Forever GTA Geplaatst: 10 april 2016 Rapport Geplaatst: 10 april 2016 Bios. The helleveeg Ik kan het niet aanraden en de titel doet al vermoeden wat je kunt verwachten. Er zijn misschien nauwelijks films met n Brabants accent, maar het ligt hier best dik boven op en ik weet niet of de film helpt of juist minder maakt. Er missen mogelijk wat scenes of info om echt goed te weten te komen wat er speelt, maar de verbeelding zegt genoeg. Dit is wat ‘Flodder’’ zou moeten zijn volgens mij maar is soort van het tegenovergestelde. De personages kan je niks interesseren, en verder is het nogal een onsmakelijke walgelijke boel. Als ik geen film erna ging kijken (uur ertussen) was ik er wel uit gegaan. Miss you already Het is een mooi verhaal en uiteindelijk toch nog best origineel met wat goeie muziek erdoor. Het is niet zwaar en donker vanwege de humor dat erdoor heen verworven zit, echt serieus wordt het pas als het niet goed gaat tussen de meiden en naar t einde. En het werkt zo goed met deze acteurs en de kids die mooie chemie. Maar ondanks alles samen doen kom je toch wel n beetje uit op 2 levens en hun sterke gedrag. Hele mooie filmbeelden niet alleen de ruimtes en omgevingen, ook bij kleine dingen en emoties nogal realistische. Ik heb niet zoveel met ’Toni collette’ mogelijk door haar uiterlijk maar dat moet niet uitmaken, maar toch ook hier boeide ze me niet zo. Maar uiteindelijk doet ze het behoorlijk goed en kon ik ook geen traan meer achterhouden. Triple 9 Niet echt bijzonder terwijl het toch potentie heeft met zo’n cast. De sfeer is duister en grimmig, maar het lijkt net alsof niemand er zin in heeft. Het verhaal probeert er wel iets van te maken, maar verliest zich in verschillende achtergronden. Maar gelukkig is de actie uitstekend, en geven de gangs toch wat waarde eraan. Helaas blijft het spektakel uit van de politie oproep 999, wat nog best stom bedacht is. Demolition Het is best wat raar en apart voelt wat zwaarmoedig aan maar tegelijk is het licht met beetje humor erdoor. Het begin is ook wat saai en op momenten niet veel aan, maar uiteindelijk begint het interessanter te worden en best grappig, ook al is t soms wat droog. Maar t is mooi geschoten, t leukst is toch de interactie met het kind. Trumbo Gelukkig blijft het zware geleuter met politiek en kanten kiezen in het begin van de film, anders was ik echt niet tot het einde blijven zitten. Het is een wat dramatische melancholie film, waar door de duur van de film best lang aanvoelt. Een prima en leuke cast, aankleding, inrichting en sfeer uit die tijd is erg mooi maar is best dik aangelegd soms voelt t niet echt. Maar aan de andere kant is t uitstekend ligt er een kleurvol nogal charisma gevoel in. Helaas wordt de periode niet echt diepgaand gemaakt wordt meer als achtergrond gebruikt, het blijft bij trumbo en laat andere uiteindelijk achterwege. Meer gebruik van het zwart/wit film erdoor heen had ook geen kwaad gekund gaf toch een bepaalde mystiek. The huntsman: winter’s war 3d Het was even niet zeker wat dit voor film t was, maar t is een sequel en prequel in een. Geweldig film en zoveel beter dan het vorige deel, en zeker interessant gedaan het heeft iets weg van de Lotr soms. De cast doet het uitstekend samen en hebben goeie chemie en dialogen wat de sfeer en spanning echt naar goeie hoogte brengt. Geweldig die goblins maar het zijn eigenlijk apen, de film geeft wat verassingen maar her en der kon het wel iets beter. Kung fu panda 3 3d Deel 2 vind ik nog steeds de beste, maar deze is op een andere manier geweldig. Mooie familie momenten, geweldige actie en kung fu magie vechtstijlen. Grappig, aandoenlijk, spannend, mooie lessen en kleur. Reageren
myron.b Geplaatst: 15 april 2016 Rapport Geplaatst: 15 april 2016 (bewerkt) Fifty Shades of Black Humor is hier en daar wel goed neergezet maar verder is de film niet film spectaculair Bewerkt: 15 april 2016 door myron.b Reageren
