Jump to content

Het grote "ik zoek een game" topic


Jon-asses

Recommended Posts

Iemand nog een leuke shooter of Real Time Strategy idee hiervoor? En dan geen Age of Empires of Rise of Nations, Age of Empires sucks en die andere heb ik al :puh: Zo ook de uitbreidingen ervoor.

Rapport van Nicky Hendriks's computer

Uitgevoerd op 11-7-2011, 10:12:51

computer.gifComputer

  • Fabrikant: MICRO-STAR INTERNATIONAL CO., LTD
  • Computermodel: MS-7253
  • Computernaam: NICKYPC (in werkgroep WORKGROUP)
  • Systeemtype: x86 (32-bits) systeem

motherboard.gifMoederbord

  • Fabrikant: MICRO-STAR INTERNATIONAL CO., LTD
  • Model: MS-7253
  • BIOS Fabrikant: Phoenix Technologies, LTD
  • BIOS Model: )Phoenix - Award WorkstationBIOS v6.00PG, versie V1.5
  • Aansluitingen: PCI0 (Vrij), PCI1 (Vrij), PCI2 (Gebruikt), PCI3 (Vrij), AGP (Vrij)
  • Poorten: PRIMARY IDE (Geen), SECONDARY IDE (Geen), FDD (Diskettestation), COM1 (Serieel), COM2 (Serieel), LPT1 (Parallel), Keyboard (Toetsenbord), PS/2 Mouse (Muis), USB0 (USB)

processor.gifProcessor

  • Model: AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 5200+ (Dual Core)
  • Kloksnelheid: 2599 MHz
  • Socket & Cache(s): Socket AM2 , 512 KB L2 Cache

memory.gifGeheugen

  • Grootte: 2047 MB RAM
  • Type(s): 1024 MB RAM (Onbekend, DIMM), 1024 MB RAM (Onbekend, DIMM)

harddisk.gifHardeschijf

  • Bestandstype(s): NTFS (C:), NTFS (D:), NTFS (E:)
  • Grootte: 347,38 GB (97,66 GB (C:) + 135,23 GB (D:) + 114,49 GB (E:) )
  • Vrije ruimte: 93,87 GB (32,57 GB (C:) + 36,92 GB (D:) + 24,38 GB (E:) )

drives.gifStations

  • Type(s): C: Lokale harde schijf, D: Lokale harde schijf, E: Lokale harde schijf, F: Verwisselbare schijf, G: Onbekend, H: Verwisselbare schijf, I: Verwisselbare schijf, J: Onbekend, K: Onbekend, L: Onbekend, M: Verwisselbare schijf, N: Onbekend, O: Onbekend, Z: Verwisselbare schijf
  • Model(len): C: Maxtor 6Y120L0 ATA Device IDE, D: ST3250820AS ATA Device IDE, E: Generic STORAGE DEVICE USB Device USB, F: Onbekend, G: DTSoftBusCd03, H: Onbekend, I: Onbekend, J: DTSoftBusCd00, K: DTSoftBusCd01, L: DTSoftBusCd02, M: Onbekend, N: TSSTcorp CDDVDW SH-S202N ATA Device, O: TSSTcorp CDDVDW SH-S202N ATA Device, Z: Onbekend

soundcard.gifGeluidskaart

  • Fabrikant: Advanced Micro Devices
  • Model: AMD High Definition Audio Device

videocard.gifVideokaart

  • Model: ATI Radeon HD 5670
  • Beeldprocessor: ATI display adapter (0x68D8)
  • Geheugengrootte: 1024 MB VRAM
  • Stuurprogramma: aticfx32.dll,aticfx32.dll,aticfx32.dll,atiumdag.dll,atidxx32.dll,atiumdva.cap, versie 8.812.0.0

display.gifBeeldscherm

  • Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen)
  • Model: Algemeen PnP-beeldscherm
  • Schermresolutie: 1280x1024 (Normaal 5:4 SXGA)
  • Kleurdiepte: 32-bits
  • Frequentie: 60 Hz

mouse.gifMuis

  • Fabrikant: (standaardsysteemapparaten)
  • Model: USB-invoerapparaat
  • Aantal knoppen: 2
  • Aansluiting: USB

