Dippie Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 Ik hoor net op het nieuws dat Nederland start in dezelfde opstelling als tegen Spanje: 5-2-3 dus. Ik ben erg benieuwd hoe dit tegen Australië uit gaat pakken. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 Ik denk dat Nederland het wel gaat redden tegen Australië, maar dat het lastig wordt. Ik denk dat 2-0 of zelfs 2-1 wel heel realistisch is. Wat Spanje betreft hoop ik dat ze zich herpakken en gewoon winnen van Chili. Spanje hoort er nou eenmaal gewoon bij in de volgende ronde. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 Never change a winning team. We gaan het zien vanavond, ik heb er in ieder geval veel zin in! Reageren
NicolaB Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 (bewerkt) Never change a winning team. We gaan het zien vanavond, ik heb er in ieder geval veel zin in! Ik denk dat Nederland het wel gaat redden tegen Australië, maar dat het lastig wordt. Ik denk dat 2-0 of zelfs 2-1 wel heel realistisch is. Wat Spanje betreft hoop ik dat ze zich herpakken en gewoon winnen van Chili. Spanje hoort er nou eenmaal gewoon bij in de volgende ronde. Ik ben blij dat ze er zelf in ieder geval erg rationeel naar toe kijken (en zich niet aan oneliners binden, of andere dingen uit het verleden). Vertrouwen in een overwinning heb ik wel, zolang men durft te spelen. Spanje - Chili, hoop ik op een leuke spannende pot waar de beste wint. Toch denk ik wel dat Spanje zich herpakt heeft na vorige week en er vol tegenaan gaat En ja, ik heb ook erg veel zin in de wedstrijden van vanavond. Bewerkt: 18 juni 2014 door NicolaB Reageren
thebig Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 Roept m'n ma me naar beneden om de goal van Robben te bekijken, schieten de Australiërs er net eentje in. Heerlijk als ze zo dicht bij elkaar scoren, dan raak ik minder tijd kwijt voor studeren Reageren
MegaPilot Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 (bewerkt) Tering, wat een goal van Australië. Dacht eerder de 1-0 te zien dan de 0-1, maar de Australiërs schieten er dan toch (verdiend) eentje in. Nu is NL wel wakker geworden blijkbaar. Edit: Ik neem m'n laatste woorden terug, Australië overduidelijk de betere ploeg, had allang 2-1 moeten zijn.. Bewerkt: 18 juni 2014 door MegaPilot Reageren
NicolaB Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 Belabberd voetbal aan beide kanten, met uitzondering van beide goals (wat een goal van australië,op het juiste moment ) Ik hoop dat we een andere 2e helft zien. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 Goal van Cahill was prachtig, wel een onnodige gele kaart gepakt, die zien we dus nooit meer op een WK terug. Match is niet te speciaal, er zijn kansjes, enkele grote binnegewerkt... Kan er niet veel meer over zeggen eigenlijk, vind het goed opgaan. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 Australië is echt veel beter. De enige die zijn niveau haalt is Vlaar, die speelt wel goed. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 Nederland mag blij zijn met deze ruststand! Depay erin, dat wordt anders voetballen, sowieso een nodige wissel om NL meer aanvallender te doen spelen. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 Ah, heb de eerste helft gemist. Ik hoop dat ik wat moois te zien krijg en dat Nederland alsnog kan winnen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 "Het had inmiddels 3-1 kunnen staan." Jan Mulder kijkt blijkbaar naar dezelfde wedstrijd als mij. Tweede helft gaat van start, ik gok op een nieuw Nederland in de 4-3-3. Reageren
NicolaB Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 (bewerkt) "Het had inmiddels 3-1 kunnen staan." Nou het staat nu 2-1 Ik hoop stiekemweg dat Nederland Kuyt erin zet, beetje wat (defensieve) ervaring en loopconditie op het middenveld doet Nederland geen kwaad. Edit: 2-2 XD Bewerkt: 18 juni 2014 door NicolaB Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 Nederland speelt onder zijn niveau (in ieder geval het NL - Spanje niveau) en Australië boven zijn niveau, maar weinig verschil. Vreemde penalty, in mijn ogen onterecht gegeven. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 Wat is De Jong toch een mongool. Australië is echt niet aan het tijdrekken, in de herhaling is duidelijk te zien hoe de knie van Jedinak verdraaid wordt... Wat een domme manier om geel te riskeren(maar dat zijn we van hem gewoon). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.