Jump to content

The Blacklist


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 101
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Guardian1980

    32

  • Dutchy3010

    22

  • 3L1077

    12

  • MegaPilot

    10

Zelf gisteren een uitstekend vervolg gezien op vorige week. Was weer lekker spannend, en wanneer je op het einde denkt dat het allemaal als een kaarsje uit lijkt te gaan, komt Red met een opmerking die de boel weer op scherp zet. Heerlijk thumbsup2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Ikke ikke ikke! Ik weet alleen nog niet of ik "live" ga kijken of opneem en later vanavond ga kijken.

Ik zie net dat het seizoen 22 afleveringen telt, dus het zal nog wel even duren tot we weten hoe de verbanden tussen Liz en Red lopen, en wat voor rol haar man speelt. Als we daar dit seizoen al achter komen, want er komt ook een tweede seizoen aan. Maar tot die tijd, volop genieten thumbsup2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Oorspronkelijk was dat ook het geval, alleen toen de serie zo goed werd ontvangen in Amerika is er besloten nog 9 afleveringen toe te voegen aan het lopende eerste seizoen. Ik ga er wel van uit dat wij ook het volledige pakket krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk geloof ik dat niet. Zoveel tekenen dat hij wel haar vader is; het gesprek dat hij had met haar adoptie-vader voordat hij hem doodde, het getekende meetlatje in het huis voordat hij het opblies, zijn duidelijke zwak voor Liz, en hij moest te lang nadenken voordat hij "Nee" zei.

Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk geloof ik dat niet. Zoveel tekenen dat hij wel haar vader is; het gesprek dat hij had met haar adoptie-vader voordat hij hem doodde, het getekende meetlatje in het huis voordat hij het opblies, zijn duidelijke zwak voor Liz, en hij moest te lang nadenken voordat hij "Nee" zei.

Precies dit.

Maar dan m'n volgende vraag: de verdenkingen dat haar vriend ook niet zo koosjer is, werden tijdens dat gesprek ook nog eens verder aangewakkerd. Wat is zijn plek in het verhaal nou eigenlijk? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Goeie vraag, ik denk dat dat iets is wat voorlopig nog niet onthuld wordt. Wellicht werkt hij voor iets of iemand en is het zijn opdracht om Red te vinden en eventueel uit te schakelen. En dat hij Liz daar voor gebruikt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik ga opnemen en het dan morgen bekijken. Ik zit nog zwaar te twijfelen. :{

Ik ben nog steeds benieuwd, wie eigenlijk echt de vriend van Liz is. Er zit wat slechts achter, maar ik weet niet wat hij precies is. Ik blijf benieuwd.

Bewerkt: door xCrazyShotgun
Link to comment
Delen op andere websites

haar vriend

Echtgenoot zelfs!

Ik hoop heel erg dat dit slechts een spelletje is van Red, dan is er in ieder geval nog een beetje een happy ending voor Liz. Ben er alleen erg bang voor. :(

Hoop dat de uitbreiding van de afleveringen niet ten koste gaan van de kwaliteit... Als het daardoor moedwillig wordt gerekt, kan dat ook nadelig zijn voor de verhaallijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...