Guardian1980 Geplaatst: 17 maart 2014 Rapport Geplaatst: 17 maart 2014 Wij hebben vanavond aflevering 12 van 22 gehad, we zitten dus ongeveer op de helft. Maar ze gaan hier gewoon door, zonder break. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 17 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2014 Moeten we dus even afstemmen, want als we niet gelijk lopen, moeten Nederlanders dan wel Belgen in spoilers gaan praten, lijkt mij. We moeten wel allemaal in dit topic kunnen blijven posten wat we denken, hopen, vermoeden, bang voor zijn of niet leuk vinden. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 18 maart 2014 Rapport Geplaatst: 18 maart 2014 Vanaf 23 maart is The Blacklist ook weer te zien op de Belgische televisie, en als ik het goed heb gaan men daar verder met aflevering 11, The Good Samaritan. Aangezien dat dus betekent dat er een verschil is van ongeveer 2 weken, gaan we vanaf nu alles wat inhoudelijk over de serie gaat in spoilers plaatsen. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 18 maart 2014 Rapport Geplaatst: 18 maart 2014 (bewerkt) Ik ben wel benieuwd wat Reddington gaat doen met Meere (?) nu zij heeft gezegd de mol te zijn Of die echt de trekker gaat overhalen of iets anders, maar dat zie je volgende week! (Voor Jet: To be Continued) Bewerkt: 18 maart 2014 door tommie59 Reageren
3L1077 Geplaatst: 18 maart 2014 Rapport Geplaatst: 18 maart 2014 Oke. Ook al hebben we twee weken achterstand, zullen we het ook maar in spoilers zetten? Voor als er toch mensen dit topic willen leze , maar nog niet bij zijn..? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 19 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2014 Nee, het lijkt mij dat we nu de rollen omdraaien. In het begin moesten de Belgen niet spoilen, omdat zij verder waren dan de Nederlanders. Nu is het andersom, dus lijkt het mij niet meer dan fair dat wij dingen bespreken in spoilers. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 20 maart 2014 Rapport Geplaatst: 20 maart 2014 Bovendien kan je dan ook makkelijk zien wat door een Belg is gepost en wat door een Nederlander, hoef je je ook niet af te vragen of het "veilig" is om een spoiler te openen. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 9 april 2014 Rapport Geplaatst: 9 april 2014 "It's my job" Wat voor werk doet hij dan?!?! En wat is de rol van die griet; zit ze achter Tom en Liz aan, of gebruikt ze hen om Red te pakken? Daaaaaaaaaah Reageren
Michael Geplaatst: 9 april 2014 Rapport Geplaatst: 9 april 2014 Ik las dat James Spader ook in deze serie zit. Misschien binnenkort maar eens beginnen met de eerste aflevering. Ik heb ook wel Boston Legal gezien waar hij ook in speelde en als dit net zo goed is zoals Boston Legal denk ik dat ik mij wel ga vermaken. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 9 april 2014 Rapport Geplaatst: 9 april 2014 Zal het nog op netflix komen? Dan ben ik bereid om het te volgen Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 9 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2014 "It's my job" Wat voor werk doet hij dan?!?! En wat is de rol van die griet; zit ze achter Tom en Liz aan, of gebruikt ze hen om Red te pakken? Daaaaaaaaaah Ik vermoed dat die chick samenwerkt met die gasten die camera's hadden geïnstalleerd in het huis van Tom. Vond het gezicht van Tom wel echt heel eng... Leuke aflevering, nu komen we tenminste ergens! Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 21 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2014 Wat een fantastische aflevering weer! Jammer dat het nu net afgelopen is op het moment dat ze het weet... Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 21 april 2014 Rapport Geplaatst: 21 april 2014 Eindelijk komen we ergens. Dat moment dat ze bij het appartement kwam en Tom als een gek de boel vernietigde, bloedstollend gewoon. Maar aan de andere kant leek het me al niet dat ze hem zou herkennen, dat had niet gepast in het verhaal. Het losse verhaal van de hacker leek trouwens wel een preview van de game Watch Dogs; je breekt in in de electronica van een auto en laat de airbag uitklappen waardoor de bestuurder de macht over het stuur verliest, helemaal goed. Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 22 april 2014 Rapport Geplaatst: 22 april 2014 (bewerkt) Helaas volg ik de serie al een poosje niet meer, wegens school. Ik hoop dat ik mijn opnames nog heb, anders is het niet fijn. Is het nog ergens anders te volgen? Bewerkt: 22 april 2014 door xCrazyShotgun Reageren
MegaPilot Geplaatst: 22 april 2014 Rapport Geplaatst: 22 april 2014 Helaas volg ik de serie al een poosje niet meer, wegens school. Ik hoop dat ik mijn opnames nog heb, anders is het niet fijn. Is het nog ergens anders te volgen? Downloaden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.