Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 22 maart 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2016 (bewerkt) Er zijn nieuwe challenges beschikbaar gekomen voor het Parijs level. Meer over dit zie je in onderstaande foto's: + wat uitgelekte screenshots in de link Bewerkt: 15 april 2016 door Danger_dog_guy_7 Reageren
Platypus Geplaatst: 18 april 2016 Rapport Geplaatst: 18 april 2016 Volgende week dinsdag is de nieuwe locatie, Sapienza, beschikbaar. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 19 april 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2016 Voor bij wie de foto's van platypus het ook niet doen: Reageren
Platypus Geplaatst: 21 april 2016 Rapport Geplaatst: 21 april 2016 Vandaag is er een patch uitgekomen voor PC. Deze patch zal maandag voor PS4 en Xbox One uitkomen, en bevat grote verbeteringen voor de game: Reconnect Option If a player is playing in online mode and gets disconnected during gameplay, they will have the option to immediately reconnect and resume play without losing any progress, instead of returning to the main menu. [Available now on PC. Available in a future update for PS4 & Xbox One.] Immediate Challenge Awards Challenges are now awarded and saved immediately upon completion, rather than when completing a mission. [Available now on PC. Available in a future update for PS4 & Xbox One.] Loading Times Significant improvements to load and restart times across all locations. (Reduced by approximately 50% on PS4 and Xbox One) Challenge Verbosity Settings Players can now choose between three options for how challenge descriptions are displayed in the game menu. Full: All Challenge information is shown. Minimal: Only the image and name of the Challenge are shown Off: Only the image of the Challenge is shown. Weapon HUD Settings Added three options for displaying the holstered/equipped weapon icon. Full: Show weapon HUD for equipped and holstered weapon. Minimal: Show weapon HUD only for equipped weapon. Off: Don’t show weapon HUD. Immediate Intel Added an option for players to access the intel menu immediately after finding new intel. Dropped Items Disguises, weapons and items that are dropped are now shown on the in-game map. Holstering animation Added an animation for 47 holstering a small item, such as a pistol. Escalation Contracts Improvements - The list of complications and objectives are now viewable during gameplay and the planning phase. - Players can now easily see from the in-game menu how many stages of each Escalation Contract they have completed. (e.g 3/5) General improvements to stability PC Specific Notes Recommended Settings The Game Launcher will recommend graphic settings based on player hardware. Windowed Mode The Game Launcher now allows players to change their resolution in Windowed Mode. (Useful for streamers) Audio Levels Audio levels during cutscenes and briefing videos now match the in-game audio. Key Bindings Fixed minor issues with inconsistent key bindings Dinsdag, wanneer de volgende episode uitkomt, zal dit worden toegevoegd: New Destination: Sapienza New Story mission: World of Tomorrow 10 new Opportunities for ‘World of Tomorrow’ 20 levels of Sapienza Mastery, with the following unlocks: 8 new Sapienza starting locations (+1 starting location unlocked via a challenge) 8 new Sapienza Agency Pickup locations 6 new weapon/gear unlocks New suit for Sapienza: Italian Suit 75+ Sapienza-specific challenges 7 new trophies/achievements New 'The Sarajevo Six' Contract. Target 2: The Enforcer. (PS4 Exclusive) Live Content for Sapienza will include: New Escalation Contracts, Elusive Targets & New Featured Contracts (Contracts Mode) Native Ambient Audio Added an audio layer for Sapienza that will play native ambient dialogue in crowded areas. ‘Hide in Plain Sight’ Options The Sapienza location includes more options for Agent 47 to ‘blend in’ whilst wearing his suit. Opportunities System Improvements - Persistent reveals: When a player has ‘revealed’ an Opportunity once using the pop-up tracker, they are not required to do so when they encounter the opportunity on future playthroughs. - Fail Categories: Added categories to explain why an opportunity was failed. Note: The above Opportunity improvements are only implemented in Sapienza. Opportunities in the ICA Facility and Paris destinations are not affected. Bron: www.hitman.com Reageren
