Jump to content

The Blacklist


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 101
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Guardian1980

    32

  • Dutchy3010

    22

  • 3L1077

    12

  • MegaPilot

    10

Neuh, ik kijk elke maandagavond op RTL4, ik ben niet van het vooruit kijken via internet.

Eigenlijk is het net omgekeerd, jij kijkt achterop. Het is een Amerikaanse serie..:engel:

Nouja, de Amerikaanse aflevering wordt dus vannacht uitgezonden, deze kijk ik dus morgen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Enerzijds is elke aflevering een verhaal op zich en kan je dus prima losse afleveringen bekijken. Aan de andere kant zijn er wat verhaallijnen die door het gehele seizoen lopen, op de momenten dat het daar over gaat mis je dus wel wat info.

Link to comment
Delen op andere websites

Enerzijds is elke aflevering een verhaal op zich en kan je dus prima losse afleveringen bekijken. Aan de andere kant zijn er wat verhaallijnen die door het gehele seizoen lopen, op de momenten dat het daar over gaat mis je dus wel wat info.

Het kan inderdaad wel, maar de kracht achter deze serie is juist die verhaallijnen. Daarom wil ik per se elke keer weer kijken. Anders is het imo een stuk minder leuk. Iedere keer hoop je weer op meer info - en die krijg je ook, keer op keer iets meer. Maar altijd net te weinig om je conclusies te trekken. Dat vind ik juist een grote charme aan deze serie en die mis je als je ineens inspringt.

Maar je kunt natuurlijk altijd via internet kijken, mocht je een aflevering gemist hebben...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind persoonlijk dat deze serie hier een beetje overhyped wordt. Ik vind een serie als True Detective toch veel beter in elkaar steken, de IMDB-rating is er in ieder geval naar.

Deze serie neemt een loopje met de realiteit en sommige afleveringen komen bij mij zeer ongeloofwaardig over.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind persoonlijk dat deze serie hier een beetje overhyped wordt. Ik vind een serie als True Detective toch veel beter in elkaar steken, de IMDB-rating is er in ieder geval naar.

Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde. Er zijn complete volksstammen die CSI, NCIS e.d. fantastisch vinden, en dat vind ik dan juist weer helemaal niks. Zo'n IMDB-rating is natuurlijk ook niet objectief.

Deze serie neemt een loopje met de realiteit en sommige afleveringen komen bij mij zeer ongeloofwaardig over.

Ik denk dat elke serie op tv wel afwijkt van de realiteit. De realiteit is namelijk lang niet altijd spannend. En spanning is juist vaak de factor die kijker trekt.

Link to comment
Delen op andere websites

"I have no secrets!"

Ik vertrouw die echtgenoot echt niet. Wil zo graag dat dat deel niet wegvalt van Lizzy, maar vertrouw hem geenszins. :N

Mss heeft hij te maken me de groep die de camera's installeerde ofzo? Geen idee wat, maar vertrouw hem niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...