keyboard.gifToetsenbord

  • Model: USB-invoerapparaat
  • Type: Uitgebreid (101 of 102 toetsen)
  • Functietoetsen: 12

networkcard.gifNetwerkkaart

  • Model(len): VIA Rhine II Compatible Fast Ethernet Adapter (Ethernet 802.3), Compact Wireless-G USB-adapter (Ethernet 802.3)
  • Adressen: IP: 192.168.2.2, MAC: 00:1D:7E:03:E2:C0, DHCP: 192.168.2.1

directx.gifDirectX

  • Versie: 11.0

operatingsystem.gifBesturingssysteem

  • Naam: Microsoft Windows 7 Ultimate
  • Versie: 6.1.7600
  • Service Pack: Geen

info.gifGegenereerd door fkinfotl.gifFlitskikker InfoTool (Versie 3.1.0.136)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Scarface92

    36

  • .Stan

    34

  • DenkaanHenk

    33

  • -Matthijs-

    31

Top Posters In This Topic

Posted Images

@Hierboven: Misschien is Starcraft 2 wat voor je? Of de total war serie? Ik weet niet wat de specs daarvoor zijn, maar die moet je misschien even opzoeken.

Ik zoek ook een game, en ik wil graaag jullie mening weten over welke beter is:

The Elder Scrolls Oblivion

Borderlands

Batman Arkham Asylum

Ik houd over het algemeen van RPG/Shooter games.

Alvast bedankt.

Bewerkt: door Forumrunner
Link to comment
Delen op andere websites

@Hierboven: Misschien is Starcraft 2 wat voor je? Of de total war serie? Ik weet niet wat de specs daarvoor zijn, maar die moet je misschien even opzoeken.

Ik zoek ook een game, en ik wil graaag jullie mening weten over welke beter is:

The Elder Scrolls Oblivion

Borderlands

Batman Arkham Asylum

Ik houd over het algemeen van RPG/Shooter games.

Alvast bedankt.

Borderlands is al een tijdje oud, net als de andere twee maar combineert perfect met je smaak: RPG en Shooter. Er zijn eindeloze mogelijkheden in Borderlands, aan het begin van het spel kies je uit één van de vier personages die elk hun kwaliteiten hebben zeg maar. Een soort van class die je kiest. Via opdrachtjes die je krijgt verzamel je experience punten (XP), geld en soms een item. Je leveld door verschillende soorten uitdagende challenges te vervolledigen en noem maar op. Ook de humor en sfeer die rond het spel hangt zijn subliem. Ook vind ik dat er erg veel DLC beschikbaar is (downloadable content, zoals extra missies en wapens en verhaallijn uitbreidingen).

Laat je vooral niet afschrikken door enorme hordes vijanden die je zo verpulverd met sublieme wapens die je nog nooit eerder hebt gezien!

The Elders Scrolls Oblivion is een klassieker. Ik heb die ook lang gespeeld en ik ben er nog steeds niet klaar mee! Als je die vind in een grabbelbak voor een aardig prijsje, zeg ik DOEN! Deze mag je niet laten liggen. Het is een first-person / third person RPG waarvan je achterover valt van de verhaallijn en de geweldige sfeer die de game uitstraalt. Ook dit is "hands-down" een game die moet hebben. Je speelt als een personage in een fantasie wereld die zich rond de middeleeuwen afspeelt. Een subliem gevecht tussen goed en kwaad, prachtige wapens en uitrusting. Een grootse wereld die je blijft verbazen met duizenden grotten om te verkennen (die je tevens ook de stuipen op het lijf jagen!).

Echt waar, als je één spel moet gespeeld hebben is het deze wel. Oblivion werd wereldwijd geprezen om zijn innovatieve spelconcepten en hoge beeldkwaliteit. Scores van recensies lagen meestal rond de 90%. want een de grote punten is dat het systeem in het spel namelijk zo opgebouwd is dat naarmate het niveau van de speler (level) stijgt, er nieuwe vijanden in het spel komen. Ook de queesten die je krijgt zijn subliem in elkaar en geven je zo'n belonend gevoel als je ermee klaar bent! Het is echt een spel om U tegen te zeggen, ik kan het blijven herhalen.

Bron + verdere uitleg.

