Ezra24rct3 Geplaatst: 9 juli 2015 Rapport Geplaatst: 9 juli 2015 En daarmee heb ik meteen alle mogelijke achievements gehaald. En nu als opdracht: Loop naar het einde van de map. Is er niet. De wereld van Minecraft is oneindig, en genereert dus steeds verder als je naar stukken gaat waar je nooit bent geweest. Iemand is wel aan het lopen naar het einde van de map. Zie hier. Reageren
thebig Geplaatst: 9 juli 2015 Rapport Geplaatst: 9 juli 2015 En nu als opdracht: Loop naar het einde van de map. Alleen als jij met me meegaat Is er niet. De wereld van Minecraft is oneindig, en genereert dus steeds verder als je naar stukken gaat waar je nooit bent geweest. Iemand is wel aan het lopen naar het einde van de map. Zie hier. Tenzij je oudere versies/consoleversies gaat spelen. Vroeger had je de Farlands. Maar die waren toch ook een eindje stappen Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 9 juli 2015 Rapport Geplaatst: 9 juli 2015 Bij console versies kan je op den duur gewoon niet verder lopen, nee. Reageren
Dexist Geplaatst: 9 juli 2015 Rapport Geplaatst: 9 juli 2015 Net zoals bij die eerdere versies van minecraft, waar de farlands begonnen op iets van 12miljoen blokjes verweg. dus ja. Die gast uit het filmpje probeert daar dus te komen, die speelt in een oudere versie. En zit naar 4 jaar? op iets meer dan 2 miljoen https://www.youtube.com/watch?t=14&v=rxBfO7f_tSc Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 9 juli 2015 Rapport Geplaatst: 9 juli 2015 En héél vroeger had je uiteraard de indev: Ik moet zeggen dat ik die Alpha-world generations nog steeds fantastisch vind. Reageren
Dexist Geplaatst: 9 juli 2015 Rapport Geplaatst: 9 juli 2015 Nooit gespeeld die versies. Ik kocht minecraft iets voor versie 1.7(beta) Reageren
thebig Geplaatst: 9 juli 2015 Rapport Geplaatst: 9 juli 2015 Net zoals bij die eerdere versies van minecraft, waar de farlands begonnen op iets van 12miljoen blokjes verweg. dus ja. Die gast uit het filmpje probeert daar dus te komen, die speelt in een oudere versie. En zit naar 4 jaar? op iets meer dan 2 miljoen Ik bedenk net: had hij via de Nether gegaan, was hij er nu al lang en breed geweest. Nooit gespeeld die versies. Ik kocht minecraft iets voor versie 1.7(beta) Je kan het altijd eens proberen, normaal gezien zou je elke versie moeten kunnen spelen eens je het gekocht hebt Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 10 juli 2015 Rapport Geplaatst: 10 juli 2015 De huidige versies hebben misschien geen fysieke grens, maar de terrain generation verkleint en vermindert wel naarmate ja verder van de spawn gaat tot op het punt waar er alleen nog maar Ocean spawnt. Reageren
Dexist Geplaatst: 15 juli 2015 Rapport Geplaatst: 15 juli 2015 Nieuwe feature voor 1.9 Dual Wield Reageren
KoningJesper Geplaatst: 15 juli 2015 Rapport Geplaatst: 15 juli 2015 Dat is zeker niet verkeerd Alleen welke knoppen? Reageren
thebig Geplaatst: 15 juli 2015 Rapport Geplaatst: 15 juli 2015 Blocking met zwaard zal verwijderd worden. De linkermuisknop blijft gewoon hetzelfde doet, de rechtermuisknop werkt nu voor de off hand. Bovendien ga je ook kunnen instellen of je links- of rechtshandig speelt. Reageren
Big Boss Geplaatst: 15 juli 2015 Rapport Geplaatst: 15 juli 2015 Heh, hoe werkt het blokken plaatsen dan? Kan dat dan alleen met de linkerhand? Nieuwe Creative wereld opgestart. Paar gebouwen volgens eigen idee maar hevig geïnspireerd op de stijl van Jeracraft en Madnes64. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 15 juli 2015 Rapport Geplaatst: 15 juli 2015 Ziet er goed uit, vooral met dat Texturepack! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.