Jump to content

The Blacklist

Recommended Posts

Geplaatst:

Wij hebben vanavond aflevering 12 van 22 gehad, we zitten dus ongeveer op de helft. Maar ze gaan hier gewoon door, zonder break.

• Reacties 101
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Guardian1980

32

• Dutchy3010

22

• 3L1077

12

• MegaPilot

10

Geplaatst:

Moeten we dus even afstemmen, want als we niet gelijk lopen, moeten Nederlanders dan wel Belgen in spoilers gaan praten, lijkt mij. We moeten wel allemaal in dit topic kunnen blijven posten wat we denken, hopen, vermoeden, bang voor zijn of niet leuk vinden. :puh:

Geplaatst:

Vanaf 23 maart is The Blacklist ook weer te zien op de Belgische televisie, en als ik het goed heb gaan men daar verder met aflevering 11, The Good Samaritan. Aangezien dat dus betekent dat er een verschil is van ongeveer 2 weken, gaan we vanaf nu alles wat inhoudelijk over de serie gaat in spoilers plaatsen.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben wel benieuwd wat Reddington gaat doen met Meere (?) nu zij heeft gezegd de mol te zijn

Of die echt de trekker gaat overhalen of iets anders, maar dat zie je volgende week!

(Voor Jet: To be Continued) :puh:

Bewerkt: door tommie59
Geplaatst:

Oke. Ook al hebben we twee weken achterstand, zullen we het ook maar in spoilers zetten? Voor als er toch mensen dit topic willen leze , maar nog niet bij zijn..?

Geplaatst:

Nee, het lijkt mij dat we nu de rollen omdraaien. In het begin moesten de Belgen niet spoilen, omdat zij verder waren dan de Nederlanders. Nu is het andersom, dus lijkt het mij niet meer dan fair dat wij dingen bespreken in spoilers. :)

Geplaatst:

Bovendien kan je dan ook makkelijk zien wat door een Belg is gepost en wat door een Nederlander, hoef je je ook niet af te vragen of het "veilig" is om een spoiler te openen.

• 3 weken later...
Geplaatst:

"It's my job" Wat voor werk doet hij dan?!?! En wat is de rol van die griet; zit ze achter Tom en Liz aan, of gebruikt ze hen om Red te pakken? Daaaaaaaaaah

Geplaatst:

Ik las dat James Spader ook in deze serie zit. Misschien binnenkort maar eens beginnen met de eerste aflevering. Ik heb ook wel Boston Legal gezien waar hij ook in speelde en als dit net zo goed is zoals Boston Legal denk ik dat ik mij wel ga vermaken. :)

Geplaatst:

"It's my job" Wat voor werk doet hij dan?!?! En wat is de rol van die griet; zit ze achter Tom en Liz aan, of gebruikt ze hen om Red te pakken? Daaaaaaaaaah

Ik vermoed dat die chick samenwerkt met die gasten die camera's hadden geïnstalleerd in het huis van Tom.

Vond het gezicht van Tom wel echt heel eng...

Leuke aflevering, nu komen we tenminste ergens! :D

• 2 weken later...
Geplaatst:

Eindelijk komen we ergens. Dat moment dat ze bij het appartement kwam en Tom als een gek de boel vernietigde, bloedstollend gewoon. Maar aan de andere kant leek het me al niet dat ze hem zou herkennen, dat had niet gepast in het verhaal. Het losse verhaal van de hacker leek trouwens wel een preview van de game Watch Dogs; je breekt in in de electronica van een auto en laat de airbag uitklappen waardoor de bestuurder de macht over het stuur verliest, helemaal goed.

Geplaatst: (bewerkt)

Helaas volg ik de serie al een poosje niet meer, wegens school. Ik hoop dat ik mijn opnames nog heb, anders is het niet fijn. Is het nog ergens anders te volgen?

Bewerkt: door xCrazyShotgun
Geplaatst:

Helaas volg ik de serie al een poosje niet meer, wegens school. Ik hoop dat ik mijn opnames nog heb, anders is het niet fijn. Is het nog ergens anders te volgen?

Downloaden. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...