Jump to content

Het grote: Wii topic


Jowx

Recommended Posts

Ik vond ook weer iets...

'Wii-controller heeft last van halogeenlicht'

Kotaku meldt dat de Wii-controller van Nintendo's nieuwe console mogelijk last heeft van halogeenlicht. Volgens een anonieme tipgever zou Nintendo zich zorgen maken over de halogeenverlichting die vaak in winkels wordt gebruikt. Een verklaring zou zijn dat de afstandsbediening van de Wii voor het richtsysteem een infraroodsensor gebruikt die gestoord zou worden door de lichtbron. Erg vervelend natuurlijk als verkopers een demonstratie willen geven of als klanten de nieuwe controller eerst willen uitproberen in de winkel. Uit meerdere reacties blijkt echter dat nogal sceptisch op de geloofwaardigheid van het bericht gereageerd wordt. Sowieso wordt halogeenverlichting weinig binnenskamers gebruikt en zolang als de afstandsbediening voor de tv normaal werkt, valt het niet te verwachten dat de Wii-controller wel problemen zal ondervinden. Andere bronnen van licht zouden bovendien vergelijkbare hoeveelheden IR uitzenden.

FAWK.jpg

Engadget brengt het gerucht dat de Wii-controller mogelijk, naast een speaker, ook een microfoon bevat. Dit concluderen ze op basis van enkele patenten. Met een microfoon zou het mogelijk worden om de controller voor VoIP te gebruiken, een toepassing die goed zou passen bij de 'altijd-aan'-strategie van Nintendo. Ook de DS gebruikt al een microfoon en Nintendo bundelde een microfoon bij hun recente Mario Party games op de GameCube. Vooralsnog zal voor het verlossende woord waarschijnlijk tot november gewacht moeten worden.

Bron: Tweakers

-----------

Pfff dit neem ik niet al te serieus, als dit nu het geval zou zijn de heeft Nintendo nog een paar maanden dit te fixen dus ik maak me niet druk.

------

Snake zeker in nieuwe Super Smash Bros.

Het zal jullie ongetwijfeld opgevallen zijn dat Solid Snake, naast Pit, Meta Knight, Samus Zero Suit en Wario, zijn opwachting zal maken in Super Smash Bros. Brawl, de nieuwe SSBM voor de Nintendo Wii.

Want op de officiële site van deze nieuwe Super Smash Bros. worden de nieuwe karakters beschreven, en ook Solid Snake krijgt plaatjes en een bijbehorende tekst.

Beschreven staat dat de Snake niet veel guns zal gebruiken in het spel, maar meer aan de gang gaat met explosieven. Daarnaast staat er nog een bergje info op de site en plaatjes van de nieuwe karakters in actie.

Bron: GameZ

Voor de liefhebbers!

Newcomers in Super Smash Brawl!

Solid Snake

Meta Knight

Pit

Zero Suit Samus

Wario

----------

Haha dat plaatje van die lamp en die controller... :schater:

Ik dacht dat het al bevestigd was dat Snake erin zat maar goed... :D

6 November... :cab:

Haha dan ben ik jarig ik ga dan een leuk cadeautje voor mezelf kopen... :engel:

Ik hoop dat Heroes een typisch Japanse RPG word... :klap:

Bewerkt: door Yohan
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 689
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jowx

    123

  • Piet-Herr

    93

  • SamShine

    65

  • Yohan

    64

Top Posters In This Topic

-------------------------

ATI: 'Wii graphics worden veel mooier'

Het bedrijf ATI (wie kent ze niet, grote kans dat er een ATI videokaart in jouw PC draait) heeft naar aanleiding van de Nintendo Wii, waar ze ook de grafische kaart/chip verzorgen. Op de E3 zagen veel games er namelijk uit alsof ze ook gewoon op de Gamecube hadden kunnen draaien.

Wat we tot nu toe gezien hebben aan grafische prestaties op de Wii is slechts het topje van de ijsberg, verklaarde een woordvoerder van ATI. De Hollywood-GPU is namelijk veel krachtiger dan men denkt. Ook John Swinimer, Senior Public Relations Manager, denkt er zo over. Verwacht dus nog veel mooiere games zodra de ontwikkelaars een beetje doorhebben hoe ze moeten programmeren voor de Wii.

Bron: Ownage

-------------------------

-------------------------

Iwata legt Connect24 uit

Tegenover de Japanse website TechOn heeft Satoru Iwata, Nintendo opperhoofd, het een en ander uitgelegd over hun nieuwe online-dienst, Connect24, waarmee je de Wii 24 uur per dag aan het internet hebt hangen.

Eén van de mogelijkheden met Connect24 is dat Nintendo jou bijvoorbeeld maandelijks demo's van DS-games opstuurt. Via de Wii kan je vervolgens die demo's op je DS zetten. Bij voorkeur gebeurt zoiets 's nachts, zodat als je 's ochtends wakker wordt je het knipperende lampje van de Wii tegemoet ziet en weet dat St. Iwata iets leuks voor je heeft achter gelaten.