Votair Geplaatst: 26 april 2016 Rapport Geplaatst: 26 april 2016 (bewerkt) De tweede episode van Hitman is vandaag gereleased, genaamd: Sapienza. Het nieuwe deel van Hitman is sinds vandaag te spelen. Voor de gelegenheid verhuist de kale huurmoordenaar van Frankrijk naar Italie. De tweede episode Hitman Sapienza speelt zich af in het gelijknamige zonovergoten stadje. Op PS4, Xbox One en PC kan je vandaag verder met de moordlustige Agent 47. De tweede episode Hitman Sapienza biedt ontzettend veel nieuwe mogelijkheden voor spelers om op een creatieve manier het belangrijke doelwit om te leggen. De grote uitdaging van de nieuwe 'aflevering' is om Silvio Caruso om te leggen. Het verhaal gaat dat Caruso probeert om de wereld te infecteren met een DNA virus waar hij in het geheim aan werkt. Aan jou dus de taak om dit te voorkomen. Tweede episode Hitman Sapienza heeft veel nieuwe extra's In de tweede episode Hitman Sapienza zijn er ontzettend veel nieuwe uitdagingen mede als uitrustigen en wapens om iedere moordenaar te voorzien in hun stijl. De volgende dingen kan je verwachten: World of Tomorrow missies World of Tomorrow opportunities Speciaal Italian Suit voor je Agent Meer dan 75 nieuwe uitdagingen 7 nieuwe challenges Daarnaast bevat het Hitman Sapienza deel live content met nieuwe 'Escalation contracten', een Native Ambient audio die inheemse dialogen laat horen en een speciale optie waarmee je, ondanks je opvallende pak, toch onopgemerkt door Sapienza kan bewegen. Hitman Sapienza is vanaf heden te krijgen voor PS4, Xbox One en PC. Bewerkt: 26 april 2016 door Votair Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 26 april 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2016 + de 2e target van de Sarajevo six, exclusief voor de PlayStation 4 spelers Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 27 april 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2016 Sapienza is eindelijk uit en wat is het een prachtig level! Zon, zee, strand en om niet te vergeten; 2 nieuwe targets om te elimineren. Er is overigens ook een speciale actie gaande voor een beperkte periode. De intro pack én de full experience zijn nu 10% goedkoper in de PlayStation Store. Grijp je kans dus! Reageren
NicolaB Geplaatst: 27 april 2016 Rapport Geplaatst: 27 april 2016 (bewerkt) Het blijft toch apart hè, dat een triple-A game een episodische release zal hebben. Ik vraag me echt af hoe dit gaat uitpakken, je zou denken dat de contracts-mode gecombineerd met de erg grote maps voor genoeg plezier kunnen zorgen tussen de episodes. De eerste 4 Hitmans had ook missies die ik over en over kon spelen om telkens weer met meer innovatieve methoden te komen. Ik ben benieuwd, bij mij is die al gedownload en het is wachten tot 12u voor ik kan spelen Met succes de beta's vermeden, dus voor mij zal het allemaal verrassend zijn. Denk niet dat ik morgen naar college ga Hitman episodisch, ik kan er met m'n hoofd niet bij Jammer dat Hitman een melkkoe is geworden, dat siert niet echt de hitman-serie (eerst was het een beetje een alternatieve game ) Nja ik speel hem later wel als all-in-one pakket. Bewerkt: 27 april 2016 door NicolaB Reageren
