Bierbuikje Geplaatst: 16 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2010 Impressie van de binnenkant van de grot van de wildwaterbaan van Bierbuikje's water vertier. (van van van van (A)) Reageren
benhelsloot Geplaatst: 16 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2010 hoe koop ik eigenlijk dat spel Reageren
Silverbyte Geplaatst: 16 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2010 (bewerkt) Big Boss en ik hebben vandaag aan een gezamenlijke waterval tussen onze huizen gewerkt, en het resultaat is sensationeel: klik. Het was echt een hele klus om het water precies goed te laten lopen, zodat het niet alle kanten op stroomde. Maar goed, we hebben het dus voor elkaar gekregen. Achter de waterval bevindt zich trouwens een open pad, waardoor je de waterval dus ook vanuit de berg kunt bekijken. Bewerkt: 16 oktober 2010 door Empire Reageren
Forumrunner Geplaatst: 16 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2010 Ik mis weer vanalles . Maar ik ben van plan om het spel in ieder geval voor 31 oktober te gaan kopen. Nieuwe mobs lijken me echt leuk . Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 16 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2010 Ik mis weer vanalles . Maar ik ben van plan om het spel in ieder geval voor 31 oktober te gaan kopen. Nieuwe mobs lijken me echt leuk . Ik heb mn villa platgebrand Reageren
Forumrunner Geplaatst: 16 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2010 Ik mis weer vanalles . Maar ik ben van plan om het spel in ieder geval voor 31 oktober te gaan kopen. Nieuwe mobs lijken me echt leuk . Ik heb mn villa platgebrand Maar vuur werkt toch niet in MP? Reageren
BoerTijger Geplaatst: 16 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2010 Kan ik dit ergens downloaden Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 16 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2010 Kan ik dit ergens downloaden http://minecraft.net/ Reageren
.Senne Geplaatst: 16 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2010 Ik mis weer vanalles . Maar ik ben van plan om het spel in ieder geval voor 31 oktober te gaan kopen. Nieuwe mobs lijken me echt leuk . Ik heb mn villa platgebrand Maar vuur werkt toch niet in MP? Blijkbaar ineens wel, je kan zowel met lava als flint and steel dingen verbranden. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 16 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2010 Kan ik dit ergens downloaden http://minecraft.net/ Als ik inlog kan ik niet op play offline drukken ? Reageren
flippie13 Geplaatst: 16 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2010 Kan ik dit ergens downloaden http://minecraft.net/ Als ik inlog kan ik niet op play offline drukken ? Dan staat er wss ' play online once to play offline' , dit houd in dat je eerst Online MOET spelen voordat je pas offline kan. Wss word de aankoop accountsgeboden en moet je of een account vinden die betaald heet, of een betaald account aanmaken (dus kopen via paypal). Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 16 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2010 Ik mis weer vanalles . Maar ik ben van plan om het spel in ieder geval voor 31 oktober te gaan kopen. Nieuwe mobs lijken me echt leuk . Ik heb mn villa platgebrand Maar vuur werkt toch niet in MP? Wel dus wou die bladeren van bomen weghalen dus gooide er lava op toen stroomde de lava eraf en ging tegen mn huis aan >.< Reageren
flippie13 Geplaatst: 16 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2010 Op het moment bezig met een nieuwe mijn. Het is een nieuwe locatie (pracht locatie, 3 bergen met meertje tussenin, soortvan ) en ik heb er een heel lelijk huis staan nog, maar ik ben van plan een mega trap naar de bedrock (onderkant) te maken, en tussen elke trap (5 naast elkaar, elk apart) stroomt water. Mijn bedoeling is om dit tot de bedrock te laten gaan met afentoe een verdieping ertusesn Pics in spoiler weg naar de mijn: De treden die uiteindelijk naar Bedrock gaan: Het 'begin station' Reageren
Casss Geplaatst: 17 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2010 (bewerkt) Als er nou maar wel dingen te mijnen zijn. Ik heb ook wat opgemerkt toen dat water over die lava heenging, dat veroorzaakt bakken met iron! @BB EPIC EPIC EPIC EPIC EPIC EPIC EPIC EPIC EPIC EPIC EPIC Bewerkt: 17 oktober 2010 door Casss Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.