Bewerkt: door Ice Banana
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb op Gamemania de volgende items gezien: Deze, en deze. Maar nu kan ik niet beslissen welke ik moet nemen. Want ik heb gehoord dat Bioshock ook een must-have game is, maar de GOTY edition van Oblivion lijkt me ook wel leuk. Welke raad je me aan? Want als de GOTY edition van Oblivion echt goed is, wil ik die wel nemen. Maar Bioschock lijkt me ook wel leuk.

EDIT: Ben er net achtergekomen dat je op de gamemania site niks kan kopen, dus ik zoek weer verder naar het spel.

Bewerkt: door Forumrunner
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn mening gaat uit naar ES IV: Oblivion. Het is een geweldig spel met veel mogelijkheden, allerlei functies voor je personage trainen. Van Bioshock moet je echt houden. Persoonlijk houdt ik er niet zo van. :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

@Hierboven: Misschien is Starcraft 2 wat voor je? Of de total war serie? Ik weet niet wat de specs daarvoor zijn, maar die moet je misschien even opzoeken.

Starcraft 2 kan ik wel draaien. Maar wat is dat voor spel? En iemand nog paar andere suggesties? :)
Link to comment
Delen op andere websites

Gallo, ik zoek een PS3 game.

Het enige wat ik wil is dat dit een lange game is. Het mag qua single en multiplayer zijn. Ik weet dat de langste games RPG's zijn, maar ik hou totaal niet van RPG's, ook niet Fallout. Ik vond Brotherhood vrij kort, Arkham Asylum vond ik met de riddler's een redelijk lange game. Maar het liefst heb ik het wel wat langer.

Bewerkt: door TheJesusOfSuburbia
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een goede RPG game zoals Fallout 3 en New Vegas.

Ik wil dat je er kan free roamen en dat het wel een uitgebreid spel is.

Ik heb het liefst dat het zich een beetje in deze tijd afspeelt maar het maakt niet uit als het zich in de middeleuwen ofzo bevind, als het maar niet te onrealistich word met toverkrachten en dat soort zooi.

Link to comment
Delen op andere websites

Alliance of Valliant Arms (A.V.A.)

Het is een online schietspel en je moet het downloaden, de link voor de site is www.ava.ijji.com

Het speelt zich af..

In 2009, 11

Republieken van het Gemenebest van Onafhankelijke Staten die ooit werden verspreid in stukken met een daling van de voormalige Sovjet-Unie, komt samen voor reïntegratie onder leiding van de president van Rusland - 'Vladimir Mashkov', een conservatieve ultranationalistische. Op de verjaardag van de nationale stichting dagen van de Sovjet-Unie (30 december), grote rijk van NRF (Neo Russische Federatie) komt tot leven met zijn grondgebied bezetten 1 / 6 van het land aardoppervlak en met 3de grootste bevolking in de wereld na China en India .

Mashkov herleeft Warschaupact onder de oorzaak van de bescherming van de Oost-Europa de soevereiniteit van ongerechtvaardigde interventies van de VS en de EU. Oost-Europese landen die lijden aan grote veranderingen doordringen in met een introductie van het kapitalisme accepteert dit verdrag te denken dat dit een nieuwe

kans. Sommige landen tegen het pact hadden geen andere keuze dan in het NRF de troepen te laten op hun grondgebied. Gedurende deze tijd, de macht van de militaire krijgt overweldigend en dus op zoek gaat naar iets of iemand te laten dit oncontroleerbare macht. Mashkov op zoek naar doelen te ontspringen uit deze enorme kracht om te verlichten steeds slechtere interne verwikkelingen eindelijk zijn aandacht aan de Zwarte Zee, strategisch belangrijke gebied aansluiten van Zuidoost-Europa en Azië. Deze beslissing niet aan alleen maar iemand om pesten rond, maar impliciet meer vaten olie om zijn grote rijk lopen. Als gevolg hiervan, de democratie valt uiteen in een aantal Midden-Oosten landen en de nieuwe pro-NRF overheid start verschijnen.

