vice Geplaatst: 6 juli 2011 Rapport Geplaatst: 6 juli 2011 (bewerkt) In het algemeen is het dat ook een beetje . Je kunt vrij veel dingen craften en zo, om te bouwen of die het je makkelijker maken. Maar voorlopig is Minecraft nog steeds redelijk basis xD. Je hebt nog wel een andere wereld waar je waarschijnlijk nooit bent geweest en zo, en je kunt natuurlijk ook de monsters nog killen die je tegenkomen, misschien ook een dungeon zoeken of zo. Maar vanaf 1.8 (volgende update - als er geen 1.7.3 komt) zou dat wel eens kunnen veranderen ^^. Dan komen er coole dingen zoals NPC Villages en geeft vechten betere beloningen ^^. Uiteraard is de 'spanning' die je hebt bij het verkennen van de donkere grotten, en het bouwen van mooie gebouwen hetgene dat het spel leuk houdt . Bewerkt: 6 juli 2011 door vice Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 6 juli 2011 Rapport Geplaatst: 6 juli 2011 Ik zit met een probleem met men Minecraft... Ik krijg de 'Bad Video Driver Error' sinds ik het spel nu heb 'geïnstalleerd' - ik word er gek van, voorheen draaide hij, hij heeft zelfs gisteren even gedraait, heb er ook wat over opgezicht maar snap het probleem niet zo. Ook een klein probleem: ik slaag er niet in om mijn type driver te vinden -__- iemand suggesties, of oplossingen? ;/ Reageren
darkbillie Geplaatst: 6 juli 2011 Rapport Geplaatst: 6 juli 2011 In het algemeen is het dat ook een beetje . Je kunt vrij veel dingen craften en zo, om te bouwen of die het je makkelijker maken. Maar voorlopig is Minecraft nog steeds redelijk basis xD. Je hebt nog wel een andere wereld waar je waarschijnlijk nooit bent geweest en zo, en je kunt natuurlijk ook de monsters nog killen die je tegenkomen, misschien ook een dungeon zoeken of zo. Maar vanaf 1.8 (volgende update - als er geen 1.7.3 komt) zou dat wel eens kunnen veranderen ^^. Dan komen er coole dingen zoals NPC Villages en geeft vechten betere beloningen ^^. Uiteraard is de 'spanning' die je hebt bij het verkennen van de donkere grotten, en het bouwen van mooie gebouwen hetgene dat het spel leuk houdt . ah ja the nether nog wat...ye ben ik wel geweest was wel met een save game editor toen maar oke:P 1.8 lijkt me dan wel kicks om te doen ken je teminste hele ''avonturen'' of weet ik veel wat gaan doen ...role playing dus Reageren
xoex23 Geplaatst: 7 juli 2011 Rapport Geplaatst: 7 juli 2011 Ik zit met een probleem met men Minecraft... Ik krijg de 'Bad Video Driver Error' sinds ik het spel nu heb 'geïnstalleerd' - ik word er gek van, voorheen draaide hij, hij heeft zelfs gisteren even gedraait, heb er ook wat over opgezicht maar snap het probleem niet zo. Ook een klein probleem: ik slaag er niet in om mijn type driver te vinden -__- iemand suggesties, of oplossingen? ;/ Wat voor video kaart heb je ? Reageren
Davedavy Geplaatst: 7 juli 2011 Rapport Geplaatst: 7 juli 2011 Cobblestone is nog lelijker dan het al was , brick is nu wel mooi Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 7 juli 2011 Rapport Geplaatst: 7 juli 2011 Cobblestone is nog lelijker dan het al was , brick is nu wel mooi Cobblestone is mooier man ! Reageren
vice Geplaatst: 7 juli 2011 Rapport Geplaatst: 7 juli 2011 Idd, ik heb nooit echt een probleem gehad met Cobble, maar nu het wat lichter is ziet het er zelfs beter uit . Brick vond ik niet echt nodig, maar ach. Het stoort me niet. Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 7 juli 2011 Rapport Geplaatst: 7 juli 2011 Volgens mij werkt de 'seed for world generator ' bij mij niet. Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 7 juli 2011 Rapport Geplaatst: 7 juli 2011 Ik probeerde dernet een code, en ik drukte op generate maar mijn wereld zag er helemaal niet hetzelfde uit als op de pics . Reageren
vice Geplaatst: 7 juli 2011 Rapport Geplaatst: 7 juli 2011 Volgens mij kom je wel altijd op dezelfde wereld, maar je spawnpunt is vaak ergens anders (meestal ook niet zoveel verder weg). Daarom zetten mensen soms een X en Z (of is het Y?)-as bij hun seed. Je kunt zelf de XYZ-as bekijken door op F3 te drukken ingame. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 7 juli 2011 Rapport Geplaatst: 7 juli 2011 Wat voor video kaart heb je ? Dat is een goede vraag... Ati Radeon HD... verder zie ik niet staan @Ontopic: ik vond de oude texture voor Cobblestone beter ;( Reageren
paul007 Geplaatst: 7 juli 2011 Rapport Geplaatst: 7 juli 2011 Ik heb een vraagje. Ik heb dus al een tijd minecraft gekocht en heb eindelijk een eigen server. (gemaakt met de minecraftserver.exe tool van minecraft.net) Kan ik hier ook mods/plug-ins bij toevoegen? Ik wil het namelijk zo maken dat sommigen deuren niet kapot gemaakt kunnen worden of geopend kunnen worden (ik maak een gevangenis). Is dit mogelijk? Reageren
rienie Geplaatst: 7 juli 2011 Rapport Geplaatst: 7 juli 2011 Ik heb een vraagje. Ik heb dus al een tijd minecraft gekocht en heb eindelijk een eigen server. (gemaakt met de minecraftserver.exe tool van minecraft.net) Kan ik hier ook mods/plug-ins bij toevoegen? Ik wil het namelijk zo maken dat sommigen deuren niet kapot gemaakt kunnen worden of geopend kunnen worden (ik maak een gevangenis). Is dit mogelijk? Ja Paul dat is zeker mogelijk met Craftbukkit, alleen is het installeren en instellen van sommige mods toch nog wat moeilijk en enig script ervaring vereist. Reageren
xoex23 Geplaatst: 8 juli 2011 Rapport Geplaatst: 8 juli 2011 (bewerkt) Wat voor video kaart heb je ? Dat is een goede vraag... Ati Radeon HD... verder zie ik niet staan @Ontopic: ik vond de oude texture voor Cobblestone beter ;( Met deze gratis tool kun je meteen alle details van je videokaart zien let op : de download start meteen @topic cobbelstone is juist mooier dan brick :engel: Bewerkt: 8 juli 2011 door xoex23 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.