 Ik bedoel dat ze gewoon doen wat ze willen, en dat ze hopen dat de wereld hen wel zal volgen omdat ze de betere graphics hebben. Reageren
moechy Geplaatst: 4 april 2013 Rapport Geplaatst: 4 april 2013 Ik bedoel dat ze gewoon doen wat ze willen, en dat ze hopen dat de wereld hen wel zal volgen omdat ze de betere graphics hebben. Nee, ze doen meer dan dat. Ze blijven het spel heruitvinden. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 6 april 2013 Rapport Geplaatst: 6 april 2013 Ik bedoel dat ze gewoon doen wat ze willen, en dat ze hopen dat de wereld hen wel zal volgen omdat ze de betere graphics hebben. Nee, ze doen meer dan dat. Ze blijven het spel heruitvinden. Betere? Zo geweldig mooi is het ook weer niet. Maar het is wel goed om naar te kijken. Bioshock Infinite is pas mooi De formule is gewoon mensen te blijven trekken in het verhaal en gameplay, met de graphics erbij voor de goede afwerking. Ubisoft kun je goed noemen door elk jaar een nieuwe game af te leveren, of juist slecht. Het is niet zomaar dat je elk jaar een nieuwe game neerlegt. Het is meer dan even een shooter of een voetbalgame, mensen vergeten weleens wat voor voorbereiding een game zoals Assassins Creed nodig heeft. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.