Jump to content

Champions League & Europa League

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik denk ook dat PSV het echt lastig krijgt tegen Valencia. Zeker als je kijkt naar de verdediging. Ik denk dat PSV blij mag zijn dat het maar 3-0 word daar in Valencia. Ik zie zelf geen enkele Nederlandse club doorgaan. Udinese heeft een dodelijk aanval en Schalke zegt de naam al genoeg.

• Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NandroDavids

145

• TekaLoca

136

• MegaPilot

124

• Dutchy3010

84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Ik denk dat de drie resterende Nederlandse ploegen best wel een kans maken om door te gaan, ze zijn zeker niet kansloos. En Standaard Luik is zeker ook niet kansloos tegen Hannover. Maar sowieso alle ploegen die nu nog deelnemen zijn m.i. redelijk aan elkaar gewaagd.

Klopt, wel grappig dat Hannover tweemaal op een Belgische ploeg stuit :puh:

Standard Luik zat ook nog in de groepsfase met Hannover..

Grappig, toen won Luik thuis ook nog, en gelijk uit. Ze hebben goeie kans om de volgende ronde te halen. :)

Bewerkt: door GTA-fan2
Geplaatst:

Standard kan met een (quasi-)goede dag Hannover zeker wel aan, Standard is op dat vlak een vrij rare ploeg, 3 jaar geleden schopte ze heel lang door to uiteindelijk dood te lopen op Braga in de Champions League? - Terwijl ze toen in de competitie echt niet veel waard waren, enkel Europees blonken ze uit, door enkele grote ploegen te vernederen, maarja... die tijd is wel achterwege denk ik; Hannover - Standard wordt een zeer interessante wedstrijd, net als nog enkele van de matchen hier, maar ik zal wellicht enkel Standard volgen ;)

Geplaatst:

Standard kan met een (quasi-)goede dag Hannover zeker wel aan, Standard is op dat vlak een vrij rare ploeg, 3 jaar geleden schopte ze heel lang door to uiteindelijk dood te lopen op Braga in de Champions League? - Terwijl ze toen in de competitie echt niet veel waard waren, enkel Europees blonken ze uit, door enkele grote ploegen te vernederen, maarja... die tijd is wel achterwege denk ik; Hannover - Standard wordt een zeer interessante wedstrijd, net als nog enkele van de matchen hier, maar ik zal wellicht enkel Standard volgen ;)

Volgens mij ging Standard er toen uit tegen Liverpool na een 0-0 in Liverpool en daarna een 0-1 verlies in eigen stadion, maar ik ben ook niet zeker. :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Excuses, misschien was Braga het jaar ervoor... in ieder geval, ze hebben al Europese successen gekent (net als enorme blunders als tegen Arsenal; voor komen met 2-0 en verliezen met 2-3) :3

Bewerkt: door Phoenyxar
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Zojuist twente afgelopen. Ik vind het bijzonder oncollegiaal van de jong om die speler van Schalke een rode kaart aan te naaien en daardoor de wedstrijd te winnen. De jong zou hiervoor gewoon 3 wedstrijden schorsing moeten krijgen, dan leren ze het zo af.

Maargoed de wedstrijd was niet heel leuk. Twente was iets beter (geholpen door die rode kaart), maar aan 1-0 hebben ze niet genoeg. Schalke heeft in eigen huis nog alle kans om met 2/3-0 van Twente te winnen.

Geplaatst:

De Jong kan daar niks aan doen, hij struikelt over zijn benen terwijl dat denk ik niet zijn bedoeling was. Maar je gaat ook niet zeggen dat het jou fout was en dat hij de rode kaart mag intrekken, het is tenslotte de achtste finale van de Europa League, hè. :puh:

Geplaatst:

De Jong kan daar niks aan doen, hij struikelt over zijn benen terwijl dat denk ik niet zijn bedoeling was. Maar je gaat ook niet zeggen dat het jou fout was en dat hij de rode kaart mag intrekken, het is tenslotte de achtste finale van de Europa League, hè. :puh:

Dat er weinig voetballers zijn die het zouden doen zegt al genoeg over de instelling, de jong 5 wedstrijden schorsen en dan is dat gedrag zo voorbij. Ook al ga je niet bewust liggen, hij weet dondersgoed dat het geen overtreding en dus geen rode kaart en geen penalty was.

Geplaatst:

Dat er weinig voetballers zijn die het zouden doen zegt al genoeg over de instelling, de jong 5 wedstrijden schorsen en dan is dat gedrag zo voorbij. Ook al ga je niet bewust liggen, hij weet dondersgoed dat het geen overtreding en dus geen rode kaart en geen penalty was.

Hij werd héél licht aangetikt en als je in sprint bent is één zo'n tikje voldoende om je uit balans te brengen. Daarom een terechte penalty volgens mij, maar rood was wel een heel zware straf.

Geplaatst:

Hij werd héél licht aangetikt en als je in sprint bent is één zo'n tikje voldoende om je uit balans te brengen. Daarom een terechte penalty volgens mij, maar rood was wel een heel zware straf.

Als er al contact was dan was het omdat de jong met z'n been naar achter ging tegen die andere kerel z'n knie. Kan die speler van schalke toch niets aan doen.. Als dit een penalty is dan blijven we aan de gang, dan krijg je minimaal 5 penaltys per wedstrijd.

PSV wordt omdat moment trouwens helemaal afgemaakt in Valencia. Ik verbaasde me al over het positief denken hier wat betreft de kansen van PSV. Maar nu blijkt toch wel dat de spaanse competitie een stuk hoger aangeschreven mag worden dan de Nederlandse.

• 2 weken later...
Geplaatst:

AZ knap door, Twente uitgeschakeld door Huntelaar en PSV in ieder geval niet weer verloren.

• 3 weken later...
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Barcelonafans: jammer, maar helaas.

Chelseafans: ga supporteren voor VVV ofzo, die mannen hebben meer klasse.

Dit is een echte schande voor het voetbal, heel triest dat je zo de finale kan halen..:N

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...