Die demo's kan je ook gewoon in de betere winkels via de download punten krijgen, maar volgens Iwata heeft de klant/gamer er meer plezier van als je ze gewoon automatisch opgestuurd krijgt. Iedereen heeft wel eens een fase waarin ze niet van een console/handheld af te slaan zijn, om ze vervolgens weer een maand tussen de mottenballen te laten liggen.

Doordat je via de demo's en andere content geprikkeld wordt, blijf je spelen. Iwata zou het leuk vinden om te zien dat zowel de Wii als de DS dagelijks even gebruikt worden. Hiermee legt Nintendo zichzelf wel weer een verplichting op, want om de klant/gamer te kunnen blijven prikkelen moet er toch wel iedere dag nieuwe content beschikbaar zijn.

Bron: Ownage

-------------------------

-------------------------

Meer speculatie Wii Launch

De afgelopen tijd zijn we veel over de Wii te weten gekomen. Voor de E3 werd de naam ‘’Revolution’’ vervangen door de naam ‘’Wii’’ en tijdens de E3 zagen we eindelijk de Wii in actie. We weten inmiddels welke Wii games we kunnen verwachten tijdens de launch, maar wanneer is die launch nou eigenlijk?

We wisten al een tijdje dat de Wii in November uit zou komen, maar de precieze datum heeft nooit iemand gemeld of geweten.. tot nu toe. Het Technische Blad ‘’T3’’ heeft wat stevige roddels de wereld in geholpen door te melden dat de Wii op maandag 6 november in de winkels zal liggen.

Andere Bronnen spreken de launchdatum weer tegen. Deze zeggen dat een launchdatum (bijna) altijd op een vrijdag plaatsvindt, en zij denken daarom dat de Wii op vrijdag 3 november of op vrijdag 10 november uit zal komen.

Alweer een sappig gerucht de wereld in…

Bron: Ownage GameZ

-------------------------

Ik kan nu helemaal niet meer wachten op de Wii! :eten:

Bewerkt: door Jowx
Link to comment
Delen op andere websites

Meer speculatie Wii Launch

De afgelopen tijd zijn we veel over de Wii te weten gekomen. Voor de E3 werd de naam ‘’Revolution’’ vervangen door de naam ‘’Wii’’ en tijdens de E3 zagen we eindelijk de Wii in actie. We weten inmiddels welke Wii games we kunnen verwachten tijdens de launch, maar wanneer is die launch nou eigenlijk?

We wisten al een tijdje dat de Wii in November uit zou komen, maar de precieze datum heeft nooit iemand gemeld of geweten.. tot nu toe. Het Technische Blad ‘’T3’’ heeft wat stevige roddels de wereld in geholpen door te melden dat de Wii op maandag 6 november in de winkels zal liggen.

Andere Bronnen spreken de launchdatum weer tegen. Deze zeggen dat een launchdatum (bijna) altijd op een vrijdag plaatsvindt, en zij denken daarom dat de Wii op vrijdag 3 november of op vrijdag 10 november uit zal komen.

Alweer een sappig gerucht de wereld in…

Bron: Ownage

Precies datzelfde bericht stond ook op Gamez :?

Link to comment
Delen op andere websites

Precies datzelfde bericht stond ook op Gamez :?

Fixed. ^_^

-------------------------

Speel als jezelf in Wii games

Als het aan Nintendo ligt, kunnen Wii gamers straks hun eigen gezicht in Wii game gebruiken. Dit blijkt uit een interview dat GameLife had met Katsuya Eguchi.

Eguchi, producer van onder meer Animal Crossing en Wii Sports, vertelde dat de console spelersprofielen zal bijhouden. Een soort systeem dat de XBox 360 momenteel ook gebruikt. De Wii zal natuurlijk echter unieke features bevatten.

De meest opvallende is ongetwijfeld de mogelijkheid voor spelers om hun eigen gezicht in games te gebruiken. De Wii zal standaard namelijk een soort software bevatten die het mogelijk maakt je eigen gezicht na te maken.

Deze feature was al even te zien tijdens de E3 presentatie van Wii Sports. Hoewel velen destijds dachten dat het om een programmeerstunt ging, blijkt dit dus echt een mogelijkheid van de Wii te zijn.

Het profielensysteem van de Wii zal uiteindelijk nog veel meer features bevatten, maar welke precies is nog onduidelijk. Nintendo verdiept zich momenteel nog in wat er allemaal mogelijk is en zal ongetwijfeld met nog meer komen.

Bron: GameZ

-------------------------

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de Wii over het algemeen een leuke Console. Maar iedereen heeft zijn mening. Als Mania de PS3 leuker/beter vind is dat zijn recht. Als jullie de X-Box 360 leuker vinden is dat ook jullie recht. Het hangt er gewoon af wat jullie leuk vinden. Maar dan moet je wel niet komen aanzetten met idiote argumenten die maar Half-waar zijn..

Bewerkt: door Velaro
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de Wii helemaal niet zo speciaal apparaat.

Het enigste verschil met de Gamecube is dat hij wat meer aankan, nou dan heb je wat.