JasonStatham Geplaatst: 15 april 2016 Rapport Geplaatst: 15 april 2016 (bewerkt) Triple 9 Casey Affleck, Norman Reedus, Anthony Mackie, Woody Harrelson, Gal Gadot, Clifton Collins Jr., Ejiofor, Aaron Paul, Micheal K. Williams en Kate Winslet. Met zo een cast zou je eigenlijk bijna alle ingrediënten moeten hebben voor een onwijs gave heistflick. Maar helaas, het is een matig geschreven actiethriller wat in zijn geheel niet verkeerd is, maar werkelijk geen enkel moment in de film een behoorlijke sterke indruk weet achter te laten. 6/10. Bewerkt: 15 april 2016 door FrankyFourFingers Reageren
Forever GTA Geplaatst: 16 april 2016 Rapport Geplaatst: 16 april 2016 Bios. Jungle book Imax 3d Een verbluffende prachtige en bijzondere film dat ze nog dicht bij het originele verhaal van de tekenfilm hebben gehouden, maar er is wel iets veranderd. Geen idee hoe ze het hebben gedaan maar het ziet er zo realistisch uit natuurlijk met het nieuwste niveau in tech en effects. De acteurs zijn best goed gecast maar toch past bij sommige de stem toch niet helemaal. Er is zoveel te zien om de personages heen dat maakt het zo levendig, het is spannend maar ook lachen, en heerlijk de bekende nummers weer te horen. Hoewel de kleuren wel wat scherp zijn is het soms wat lastig volgen als de film snel gaat. Best amusant om te zien dat er eigenlijk scenes zijn dat het op de leeuwenkoning lijkt. En een aantal dieren zijn zo aandoenlijk, imposanter, of juist zo knap gemaakt dan je ooit zag. Jammer genoeg missen wel de gieren, de slang zit er niet lang genoeg in, Shere khan is iets anders, en t einde is anders hoewel dat wel open laat denk ik voor een vervolg? En laat de kans niet onbenut om met kinderen onder de 12 er ook heen te gaan. Ga zeker nog een keer want er is meer dan de je 1e keer kan zien. Reageren
MovieGamer Geplaatst: 24 april 2016 Rapport Geplaatst: 24 april 2016 Ratchet & Clank Omdat deze film alleen in het Nederlands is uitgebracht zou ik in eerste instantie niet gaan. Uiteindelijk toch geweest omdat ik een echte fan ben en heb er totaal geen spijt van gehad. Enige wat ik nogal slordig vond was het feit dat tijdens de aftiteling de namen van de originele cast kwam. bijv: Sylvester Stallone (Victor von Ion) enz. Cijfer: 80/100 Reageren
KoningJesper Geplaatst: 24 april 2016 Rapport Geplaatst: 24 april 2016 The Big Lebowski Wat een film Maar snel "Hail Ceasar" kijken Reageren
Niked Geplaatst: 30 april 2016 Rapport Geplaatst: 30 april 2016 Captain America: Civil War Mooie film die je gewoon moet gezien hebben. Vanaf het begin tot het einde niet verveeld. Meer van dit! Reageren
Forever GTA Geplaatst: 2 mei 2016 Rapport Geplaatst: 2 mei 2016 Bios. Captain america: civil war part 1 imax 3D Ik weet dus niet hoe het erin de comics aan toe gaat dus me ervaring kan anders zijn. Een redelijk goeie film maar het voelde nu wel aan als een serie dan een film, en ergens is het dat ook wel met al die verschillende helden films. Dan krijg je toch momenten waar het minder goed is, vooral als het gaat draaien om spionage, vluchten, politieke keuzes voor mij nu helaas net iets minder interessant in deze film. Maar goed met al die helden nu bij elkaar kom je natuurlijk terug op cliches, grapjes, stereotypes etc.. het zit er best aardig in verwerkt. Maar het komt pas echt op gang en het beste gedeelte van de film is toch het vliegveld gevecht en het eind gevecht, indrukwekkend, goed te volgen, erg vermakelijk. Ik wil niet zeggen dat het t beste is van alles wat voorheen kwam, maar t is wel n uniek showspel ermee vergeleken met zoveel helden. En ben niet de enige die t zal vergelijken met ’Batman vs Superman’ hoe geweldig die ook was, hier zat toch meer motivatie in, geloofwaardiger, beter uitgewerkt etc.. Black panter wordt erg goed in deze film ingeleid en t kostuum is zo gaaf! Ik vind het jammer van Spider-man niet alleen dat hij en tante steeds jonger worden? Had meer een ervaren bekender Spider-man gehad, maar helemaal slecht was het nou ook weer niet het had iets verfrissends en z’n one-liners worden anders gebracht nu. Kan zo doorgaan maar hou het hierbij, hoop dat