Jump to content

The Blacklist


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 101
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Guardian1980

    32

  • Dutchy3010

    22

  • 3L1077

    12

  • MegaPilot

    10

We hebben hier vijf afleveringen gehad. De laatste was met De Koerier, die gast die pakketjes onder zijn huid kon stoppen omdat hij geen pijn voelde. In het achterliggende verhaal van de Keen's zijn we zover dat Elizabeth weet dat er een vuurwapen in huis is dat is gebruikt bij iets wat top secret is en dat haar man er meerdere paspoorten op na houdt. Ze heeft hem er nog niet mee geconfronteerd.

Wordt hier elke maandag om 20:30 uitgezonden op RTL 4.

Link to comment
Delen op andere websites

We hebben hier vijf afleveringen gehad. De laatste was met De Koerier, die gast die pakketjes onder zijn huid kon stoppen omdat hij geen pijn voelde. In het achterliggende verhaal van de Keen's zijn we zover dat Elizabeth weet dat er een vuurwapen in huis is dat is gebruikt bij iets wat top secret is en dat haar man er meerdere paspoorten op na houdt. Ze heeft hem er nog niet mee geconfronteerd. Wordt hier elke maandag om 20:30 uitgezonden op RTL 4.

Aha, dat stukje met die koerier vond ik volgens mij ech wel het meest vieze van de hele serie, toen ze zo onder zijn huid gingen knoeien. :kots:

Moeten we dit eigenlijk niet in spoilers zetten? Er zullen vast mensen zijn die wat meer willen lezen over de serie, maar toch nog niet helemaal up to date zijn..?

Link to comment
Delen op andere websites

Dan moeten we bij Wie is de Mol ook alles in spoilers gaan zetten. ;) Als je niet "bij" bent, moet je gewoon niet in dit topic kijken. Het zou hooguit anders zijn als een land voorloopt op het andere, want dan loopt iemand niet "achter" en moeten we dat respecteren.

Hoezo is het ineens gestopt? Niet genoeg kijkers? In Amerika scoorde deze serie echt dikke kijkcijfers, in Nederland loopt het volgens mij ook best goed (1,2 miljoen kijkers voor de eerste aflevering, niet slecht!).

Volgende aflevering komt er eindelijk schot in de zaak m.b.t. haar man, dat kan haast niet anders met deze laatste scene. Moet me heel erg tegenhouden om het gewoon elke maandag te kijken en niet alvast via internet verder te kijken. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Waar zitten jullie ongeveer? Hier hebben ze besloten de serie ineens stop te zetten. -.-

Hoezo is het ineens gestopt? Niet genoeg kijkers? In Amerika scoorde deze serie echt dikke kijkcijfers, in Nederland loopt het volgens mij ook best goed (1,2 miljoen kijkers voor de eerste aflevering, niet slecht!).

In Amerika kennen ze ook mid-season finales (oftewel een korte break gedurende het seizoen), het zou me niks verbazen als ze dat in België en Nederland zo nu en dan ook toepassen (in ieder geval in het verleden wel gebeurd bij CSI e.a.).

Zal zo meteen even de aflevering terugkijken, ben erg benieuwd naar het vervolg in de zaak Keen :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik zeg, opnemen. Hoewel je voor het achtergrondverhaal wel wat laat inschakelt, blijft het de moeite waard om de losse afleveringen te bekijken.

Ik neem trouwens aan dat volgende week een vervolg is op deze week? Want het was wel plotseling afgelopen. Benieuwd hoe Reddington reageert als hij ziet dat Keen gepakt is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ook de serie maar eens opgezocht na het zien van de topictitel, meteen toen maar even 2 episodes gedownload. En nog 2. En nog 2. En toen nog 2. Vermakelijke, pakkende serie tot nu toe. Soms wel een paar dingen waarbij je denkt "wat" en "waarom', maargoed, verder is het een leuke serie en ik hoop dat het zo blijft.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...