_Night-Men_ Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 Hoppaaa, 3-2. Nu vasthouden, jongens. Reageren
thebig Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 Kopt Australië bijna de 3-2 binnen, wordt die gepakt. 2 seconden later staat het 2-3 Wat is dit voor match? Reageren
NicolaB Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 Hoppaaa, 3-2. Nu vasthouden, jongens. Nee... Doorgaan! Reageren
Thundercover Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 Lekker weer zo'n zondagsschot van Depay. Normaal juich ik er niet voor, maar vandaag wel! Reageren
NicolaB Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 Wat is dit voor match? Zo zit ik dus ook XD Reageren
Crypteq Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 Wat een rampzalig slechte scheidsrechter is het. Valt me nog mee dat hij de penaltie in de 77e minuut niet geeft aan Australië. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 Haha, dan moet je wel heel veel poep in je ogen hebben Reageren
MegaPilot Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 (bewerkt) Wat een rampzalig slechte scheidsrechter is het. Valt me nog mee dat hij de penaltie in de 77e minuut niet geeft aan Australië. Wees blij dat je de wedstrijd gaat winnen, had hier flink fout kunnen lopen voor Nederland(en terecht als je ziet naar het aantal kansen). Pas na de 2-3 zagen we Nederland weer lekker voetballen en kansen creëren als een gek. Bewerkt: 18 juni 2014 door MegaPilot Reageren
ERRWINS Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 De eerste helft was compleet waardeloos maar wat was de tweede helft spannend zeg! Man of the match is zeer zeker Memphis Depay. Hij is echt een start positie waard. Echt geweldig! Reageren
NicolaB Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 Wat een rampzalig slechte scheidsrechter is het. Valt me nog mee dat hij de penaltie in de 77e minuut niet geeft aan Australië. Wees blij dat je de wedstrijd gaat winnen Volgens mij speelt Crypteq niet mee. Ode aan Australië. Erg sportief en ze hebben het Nederland moeilijk gemaakt (Nederland overschaduwde Australië absoluut niet). Goed verdedigd door Vlaar, gedurende de hele match. Slap gespeeld door NL tot aan de 3-2 (Nederland heeft altijd extra motivatie nodig lijkt het wel ) . Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 Tot de 60e ongeveer wat inderdaad niet al te best. Nadat ze achterkwamen voetbalden ze, vergeleken met de eerste helft, prima. Maar met dit spel gaan we nooit winnen van een land als Duitsland, als we die überhaupt tegenkomen. Ik ben benieuwd. Reageren
Crypteq Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 Wees blij dat je de wedstrijd gaat winnen, had hier flink fout kunnen lopen voor Nederland(en terecht als je ziet naar het aantal kansen). Pas na de 2-3 zagen we Nederland weer lekker voetballen en kansen creëren als een gek. Dat klopt helemaal, ze speelden gewoon belabberd.Maar die scheids die liet vele keren doorspelen op overtredingen van Australië. Maarja, 3-2 voor NL, het gaat erom dat je gewonnen hebt. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 Wat een rampzalig slechte scheidsrechter is het. Valt me nog mee dat hij de penaltie in de 77e minuut niet geeft aan Australië. Wees blij dat je de wedstrijd gaat winnen, had hier flink fout kunnen lopen voor Nederland(en terecht als je ziet naar het aantal kansen). Pas na de 2-3 zagen we Nederland weer lekker voetballen en kansen creëren als een gek. Die penalty had niet gehoeven... Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 Slechte wedstrijd, Australië had zo kunnen weglopen met de winst. Maar wat allemaal kan telt niet en Nederland loopt weg met 3 punten. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 (bewerkt) Die penalty had niet gehoeven... Is voor mij ook geen penalty na het zien van de herhaling, maar op het moment zelf lijkt het toch wel zuiver handspel. Bewerkt: 18 juni 2014 door MegaPilot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.