part 2 beter is. Bastille day Een verrassende opening. Een degelijk goeie film uiteenlopende personages die geloofwaardiger overkomen dan alles prima zou lopen. Een beetje donker met rauwe actie en het lijkt net alsof de slechterik wordt gespeeld door Iron man. XD 2e keer Jungle book 3d dolby atmos Ik denk dat ik deze wat beter vond gezien de 3D beter is en je alles eromheen beter te volgen en te ontdekken, dus ook het licht/donker maakt de omgeving minder scherp en goed te zien. Mother’s day Een best aardige film met een fijne cast en goeie muziek, het is evenwichtig met humor en verdrietig momenten. De film is een leerzame combinatie van herkenning van vroeger en nu. Rachet and clank 3d Een verfilming van de game dus sequels zijn denk ik wel te verwachten, natuurlijk wordt de game niet helemaal gevolgd. Maar in het algemeen is het een mooie film geworden met de goeie ingredienten en herkenbaarheid. Al is het toch wat jammer dat het wapensysteem niet helemaal benut wordt, gezien dat het vetste en grappigste van de game is. De personages zien er goed uit, het is grappig en met wat spanning. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 6 mei 2016 Rapport Geplaatst: 6 mei 2016 Captain America: Civil War, best wel goeie superheldenfilm. Ik word wel echt helemaal gestoord van al die superhero movies, maar deze kon er wel doorheen. In tegenstelling tot BvS Ergens weet Marvel toch telkens weer iets interessants van te maken wat geen minuut verveeld. Het zijn geen hoogstaande plots, maar goeie performances en prima dialogen en zo nu en dan wat over the top actie. Het mixed wel prima. Ik zou toch wel weer een superheldenfilm willen als Unbreakable Reageren
Niked Geplaatst: 7 mei 2016 Rapport Geplaatst: 7 mei 2016 Paranormal Activity: The Ghost Dimension Wel een leuk filmpje. Uiteraard heb je de typische stukken die in elke film terugkeert, al bij al hebben ze toch m'n aandacht weten blijven trekken. Zo krijgt Toby bijvoorbeeld eindelijk een vorm, bouwt het verhaal zich verder uit op vorige delen van de serie etc etc. Helaas zitten er geen fragmenten tussen die je laten schrikken. 7.5/10 Reageren
MovieGamer Geplaatst: 12 mei 2016 Rapport Geplaatst: 12 mei 2016 Captain America: Civil War Deze film uit het Marvel Universum vond ik een (klein) beetje tegenvallen. Hoopte eigenlijk dat hij Avengers: Age of Ultron van de troon kon stootte als mijn favoriete Marvel film maar dat is dus niet gebeurd. Iedereen hoorde ik geweldige dingen over Spider-Man zeggen maar diegene die mij wist te verassen was toch wel Black Panther. Cijfer: 75/100 Reageren
JasonStatham Geplaatst: 15 mei 2016 Rapport Geplaatst: 15 mei 2016 Barbershop: A Fresh Cut Kan me doorgaans wel goed vermaken met donkere mensen comedies, maar de laatste paar jaar begint het me wel tegen te vallen met al die Kevin Hart films. Maar deze derde deel in de Barbershop serie was weer een hilarische! Jah, misschien wat cliché met overdreven stereotiepe personages en soms een beetje een tikkeltje te serieus op de verkeerde momenten, maar los van alles is het een erg leuke comedy Reageren
Forever GTA Geplaatst: 16 mei 2016 Rapport Geplaatst: 16 mei 2016 Bios. Bad neighbours 2 Een sequel was niet nodig geweest gezien het 1e deel redelijk was, maar beiden hebben nauwelijks iets nieuws te bieden en dit deel overtreft z’n voorganger niet. Er zit geen diepgang in de personages echt gewone simpele mensen. De humor factor is 50/50 waardoor het wel uit te houden is maar veel wordt herhaald van de 1e film. Eye in the sky In het algemeen een redelijk goeie film, ware het niet de moeite waard is zo vaak gedaan. De spanning bouwt zich goed op, maar echt acteren is nauwelijks nodig voor dit. Echt het principe: dood 1 om er velen te reden, of laten vele sterven om 1 te redden, het maakt het vervelend om naar te kijken omdat alles gezanik om niks is en politiek moet verlopen. Barbershop 3 the next cut – een aanrader Ik heb de vorige delen niet gezien nog maar wilde desondanks deze toch zien. Een zeer goeie film