EU bezorgd over snelle expansie NRF verzocht de onmiddellijke evacuatie van de NRF troepen uit Oost-Europa en interventie in het Midden-Oosten te stoppen door middel van alle diplomatieke kanalen, maar Mashkov negeert het. Daarnaast, niet-EU-lidstaten plus arm Zuid-Europa en Noord-Afrika landen, die zijn gediscrimineerd, ook al zijn ze lid waren van de EU, toonde ondersteunende functie voor de NRF met hoge verwachtingen op deze nieuwe orde in Europa. Deze uiterst snelle groei van NRF begint te werpen donkere wolken die mogelijk kunnen slikken heel Europa. Zwitserland en Oostenrijk verklaart snel neutraliteit in de hoop om deze sombere periode in Europa te overleven.

In januari van 2011, als alle politieke en economische aanpak mislukt, EU-troepen met troepen uit Duitsland, Frankrijk, Engeland en Noord-Europa brandt een vuur van de oorlog door een aanval NRF troepen gestationeerd in Polen. Dit was het begin van de never ending Europa Oorlog. NRF krachten in honger van de oorlog wraak met grote kracht en de EU moest terugtrekken uit Polen na het lijden aanzienlijk verlies. NRF vergelding had liever niet het einde,, staken ze de grens van Duitsland met een groot aantal troepen. EU-troepen probeerde NRF de troepen van overstromingen in uit het Oosten te stoppen maar niets kon hen tegenhouden. NRF komt te bezetten hele Duitsland en zelfs Oost-oppervlakte van Frankrijk en onderhoudt agressieve maart tot en met volledig te elimineren belangrijke leden van de EU.

NRF, terwijl de aanvallen van de EU, draagt ​​op een onderhandeling met China en verzoeken tot gewapende interventie te beperken door de VS in de terugkeer van de olievoorraden distributie in het Midden-Oosten. VS wordt tegengehouden door China krijgt de handen vastgebonden, het uitschakelen van actieve participatie in Europa Oorlog. Echter, China voelt zich bedreigd door dit schokkende groei van de NRF en plotseling verandert haar positie. Nieuwe wind begint te waaien vanuit het westen en de Zephyr brengt Amerikaanse soldaten met haar.

Januari 2012. EU-troepen gesteund door Amerikaanse troepen zijn nu in klaar voor de grote tegenaanval ...

Screens:

screenshot_03.jpg

screenshot_01.jpg

screenshot_04.jpg

Nawoord:

De download kun je op de site vinden, maar moet je 2 dingen downloaden.

IJJI Reactor

en als je die hebt + een account om in te loggen moet je in de rij aan de rechterkant klikken op AVA en dan installeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een goede RPG game zoals Fallout 3 en New Vegas.

Ik wil dat je er kan free roamen en dat het wel een uitgebreid spel is.

Ik heb het liefst dat het zich een beetje in deze tijd afspeelt maar het maakt niet uit als het zich in de middeleuwen ofzo bevind, als het maar niet te onrealistich word met toverkrachten en dat soort zooi.

Welk platform? Anders Demons Souls.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een goede RPG game zoals Fallout 3 en New Vegas.

Ik wil dat je er kan free roamen en dat het wel een uitgebreid spel is.

Ik heb het liefst dat het zich een beetje in deze tijd afspeelt maar het maakt niet uit als het zich in de middeleuwen ofzo bevind, als het maar niet te onrealistich word met toverkrachten en dat soort zooi.

Welk platform? Anders Demons Souls.

Pc.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand waar ik nog World Racing 2 kan kopen op de PC, in Nederland zijn ze vrijwel uit de schrappen. Had al op Ebay gekeken maar vertrouwde t niet zo.

Denk niet dat je die zo snel meer vind. Natuurlijk kan je hem ook op bepaalde sites... jeweetwellen. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand waar ik nog World Racing 2 kan kopen op de PC, in Nederland zijn ze vrijwel uit de schrappen. Had al op Ebay gekeken maar vertrouwde t niet zo.

Denk niet dat je die zo snel meer vind. Natuurlijk kan je hem ook op bepaalde sites... jeweetwellen. :engel:

Ja maar dan heb je het nadeel dat je niet meer kan modden ( alleen auto's ).. Heb hem al gekochtload.. Nu zoek ik dus op ebay.de, weet iemand wat de regeling is? Betalen bij levering ofzo?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...