Jump to content

The Blacklist


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 101
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Guardian1980

    32

  • Dutchy3010

    22

  • 3L1077

    12

  • MegaPilot

    10

Ik ben weer helemaal bij... Hoe lang zullen ze nog rekken tot we meer antwoorden krijgen? Kan me voorstellen dat ook zij gaan beseffen dat ze anders veel kijkers verliezen... (Wat volgens mij ook al het geval is in US)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...
  • 1 maand later...

k heb een probleem:

Ik heb deze srie gekeken, vond m heel vet, maar ben toen ergens halverwege seizoen 1 gestopt….. zoals ik wel vaker zonder reden doe bij series :7 Weet iemand hoe ik dit eht best kan aanpakken, want ik wil het graag weer kijken. Opnieuw beginnen wordt wel heel veel herhaling, terwijl ik ook helemaal achterloop als ik weer begin waar ik was :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Ik heb er wat gemengde gevoelens bij, maar ik zit in seizoen drie. Het eerste seizoen vond ik erg goed, maar het einde was wat teleurstellend. Het tweede seizoen gaat er op door, maar de rode draad van het verhaal gaat een andere kant op. En seizoen drie gaat daar dan weer op door, maar geeft wederom een vreemd gevoel, om het zo maar te zeggen.

Naast de rode draad die door de gehele serie loopt heeft elke aflevering zijn eigen verhaal, en daar zit uiteindelijk weinig variatie in.

Als je hier niks van kan maken, moet je maar gewoon kijken, het is wel vermakelijk en Megan Boone is op zich best een mooie vrouw ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb van aardig wat mensen begrepen dat het zeker een show is die de moeite waard is, dus ik gaf het een kans. Gister de eerste drie episodes gekeken en vandaag ep4, maar al wetende dat het eerste seizoen 22 van (wat ik verwacht) soortgelijke afleveringen zal duren, ben ik er alweer mee gestopt. Heb niet echt zin in een terrorist v/d week show en zo een rode draad waar ik lang moet wachten op wat antwoorden. James Spader heeft overigens in die 4 afleveringen wel een behoorlijk sterke indruk op mij achtergelaten yep.gif

Moet hier wel bij zeggen dat ik door een periode ga dat ik bijna elke show waar ik aan begin, al gauw loop af te keuren emo.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...