ERRWINS Geplaatst: 3 januari 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2016 Zijn er al leden met hun eigen organisatie en/of jacht? Zo ja, hoe bevalt het tot nu toe en hoe heb je je organisatie/jacht genoemd? Reageren
nolms Geplaatst: 3 januari 2016 Rapport Geplaatst: 3 januari 2016 (bewerkt) Mijn jacht heet: "HMS De kleine Piemel" Bewerkt: 3 januari 2016 door nolms Reageren
ERRWINS Geplaatst: 3 januari 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2016 Ik hoop dat je dat niet op jezelf reflecteert. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 3 januari 2016 Rapport Geplaatst: 3 januari 2016 (bewerkt) .jpg' alt='default_smile2.gif' alt='0_0'>.jpg'> Beste naam die ik kon bedenken. Bewerkt: 3 januari 2016 door Tommie59 Reageren
coolguynl Geplaatst: 3 januari 2016 Rapport Geplaatst: 3 januari 2016 jacht was wel nice tommie Reageren
TinuZzZ72 Geplaatst: 4 januari 2016 Rapport Geplaatst: 4 januari 2016 Drama om 10 miljoen op de plank te krijgen voor dat yacht...ben 4.7 miljoen ver nu maar sta op het punt er een shitload aan auto's uit te gooien om aan die 10 miljoen te komen. Iemand een idee waarom ik buiten het show off gehalte om het duurste Aquarius yacht zou moeten nemen ipv bv Pisces? Reageren
JasonStatham Geplaatst: 4 januari 2016 Rapport Geplaatst: 4 januari 2016 Hoe groter, hoe beter. Des te duurder, des te meer kwaliteit. Als je iets doet, doe het dan goed. Reageren
TrevorP Geplaatst: 4 januari 2016 Rapport Geplaatst: 4 januari 2016 (bewerkt) Meer boten erbij en toffere heli als ik het goed heb. (en die allergoedkoopste heeft niet eens een hot tub dacht ik.) Bewerkt: 4 januari 2016 door TrevorP Reageren
ERRWINS Geplaatst: 4 januari 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2016 Alle jachten hebben een hottub, naar mijn weten, alleen is de indeling en de boten die je erbij krijgt anders. Reageren
TinuZzZ72 Geplaatst: 4 januari 2016 Rapport Geplaatst: 4 januari 2016 Alle jachten hebben een hottub, naar mijn weten, alleen is de indeling en de boten die je erbij krijgt anders. De "instapper" The Orion heeft geen hottub. Als je iets doet, doe het dan goed. Yeuj...op naar the Pacific standard again hahahahaha Reageren
AntonTH4Dutch Geplaatst: 4 januari 2016 Rapport Geplaatst: 4 januari 2016 Mijn 'baggerschip', commentaar overbodig Reageren
AntonTH4Dutch Geplaatst: 4 januari 2016 Rapport Geplaatst: 4 januari 2016 Senks Ik heb het ding ook niet voor het serieuze werk (organisatie en zo), maar puur voor de lol. Bv. met wat andere players het dek en de hot tub volplempen met bootjes. Gelanceerd via de Dinghy Om maar iets te noemen. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 10 januari 2016 Rapport Geplaatst: 10 januari 2016 (bewerkt) Heh, die hackers kunnen me ondertussen wel de strot uit.. Eergisteren was er 'n grapjas bezig met de garage van Eclipse Towers.. De desbetreffende persoon had er (expres) een windmolen erin gezet zodat de boel ging ontploffen zodra je je garage uitging. Ook andere NPC's werden erin verpulverd. 't Was een erg onaangename situatie. En 's avonds was het weer eens zover; ik had een bounty van 9000,- dollar op m'n kop én héél toevallig waren d'r ook twee hackers aanwezig die het wel doorhadden, en ze kwamen eraan vliegen in 'n heli. Vervolgens schoot ik 't voertuig kapot doormiddel van een homing-launcher én reed daarna razendsnel weg.. Toen gebeurde het; ik vloog met m'n auto dwars door een hek heen en ik kon géén ene kant op (zelfs het voertuig verlaten niet). Wanneer ik datgene doorhad besloot ik de sessie te verlaten.. Lang verhaal kort; Het zijn ongelofelijke zielige lui.. Bewerkt: 10 januari 2016 door .PhoeniX. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 10 januari 2016 Rapport Geplaatst: 10 januari 2016 Mijn jacht heet 'De Zeeuw'. Tja... :$ Ik heb het duurste van het duurste, maar dat was het ook wel waard. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.