Jump to content

The Blacklist


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 101
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Guardian1980

    32

  • Dutchy3010

    22

  • 3L1077

    12

  • MegaPilot

    10

Ik denk dat de komende afleveringen meer gaan over de grote verhaallijn, waar die in de eerste afleveringen wat op de achtergrond stond. Dat is aan de ene kant een goede ontwikkeling, want het is natuurlijk waar het allemaal om draait, maar aan de andere kant ben ik wel bang dat de zaken van de Blacklist wat afgeraffeld worden. We zullen zien.

Inderdaad wel weer een goeie aflevering.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom eindigt elke aflevering nou met nog meer vragen dan de vorige!?!? Benieuwd of we Tom terug gaan zien, en wat zit er in dat kluisje??? Toen ze daar in die bank was, wist ik gewoon dat het afgelopen zou zijn zodra dat kistje open was.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 7 maanden later...

Vanaf 5 januari begint het tweede seizoen van The Blacklist. :)

Bron: RTL 4

Ja had er ook al reclame van voorbij zien komen. Tof! Zal nu eindelijk eens die laatste aflevering van het eerste seizoen gaan kijken :puh:

Hoe staat het met onze Belgen? Gaan ook weer beginnen? Helemaal van de buis gehaald? Al begonnen? Dit om de spoiler kant te bepalen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Goh, het is wel weer op tv, maar ik heb geen idee waar. Ik ben ergens gestopt in seizoen 1. Ik zeg mezelf al een half jaar dat ik moet verder kijken, maar het komt er gewoon niet van... Als ik één aflevering kijk zal het wel weer terugkomen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
ik ben benieuwd hoe de grote verhaallijnen verder gaan, maar ook wat voor boeven er nog meer op de list staan.

Het niveau van de boeven vind ik wel minder dan vorig seizoen. Het komt op mij over als "Hmm, we moeten nieuwe boeven bedenken want er komt nog een seizoen. Wie weet iets leuks?"

Wel was ik aangenaam verrast toen ik zag dat Liz een bijzondere gevangene heeft. Ik vroeg me al een beetje af of hij nog terug zou komen en of die verhaallijn verder zou gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Ik ben gekapt met het kijken bij episode 14 seizoen 2. Vind er echt geen bal meer aan, het is zowat constant hetzelfde liedje en de draad doorheen het verhaal begint nu toch echt wel afgezaagd te worden. Ik heb hetzelfde gevoel bij The Blacklist als bij Hannibal, daar ben ik ook ergens midden seizoen 2 er mee gekapt omdat het te langdradig en afgezaagd begon te worden. Jammer.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...