Jump to content

WK 2014 - Poule B

Recommended Posts

• Reacties 303
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

57

• thebig

33

• ERRWINS

30

• Phoenyxar

19

Geplaatst:

Kopt Australië bijna de 3-2 binnen, wordt die gepakt. 2 seconden later staat het 2-3 emo.gif

Wat is dit voor match?

Geplaatst:

Wat een rampzalig slechte scheidsrechter is het.

Valt me nog mee dat hij de penaltie in de 77e minuut niet geeft aan Australië.

Geplaatst: (bewerkt)

Wees blij dat je de wedstrijd gaat winnen, had hier flink fout kunnen lopen voor Nederland(en terecht als je ziet naar het aantal kansen). Pas na de 2-3 zagen we Nederland weer lekker voetballen en kansen creëren als een gek.

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

De eerste helft was compleet waardeloos maar wat was de tweede helft spannend zeg!

Man of the match is zeer zeker Memphis Depay. Hij is echt een start positie waard.

Echt geweldig!

Geplaatst:

Wees blij dat je de wedstrijd gaat winnen

Volgens mij speelt Crypteq niet mee.

Ode aan Australië. Erg sportief en ze hebben het Nederland moeilijk gemaakt (Nederland overschaduwde Australië absoluut niet). Goed verdedigd door Vlaar, gedurende de hele match. Slap gespeeld door NL tot aan de 3-2 (Nederland heeft altijd extra motivatie nodig lijkt het wel :D) .

Geplaatst:

Tot de 60e ongeveer wat inderdaad niet al te best. Nadat ze achterkwamen voetbalden ze, vergeleken met de eerste helft, prima. Maar met dit spel gaan we nooit winnen van een land als Duitsland, als we die überhaupt tegenkomen. Ik ben benieuwd.

Geplaatst:
Wees blij dat je de wedstrijd gaat winnen, had hier flink fout kunnen lopen voor Nederland(en terecht als je ziet naar het aantal kansen). Pas na de 2-3 zagen we Nederland weer lekker voetballen en kansen creëren als een gek.

Dat klopt helemaal, ze speelden gewoon belabberd.

Maar die scheids die liet vele keren doorspelen op overtredingen van Australië.

Maarja, 3-2 voor NL, het gaat erom dat je gewonnen hebt. smile3.gif

Geplaatst:

Die penalty had niet gehoeven...

Geplaatst:

Slechte wedstrijd, Australië had zo kunnen weglopen met de winst. Maar wat allemaal kan telt niet en Nederland loopt weg met 3 punten. :bier:

Geplaatst: (bewerkt)

Die penalty had niet gehoeven...

Is voor mij ook geen penalty na het zien van de herhaling, maar op het moment zelf lijkt het toch wel zuiver handspel.

Bewerkt: door MegaPilot

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...