Visser23 Geplaatst: 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2014 @ hierboven: Zeker een Chelsea fan? Kan me niet inbeelden dat je als neutrale supporter een gekochte ploeg met antivoetbal graag ziet triomferen over Atlético Madrid. Nee, geen Chelsea-fan. Ik vind het gewoon mooi hoe ze strijden voor het gelijkspel, zodat ze thuis Atletico kunnen oprollen (hopelijk). Ik wil graag dat óf Chelsea de Champions League wint, óf Atletico. Gun het die clubs wel. @Teka: Nu kan je zeuren over het acteren van die spelers van Chelsea, maar heb je Dani Alves van jouw clubje wel eens gezien? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheuNauz Geplaatst: 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2014 Ik heb niets tegen Chelsea maar gun ze helemaal niets gedurende de periode dat die griezel van 'n Mourinho daar de kapitein is. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2014 @ hierboven: Zeker een Chelsea fan? Kan me niet inbeelden dat je als neutrale supporter een gekochte ploeg met antivoetbal graag ziet triomferen over Atlético Madrid. Nee, geen Chelsea-fan. Ik vind het gewoon mooi hoe ze strijden voor het gelijkspel, zodat ze thuis Atletico kunnen oprollen (hopelijk). Ik wil graag dat óf Chelsea de Champions League wint, óf Atletico. Gun het die clubs wel. @Teka: Nu kan je zeuren over het acteren van die spelers van Chelsea, maar heb je Dani Alves van jouw clubje wel eens gezien? En wanneer heeft dat iets te maken met de wedstrijd van gisteren? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2014 En wanneer heeft dat iets te maken met de wedstrijd van gisteren? Aangezien je commentaar geeft op iets wat je eigen ploegje ook doet. Beetje raar dat je iets niet leuk vindt, terwijl je zelf fan bent van dat soort acteurs. Beetje tegenstrijdig allemaal. Chelsea heeft gister gewoon goed gespeeld door, inderdaad, gebruik te maken van toneelspel, tijdrekken en het weghuffen van de bal. Met dat doel gingen ze ook naar Madrid toe, en het doel om met gelijkspel terug te gaan naar Londen hebben ze behaald. Denk eens aan het belang van de ploeg in plaats van het voetbal. Voetbal draait steeds meer om entertainment, terwijl het in essentie een heel ander belang heeft; geld verdienen. Dat vergeten sommigen nog wel eens. Als het nou zo is dat Chelsea elke wedstrijd zo speelt (ook in de Premier League), had ik jullie kunnen begrijpen. Dit is echter niet het geval. Ze gaan er gewoon verstandig mee om. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2014 Als jij die manier van spelen goed vind is dat jouw mening en die respecteer ik helemaal, maar ik kan het niet uitstaan, punt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2014 (bewerkt) Bijna elke ploeg heeft zo deze wedstrijden, puur in het belang van resultaat. Dat het dan de halve finale van de Champions League is.. Tja, so be it. Zo zal het in de finale waarschijnlijk ook gaan áls Chelsea doorgaat. Loeren op de counter. Als entertainment is het misschien niet goed, maar voor het belang van het resultaat wel. Bewerkt: 23 april 2014 door Visser23 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2014 Een vroeg doelpunt, dit wordt smullen voor de neutrale supporters! Beetje onterecht van Real, maar op de counter loeren loont soms ook hé. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2014 Loeren op de counter werkt zeker, maar ik had het niet verwacht van Real Madrid dat thuis speelt. Maar ach, ze staan voor. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2014 Leuke wedstrijd, alleen de afwerking mocht wat beter zijn. Dat wordt smullen volgende week! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheuNauz Geplaatst: 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2014 (bewerkt) Je zult zien dat Real volgende week alles op slot probeert te gooien (fantastisch sportief en mooi voetbal), maar ik ga er toch wel van uit dat de Duitse machine er even overheen walst. Bewerkt: 23 april 2014 door TheuNauz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 24 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2014 Ik zie de finale uiteindelijk toch Chelsea - Real Madrid worden. Ik hoop uiteraard dat Chelsea er niet geraakt maar ik vrees er voor. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 24 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2014 Chelsea in de finale: een fan van echt voetbal ziet het liever niet gebeuren. Atlético - Real zou wel geinig zijn. Met Atlético als winnaar natuurlijk. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 24 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2014 Dat zou gewoon het toppunt zijn, ik kan er alleen van dromen Zo Juventus - Benfica kijken. Hopen op een mooie pot Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheuNauz Geplaatst: 24 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2014 (bewerkt) Droom en speculeer niet te vroeg, Real moet immers nog naar München.. Over de EL afgelopen avond: mooie pot. Ook in Turijn kan het nog alle kanten op. Bewerkt: 24 april 2014 door TheuNauz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2014 Het zou toch zonde zijn als er twee Spaanse ploegen in de finale komen? Die wedstrijd heb je al minimaal twee keer per jaar. Doe mij maar lekker twee clubs uit verschillende landen. Lijkt me veel leuker om te zien.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts