Phoenyxar Geplaatst: 21 januari 2016 Rapport Geplaatst: 21 januari 2016 Uiteraard. Ik kom eindelijk aan op de server en bouw wat op, gaan we van map veranderen... Reageren
Dexist Geplaatst: 21 januari 2016 Rapport Geplaatst: 21 januari 2016 Dat was eigenlijk ook mijn reden maar ik dacht ik breng het wat subtieler. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 21 januari 2016 Rapport Geplaatst: 21 januari 2016 Zal ik maar ook even de laatste screens delen van het theater. Reageren
Dexist Geplaatst: 21 januari 2016 Rapport Geplaatst: 21 januari 2016 Dat ziet er nice uit zeg. Mooi dat alles zo dicht op elkaar is gebouwd, heeft wel wat. Al krijg ik wel zin om daar met een flint en steel rond te lopen Reageren
thebig Geplaatst: 21 januari 2016 Rapport Geplaatst: 21 januari 2016 Het bliksemt trouwens vaak rond spawn.... Reageren
aron24 Geplaatst: 21 januari 2016 Rapport Geplaatst: 21 januari 2016 Rechtbank is van de buitenkant ook al af, de inrichting zal zo spoedig mogelijk volgen. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 22 januari 2016 Rapport Geplaatst: 22 januari 2016 foto's Holy-shit... :o Dat jullie dit gezamenlijk in zo'n korte tijd wisten te realiseren. En dan doel ik voornamelijk op die prachtige gebouwen, wauw. Ik denk dat binnenkort wéér een bezoekje kom brengen aan de server, ook al was ik m'n belangrijke dingen verloren tijdens een hevige strijd tegen een leger zombies. Het bliksemt trouwens vaak rond spawn.... Serieus? Ik ben nog nooit zoiets tegengekomen.. Ja, oké, ik moet wel (eerlijk) toegeven dat 't vaak slecht weer is. (Om een kwartier ging het wel weer regenen, en dat proces herhaalde zich vaak.) Reageren
thebig Geplaatst: 22 januari 2016 Rapport Geplaatst: 22 januari 2016 Voor alle duidelijkheid: Phoenyxar heeft dat allemaal alleen gebouwd de laatste x dagen Reageren
Davedavy Geplaatst: 22 januari 2016 Rapport Geplaatst: 22 januari 2016 Nja... Ongelofelijk leuke server, maar het begin is inderdaad altijd het leukste. Niet dat ik deze map beu ben, maar ik zou inderdaad wel wat actiever zijn met een nieuwe map. Nja dat komt meestal omdat men hun huisje gaat bouwen met wat rand projecten en daarna verveelt het. Maarja de truc is om het daarna nog steeds leuk te houden Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 22 januari 2016 Rapport Geplaatst: 22 januari 2016 Alles achter de muur rechts is wel van Mrkwark, dus niet alles op de foto. Reageren
moechy Geplaatst: 23 januari 2016 Rapport Geplaatst: 23 januari 2016 Activiteit is wel gedaald op de server helaas, te lang dezelfde map? Misschien toch wel goed om de gehele map te resetten als 1.9 komt? Nooooo! Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 23 januari 2016 Rapport Geplaatst: 23 januari 2016 Ik wacht daar zeker nog anderhalve maand mee. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 23 januari 2016 Rapport Geplaatst: 23 januari 2016 Dat is goed! Ik denk trouwens dat het ook wel interessant kan zijn om de aspecten van een nieuwe update (1.9) in een bestaande wereld te proberen inbrengen. Reageren
Dexist Geplaatst: 23 januari 2016 Rapport Geplaatst: 23 januari 2016 Denk dat sowieso The End wel gereset kan worden, daar zijn de meeste veranderingen. Maar de wereld kan sowieso wel naar 1.9 worden gedaan lijkt mij. Reageren
moechy Geplaatst: 26 januari 2016 Rapport Geplaatst: 26 januari 2016 Je kan de wereld toch naar 1.9 doen, zonder de map te resetten? Ik kom binnekort wel terug wat meer online maar heb momenteel andere dingen te doen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.