Jump to content

WK 2014 - Poule B

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik hoor net op het nieuws dat Nederland start in dezelfde opstelling als tegen Spanje: 5-2-3 dus. Ik ben erg benieuwd hoe dit tegen Australië uit gaat pakken.

• Reacties 303
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

57

• thebig

33

• ERRWINS

30

• Phoenyxar

19

Geplaatst:

Ik denk dat Nederland het wel gaat redden tegen Australië, maar dat het lastig wordt. Ik denk dat 2-0 of zelfs 2-1 wel heel realistisch is.

Wat Spanje betreft hoop ik dat ze zich herpakken en gewoon winnen van Chili. Spanje hoort er nou eenmaal gewoon bij in de volgende ronde.

Geplaatst: (bewerkt)

Never change a winning team.

We gaan het zien vanavond, ik heb er in ieder geval veel zin in! :dans:

Ik denk dat Nederland het wel gaat redden tegen Australië, maar dat het lastig wordt. Ik denk dat 2-0 of zelfs 2-1 wel heel realistisch is.

Wat Spanje betreft hoop ik dat ze zich herpakken en gewoon winnen van Chili. Spanje hoort er nou eenmaal gewoon bij in de volgende ronde.

Ik ben blij dat ze er zelf in ieder geval erg rationeel naar toe kijken (en zich niet aan oneliners binden, of andere dingen uit het verleden). Vertrouwen in een overwinning heb ik wel, zolang men durft te spelen. Spanje - Chili, hoop ik op een leuke spannende pot waar de beste wint. Toch denk ik wel dat Spanje zich herpakt heeft na vorige week en er vol tegenaan gaat :puh:

En ja, ik heb ook erg veel zin in de wedstrijden van vanavond. :D

Bewerkt: door NicolaB
Geplaatst:

Roept m'n ma me naar beneden om de goal van Robben te bekijken, schieten de Australiërs er net eentje in. Heerlijk als ze zo dicht bij elkaar scoren, dan raak ik minder tijd kwijt voor studeren puh2.gif

Tering, wat een goal van Australië. Dacht eerder de 1-0 te zien dan de 0-1, maar de Australiërs schieten er dan toch (verdiend) eentje in. Nu is NL wel wakker geworden blijkbaar. :puh:

Edit: Ik neem m'n laatste woorden terug, Australië overduidelijk de betere ploeg, had allang 2-1 moeten zijn..

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Belabberd voetbal aan beide kanten, met uitzondering van beide goals (wat een goal van australië,op het juiste moment :puh:)

Ik hoop dat we een andere 2e helft zien.

Geplaatst:

Goal van Cahill was prachtig, wel een onnodige gele kaart gepakt, die zien we dus nooit meer op een WK terug.

Match is niet te speciaal, er zijn kansjes, enkele grote binnegewerkt... Kan er niet veel meer over zeggen eigenlijk, vind het goed opgaan.

Geplaatst:

Nederland mag blij zijn met deze ruststand! Depay erin, dat wordt anders voetballen, sowieso een nodige wissel om NL meer aanvallender te doen spelen.

Geplaatst:

"Het had inmiddels 3-1 kunnen staan."

Jan Mulder kijkt blijkbaar naar dezelfde wedstrijd als mij. ^_^ Tweede helft gaat van start, ik gok op een nieuw Nederland in de 4-3-3.

"Het had inmiddels 3-1 kunnen staan."

Nou het staat nu 2-1 :D

Ik hoop stiekemweg dat Nederland Kuyt erin zet, beetje wat (defensieve) ervaring en loopconditie op het middenveld doet Nederland geen kwaad.

Edit: 2-2 XD

Bewerkt: door NicolaB
Geplaatst:

Nederland speelt onder zijn niveau (in ieder geval het NL - Spanje niveau) en Australië boven zijn niveau, maar weinig verschil. Vreemde penalty, in mijn ogen onterecht gegeven.

Geplaatst:

Wat is De Jong toch een mongool. Australië is echt niet aan het tijdrekken, in de herhaling is duidelijk te zien hoe de knie van Jedinak verdraaid wordt...

Wat een domme manier om geel te riskeren(maar dat zijn we van hem gewoon).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...