Jump to content

Champions League & Europa League

Tim14

Recommended Posts

Twee ploegen uit een land, dat is nou eenmaal het risico met deze opzet van de "Champions" League. Dat ze dan beiden ook nog eens uit dezelfde stad komen is natuurlijk wel bijzonder. Hoewel ik verwacht dat de ervaring er voor zal zorgen dat Real wint, hoop ik toch op een overwinning van Atletico.

Delen op andere websites

• Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NandroDavids

145

• TekaLoca

136

• MegaPilot

124

• Dutchy3010

84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het is de meest logische finale imo. De 2 beste teams ter wereld van het moment, tegen elkaar. Deze CL finale is voor Atletico toch wel de kers op de taart voor hun seizoen. 6 op 9 is genoeg in de Liga om kampioen te spelen en in 1 wedstrijd, deze CL-finale, kunnen ze Real Madrid zeker verslaan, maar ik heb mijn twijfels of het wel gaat lukken.

Delen op andere websites

Ik denk dat het zeker een zwaarbeladen finale gaat worden. Altletico heeft dit seizoen al voor verrassingen gezorgd en zijn sinds lange tijd weer in de finale, maar Real wil graag die 10 CL's binnenslepen. Met name Ronaldo zal willen winnen. Ik gun het hem, fantastische voetballer. Maar ik gun het Atletico ook. (Behalve Diego Costa, vies mannetje).

Delen op andere websites

CL-finale haalden ze inderdaad nog nooit, wel verloren ze in '74 de finale van de EC I. Verder wonnen ze in '10 en '12 nog de finales van de Europa League.

Delen op andere websites

Wat een saaie wedstrijd gisteren zeg, Juventus - Benfica was echt geen topper :N Gelukkig maakten de hevige slotminuten het nog een beetje goed.

Lopen er hier mensen warm van deze finale tussen Benfica en Sevilla?

Delen op andere websites

En de mooie Champions League finale staat onder Nederlandse leiding van Kuipers! Meer dan verdiend voor deze perfect functionerende arbiter. _O_

Delen op andere websites

Mooi voor Kuipers, de juiste man, zoals hier boven wordt gezegd. Ik hoop stiekem dat ie ook de finale van het WK gaat fluiten. Ik zou het hem gunnen.

Delen op andere websites

Mooi voor Kuipers, de juiste man, zoals hier boven wordt gezegd. Ik hoop stiekem dat ie ook de finale van het WK gaat fluiten. Ik zou het hem gunnen.

Laten we dat niet hopen want dat betekent dat Nederland (of zeer waarschijnlijk België) de finale niet haalt want dan mag hij fluiten, mocht 1 van deze twee ploegen in de finale staan dan mag dat dus niet.

Delen op andere websites

Zodra de nationaliteit(en) van de arbiter in de halve finale komen mag hij naar huis. Maar ik ga er vanuit dat de finale van het WK sowieso een Nederlands tintje heeft, alleen natuurlijk niet als Kuipers deze finale verknalt, maar zo kennen wij hem niet.

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...