Jump to content

HITMAN Season One


Danger_dog_guy_7

Recommended Posts

  • Reacties 210
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Danger_dog_guy_7

    87

  • Platypus

    31

  • KoningJesper

    22

  • JasonStatham

    21

  • 1 maand later...

Laat je van binnen wel een vreugde sprongetje maken als je al dat lekkers ziet. Er zijn talloze manieren van killen zie je wel maar mijn plan is om de target op een zo sappig mogelijke manier om te brengen. We gaan niet voor de fiberwire, we gaan voor een verstopte bom in een golf balletje of een schok van 1000 volt op z'n flikker. Ja, dat word intens genieten. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Was ineens een suggestie op mijn YT, wat ben ik weer helemaal excited voor deze game!

De AI worshippy.gif

Oh wat hoop ik toch dat die oudere Kyed soundtracks weer terugkomen (die je op de achtergrond ook hoort).

Ikzelf zie toch wel weer weakspots in dit nieuwe systeem. Een subliem hitman-element zou praten zijn. Hoofd van Security? Zeg dat je degene bent vanuit een andere afdeling etc. (met informatie die je zelf uit de securitydatabase kan halen). Joinen tijdens een shiftwisseling, dhr. Baltimore vermoorden en zeggen dat jij dhr. Morris bent die de heer Baltimore komt vervangen wegens ziekte.

Ik verzin maar wat, dat zou pas een prachtig systeem zijn :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Oh wat hoop ik toch dat die oudere Kyed soundtracks weer terugkomen (die je op de achtergrond ook hoort).

Ikzelf zie toch wel weer weakspots in dit nieuwe systeem. Een subliem hitman-element zou praten zijn. Hoofd van Security? Zeg dat je degene bent vanuit een andere afdeling etc. (met informatie die je zelf uit de securitydatabase kan halen). Joinen tijdens een shiftwisseling, dhr. Baltimore vermoorden en zeggen dat jij dhr. Morris bent die de heer Baltimore komt vervangen wegens ziekte.

Ik verzin maar wat, dat zou pas een prachtig systeem zijn puh2.gif

Ik heb je altijd gemogen Nicola, maar nu word ik wel een beetje bang van je. Voor hoeveel onopgeloste zaken ben je verantwoordelijk?

Mochten games ooit zo geavanceerd worden, dan denk ik dat onze ultieme games veel overeenkomsten zouden hebben. Zoiets dacht ik ook al na vorige keer in Payday 2 topic :Y

Van welke Hitmans was deze Kyed? Ik zelf vond de soundtrack van Silent Assassin echt geweldig. Dat orkestrale was echt verbluffend.

Pff, denk binnenkort maar weer de ps3 aansluiten en Hitman gaan spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Kyd was van codename 47 t/m blood money. Tot grote spijt nooit deel 1 & 2 kunnen spelen maar uit de andere 2 delen kun je al opmaken wat voor meester Kyd is. Door zijn muziek krijg ik altijd de kriebels in het asylum en het geheimzinnige randje in de murder of crows. Jammer dat hij na die delen gestopt is, maar absolution zou er waarschijnlijk toch wel voor zorgen dat hij zijn tijd verspild zou hebben. Ik hoop erg dat hij terugkeert, want de muziek is voor mij al een kwart van de game. :)

Bewerkt: door Danger_dog_guy_7
Link to comment
Delen op andere websites

Kyed was van codename 47 t/m blood money. Tot grote spijt nooit deel 1 & 2 kunnen spelen maar uit de andere 2 delen kun je al opmaken wat voor meester Kyed is. Door zijn muziek krijg ik altijd de kriebels in het asylum en het geheimzinnige randje in de murder of crows. Jammer dat hij na die delen gestopt is, maar absolution zou er waarschijnlijk toch wel voor zorgen dat hij zijn tijd verspild zou hebben. Ik hoop erg dat hij terugkeert, want de muziek is voor mij al een kwart van de game. smile3.gif

Ik heb net een beetje gekeken op YouTube om weer even die OSTs te horen, nog steeds vind ik die van SA het beste :engel: Maar ik denk dat jullie twee achternamen door elkaar halen, want voor de eerste 4 delen was Jesper Kyd verantwoordelijk en voor Absolution was Peter Kyed samen met zo een andere Peter verantwoordelijk. Kyd, Kyed... het lijkt dan ook wel heel veel op mekaar :schater:
Link to comment
Delen op andere websites

Oh wat hoop ik toch dat die oudere Kyed soundtracks weer terugkomen (die je op de achtergrond ook hoort).

Ikzelf zie toch wel weer weakspots in dit nieuwe systeem. Een subliem hitman-element zou praten zijn. Hoofd van Security? Zeg dat je degene bent vanuit een andere afdeling etc. (met informatie die je zelf uit de securitydatabase kan halen). Joinen tijdens een shiftwisseling, dhr. Baltimore vermoorden en zeggen dat jij dhr. Morris bent die de heer Baltimore komt vervangen wegens ziekte.

Ik verzin maar wat, dat zou pas een prachtig systeem zijn :puh:

Ik heb je altijd gemogen Nicola, maar nu word ik wel een beetje bang van je. Voor hoeveel onopgeloste zaken ben je verantwoordelijk?

Mochten games ooit zo geavanceerd worden, dan denk ik dat onze ultieme games veel overeenkomsten zouden hebben. Zoiets dacht ik ook al na vorige keer in Payday 2 topic yep.gif

Van welke Hitmans was deze Kyed? Ik zelf vond de soundtrack van Silent Assassin echt geweldig. Dat orkestrale was echt verbluffend.

Pff, denk binnenkort maar weer de ps3 aansluiten en Hitman gaan spelen.

Haha, ik zit aan de goede kant. Een goede opsporingsambtenaar leert te denken als de crimineel, maar denkt er geen seconden aan om het daadwerkelijk uit te voeren. Nja mits je een mol bent of het nodig hebt ter preventie... Laat ook maar ik maak het alleen maar erger :D

Ik weet eventjes niet welke Hitman. Ik dacht dat het een After-mission theme was van Blood Money, maar ik kan het niet conformeren. Maar idd geniale soundtracks. Vooral die van Blood Money klopten echt met het gevoel. Deze bijv. kan ik me nog goed herinneren als je gewoon in undercover rondliep en de vice-president van de trap afduwde en doodviel als een accident. Drna rustig doorlopen alsof er niets aan de hand is.

Beetje de 'prod' van Worms. Een klein zetje is al goed genoeg :D

W2A_Prod_for_Victory.png

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ziet er niet verkeerd uit! De trailer vind ik een beetje inhoudsloos. Het enige dat we horen is dat een bankier aan z'n eind komt (de man die we in trailer 1 zijn koffer in zagen pakken) en wat over S-A in Sint Petersburg. Zou wel gaaf zijn als alle objecten ook wel degelijk gebruik kunnen worden, waaronder de WA2000 sniper rifle. :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...