JasonStatham Geplaatst: 27 april 2016 Rapport Geplaatst: 27 april 2016 (bewerkt) Hitman episodisch, ik kan er met m'n hoofd niet bij Jammer dat Hitman een melkkoe is geworden, dat siert niet echt de hitman-serie (eerst was het een beetje een alternatieve game ) Nja ik speel hem later wel als all-in-one pakket. Eerlijk gezegd vind ik de term melkkoe verkeerd, een melkkoe is een 8e Assassin's Creed spel in 9 jaar of een CoD op een behoorlijk gedateerde engine en dat nog steeds niet op dedicated servers draait. Ik zie het eigenlijk meer als een experiment. Absolutions was niet het commerciële succes wat Square Enix* voor ogen had en op deze manier lijkt er een meer actieve relatie te zijn tussen de community en de makers om toch het gewenste product te leveren. Het is jammer dat het in delen gebeurt, maar als er met ieder deel ook daadwerkelijk wat wordt gedaan met wat de spelers erover te melden hebben, kan het nog een geweldig geheel worden.Maar dan toch maken ze een paar lelijke fouten, om te beginnen de constant-online mode is zo af en toe een ramp. Het resulteert in framedrops/frameups(?) als gevolg van plotseling saven en ik heb zeker wel een stuk of 3 crashes uit het niets gehad. Hetgeen wat mij het meest stoort is het feit dat je niet extra wordt beloond als je alles op jezelf uitvogelt, waardoor alle rankings praktisch nutteloos zijn. Neem bijvoorbeeld de opera-missie in Parijs van Blood Money. Je kon een intel kopen dat iets vertelde over het wapen dat gebruikt werd gedurende de act. Vervolgens mocht je helemaal zelf uitzoeken hoe en wat en dan had je dus al een tool gebruikt om jezelf te sturen. Nou heb je in dit spel dus van die opportunities die letterlijk helemaal voorgekauwd worden. Ga naar daar, trek die disguise aan, pak die afstandbediening, blaas op moment x het apparaat op. Nou kan je al deze shit en instinct mode uitzetten, maar iedereen die dat niet doet, haalt nog steeds dezelfde score! Misschien overdrijf ik, maar het killt gewoon het hele motto van 'enter a world of assassinations' wat ondanks dat iedereen alleen speelt, de hele community moet zien te verbinden. Al met al heb ik me toch prima vermaakt met de eerste episode, want het biedt meer content aan dan het killen van twee targets. Stuk of 20 challenges, Contracts mode, een Sarajevo Six target, Escalation mode. In zo'n enkele episode zit toch makkelijk 10+ uur aan content, dus misschien dat ik daarom dit niet afdoe als een melkkoe... * Ik wil hier wel even aan toevoegen dat die gasten helemaal ziek zijn in hun hoofd Hitman Absolution moest 5miljoen exemplaren verkopen, 3.5 verkocht. Tomb Raider moest 6 miljoen exemplaren verkopen, 3.5 verkocht. Sleeping Dogs moest 4 miljoen exemplaren verkopen, ergens on de 2 miljoen verkocht. Ik vind het jammer dat ze niet meer zo groot zijn als ze ooit waren, hopelijk slaagt FFXV, maar ze moeten wel een keertje wakker worden. Bewerkt: 27 april 2016 door FrankyFourFingers Reageren
NicolaB Geplaatst: 27 april 2016 Rapport Geplaatst: 27 april 2016 (bewerkt) Nja, dat klopt wel. Fifa, CoD en AC zijn nog grotere melkkoeien en voldoen echt aan alle aspecten van dat woord. Maar ik merk wel dat ze de artistieke kant voor een groot deel verruild hebben voor de grote zak met geld. Een beetje hetzelfde als ook bij Mafia is gebeurd. The Witcher is daarin imo betere wegen op geslagen. Tegen je fanbase durven zeggen: geen drm, geen online volgssysteem etc. Het ziet er overigens wel erg mooi uit. Bewerkt: 27 april 2016 door NicolaB Reageren
Votair Geplaatst: 27 april 2016 Rapport Geplaatst: 27 april 2016 Heeft iemand hier al Sapienza gespeeld? Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 2 mei 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2016 Valt me een beetje tegen dat alle episodes waarschijnlijk maar 1 missie bevatten. Dat is met 7 episodes (Parijs, Sapienza, Marrakesh, Thailand, USA, Japan) maar 7 missies, als je de trainingsmissies er niet bij optelt. Lijkt mij een beetje een korte game, of ze moeten in de toekomstige episodes meer missies brengen? Reageren
Votair Geplaatst: 2 mei 2016 Rapport Geplaatst: 2 mei 2016 Valt me een beetje tegen dat alle episodes waarschijnlijk maar 1 missie bevatten. Dat is met 7 episodes (Parijs, Sapienza, Marrakesh, Thailand, USA, Japan) maar 7 missies, als je de trainingsmissies er niet bij optelt. Lijkt mij een beetje een korte game, of ze moeten in de toekomstige episodes meer missies brengen? Lijkt me wel een hele korte game, ja. Meer missies zou mooi zijn en al helemaal voor de mensen die voor de game op disk wachten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.