en ondanks alle bekende elementen en stereotypes uit films, is het toch een film die ertussen uitsteekt en lang niet meer is geweest. Een film met een hart die pas echt discussieert over het dagelijks leven en de moeilijkheden, serieuze en komische momenten die er goed doorheen weven. Geen moment van verveling, leerzaam en interessant, je zou het niet verwachten met zo’n cast maar ze doen het toch. Een ding had niet gehoeven Nicky minaj haar gruwelijk grote kont express gebruiken, afgezien van dat erg leuke rol heeft. The sea of trees De 2e film dit jaar over hetzelfde zelfmoord bos in japan dus je weet een beetje wat je kan verwachten. Een redelijk prima film er zijn momenten en scenes die best mooi zijn, maar het gaat nauwelijks ergens over dan iets zoeken voor afsluiting. Money monster Een redelijke film met wat spanning, erg diep gaat het niet maar de acteurs maken er wel wat van om inhoud te geven, waar de omstanders er niet veel mee doen. Angry birds 3d Of deze nou te laat is gekomen maakt niet echt uit, het is een ontzettende leuke animatie film erg komisch met een goed verhaal. Een sequel zie ik er wel in. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 20 mei 2016 Rapport Geplaatst: 20 mei 2016 Deze avond The Nice Guys wezen checken met Russel Crowe en Ryan Gossling en ik heb me weer heerlijk vermaakt. Had helemaal niet zo een sterke film verwacht, maar het is alweer een tijdje dat ik zo gelukkig in de bioscoop heb gezeten. Film komt van de regisseur van Kiss Kiss Bang Bang, mocht je die ooit gezien hebben, zal deze detective film zeker ook de moeite waard zijn. Goeie film Reageren
Forever GTA Geplaatst: 22 mei 2016 Rapport Geplaatst: 22 mei 2016 Bios. X-men: apocalypse imax 3d – een aanrader Besef dat de vorige film ’days of future’s past’ de tijdlijn heeft veranderd, en ook al ben je niet bekend in de comic wereld (zoals ik) alles kan en bepaalde dingen veranderen op den duur. X-men is een van de films waar altijd de juiste ingredienten zich bevonden voor een uistekende mutant/superheld film. Niet alleen omdat het vol zit met personen met krachten. Ter vergelijking: ’BatmanvsSuperman en Civil war’ missen een aantal dingen die X-men wel kan overbrengen, is het de beste? Mogelijk.. Laatst staan van de X-men films en spin-offs ze worden beter dat zeker! Een uitstekende verhaal met een geweldig team als acteurs die zeker chemie hadden, het gaat niet te snel of te langzaam prima te volgen. Special effects en CGI zagen er tof uit hoewel er wat fouten in zaten. Kwa personage ontwikkeling kreeg iedereen z’n tijd maar het kon beter. De muziek was geweldig alleen al in de intro, en de sfeer voelde nostalgies aan. Zoals ik al zei de tijdlijn is veranderd maar toch vraag ik me af wat ze lieten zien dan nog wel klopt zeker vergeleken met de comics? -Jean geeft al weer of laat al zien dat ze de ’Feniks’ is, maar afgezien van dat indrukwekkende show en acteer skill van de actrice. -Hoe kort Wolverine er ook in zit en mogelijk net z’n nieuwe Adamentium gekregen, leuk gedaan had het gevoel was dat er gehint werd naar een vroegere game van hem. -Apocalypse vond ik uiteindelijk interessant en was echt goed, maar was gewoon jammer dat z’n uiterlijk anders was. Bovendien echt het gevoel dat ie niet volledig benut werd in z’n krachten of andere dingen, en er misten meer achtergrond. -The four horsemen hetzelfde de volledige kracht werd niet benut behalve bij Magneto, wat overigens net te sterk leek. Bovendien doet ie het begin heel goed waar na ie later niet meer op z’n best is -Quicksilver overtreft zich eigen mag mij best een eigen film krijgen zoals de Flash. The nice guys Een best sterke mooie film rond de jaren 70e met een uitstekende cast die prima chemie heeft samen. Er zit ook een anders soort verhaal door deze film verweven elementen die destijds kenmerkend waren. Prima muziek, kostuums, sets en goeie actie en humor. Kon t niet helpen maar ook iets van de game gta erin te zien. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.