Jump to content

Grotere videokaart


Nyltje

Recommended Posts

Deze twee artikelen waren erg interessant en handig om te lezen, bedankt voor het posten, ik weet nu wat ik moet gaan nemen!

Heb je overigens wel eens nagedacht over 2e hands componenten? Kan aanzienlijk schelen in prijs waardoor je dat weer kunt investeren in andere onderdelen ;)

Heb ik over nagedacht, maar het wordt nooit aangeraden. Heb ook een paar keer gekeken op Marktplaats.
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 98
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Nyltje

    36

  • Sprunk

    15

  • Limbolander

    13

  • RustyRustler89

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Deze twee artikelen waren erg interessant en handig om te lezen, bedankt voor het posten, ik weet nu wat ik moet gaan nemen!

Heb je overigens wel eens nagedacht over 2e hands componenten? Kan aanzienlijk schelen in prijs waardoor je dat weer kunt investeren in andere onderdelen ;)

Heb ik over nagedacht, maar het wordt nooit aangeraden. Heb ook een paar keer gekeken op Marktplaats.

Snap ik ook wel, heb er binnenkort ook nog eentje te koop staan

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk eens op Tweakers.net bij 'vraag en aanbod'.

Er is over het algemeen prima spul te koop!

Maar het blijven tweedehands computer componenten, is dat goed? Ik weet het nooit echt goed als het gaat om computer onderdelen.
Link to comment
Delen op andere websites

Op tweakers krijgen personen ook vraag&aanbod beoordelingen op hun profielen, als je iemand vind die een geschikte pc verkoopt en genoeg positieve beoordelingen heeft gekregen van andere tweakers dan kun je er wel vanuit gaan dat je goed spul aangeboden krijgt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ow dat van die beoordeling op Tweakers wist ik niet, bedankt! Ik ben sws iemand die eerst voor tweedehands kijkt, scheelt heel wat geld. Toen ik net m'n pc had gekocht (die ik nu heb) moest er natuurlijk ook een 1080p scherm bij. Super mooi beeldscherm en m'n pa had er ook nog een tientje af weten te halen waardoor ik hem dus voor 50 euro had gekocht, de winkelprijs zal wel rond de 150/200 zijn. (Samsung SyncMaster SA300)

Maar ik zal even kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Opzich hoeft er niet veel mis te zijn met 2e hands

Ik zit er aan te denken om mijn 2e MSI GTX 770 Lightning te verkopen, die kaart heeft eigenlijk alleen maar op Idle gedraaid en is dus haast niet gebruikt :7 Natuurlijk is hij 2e hands, maar zo zie je dus dat er niets mis hoeft te zijn met 2e hands delen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...