De graphics zijn er ook niet echt op vooruit gegaan, zoals ik bij Gamekings heb gezien.

Dus ik laat deze ook lekker liggen, en ik koop de PS3.

Het enigste leuke aan deze console, zijn de Mario games. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Wat meer aankan ? Helemaal niet. Hij heeft o.a. de Functie dat als jij de Controller beweegt je wapen ook beweegt.En hij heeft wél betere Graphics. Het is juist dat dat deze Console zo exclusief maakt. De PS3 en de X-Box 360 zijn alleen maar Consoles waar je wat meer mee aankan dan de vorige versie (PS2 en X-Box). De PS3 en de X-Box 360 hebben alleen wat betere Graphics, en de PS3 heeft dan ook nog eens de Functie die de Wii heeft. Nja, Nintendo heeft het natuurlijk weer van Sony overgenomen hé. Want Sony 'zou' al 2 jaar bezig zijn met de Technologie voor hun Controller. Tja, het enigste dat ze in die zogezegde '2 jaar' hebben veranderd is dan die Functie. Voor de rest alleen maar opgepoetste Graphics en een beetje ander uitzicht.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de Wii helemaal niet zo speciaal apparaat.

Het enigste verschil met de Gamecube is dat hij wat meer aankan, nou dan heb je wat.

De graphics zijn er ook niet echt op vooruit gegaan, zoals ik bij Gamekings heb gezien.

Dus ik laat deze ook lekker liggen, en ik koop de PS3.

Het enigste leuke aan deze console, zijn de Mario games. :Y

Ik weet niet waar je het over hebt, maar de Wii heeft niks met de GameCube te maken. Het enigste wat de Wii nog met de CameCube te maken heeft is dat de Wii ook GameCube spellen kan afspelen.

De Wii is een totaal nieuwe, en vernieuwende console. Het biedt een gameplay aan die bij de Xbox360 en PlayStation 3 niet haalbaar zijn. Door middel van de Motion Sensors ontstaat er een hele nieuwe manier van gamen. Jij noemt dat ''iets meer aankunnen''. De Wii gaat ook niet om graphics, niet alles in de gaming draait om graphics. De PS3 heeft van de 3 consoles de meest mooie graphics, daar blijft het ook bij. Je zou eerder kunnen zeggen dat het enigste verschil met de PS2 is dat hij wat meer aankan, nou dan heb je wat. Zelfs de controller is hetzelfde gebleven, ze hebben zelfs de rumble functie verloren. Daarvoor in de plaats hebben ze er snel een tilt functie ingepropt die op de E3 nauwelijks ondersteund werd. Wat blijft er dan over van de vernieuwing van de PS3?

Kom aub met betere argumenten dan ''opgevoerde gamecube'' of ben je ook al een fanboy?

Link to comment
Delen op andere websites

Cool nieuws van Ati... :klap:

Nu kan er ook niet meer gezeikt worden over de zogenaamde ''mindere'' graphics van de Wii...

Cool, je eigen hoofd in de game, mij benieuwen hoe Nintendo dit weer gaat doen.. :)

Ik vind de Wii helemaal niet zo speciaal apparaat.

Het enigste verschil met de Gamecube is dat hij wat meer aankan, nou dan heb je wat.

De graphics zijn er ook niet echt op vooruit gegaan, zoals ik bij Gamekings heb gezien.

Dus ik laat deze ook lekker liggen, en ik koop de PS3.

Het enigste leuke aan deze console, zijn de Mario games.

Uhh GL, ik denk dat je nog niet zolang met Games, en Consoles bezig bent want...

De Wii is totaal vernieuwend en heette niet voor niets een lange tijd de '"Revolution'' de naam is inmiddels omgeturnd maar een Revolutie word het nog steeds!

Zoals Jowx al zei de Ps3 heeft verder dan betere graphics niks nieuws te bieden, de 360 trouwens ook niet!

''Echte'' gamers gaat het niet alleen om graphics, ik speel nog wel is N64 Games, Waarom?! Omdat de gameplay bij sommige games zo perfect is dat de mindere graphics in het niet vallen bij de gehele spelervaring... :Y

Bij GameKings lieten ze een Wii zien die nog draaide op een GameCube (dit werd er bij verteld), beter opletten? :*D

Link to comment
Delen op andere websites

De Wii is inderdaad een nieuwe, pleziervolle console. De Wii heeft geweldige gameplay, overvloed aan plezier en speciale functies, maar mindere graphics. So what? Ik maak liever veel plezier op een spel met mindere graphics dan een super high tech graphics spel dat gewoon saai is. Zelf ga ik ook voor de Wii als eerste, daarna koop ik de PS3 (als de prijs al goed naar beneden is, natuurlijk).

Ik kan echt niet meer wachten op Super Smash Bros Brawl, de trailer is helemaal geweldig, en vooral de 'newcomers'. _O_ Super Smash Bros Melee was al een heel erg bekende en ongelooflijk veel gespeelde game, waar men een hoop tournamenten hebben op gehouden voor de beste smasher. Ik ben wel benieuwd welke move Snake gaat hebben, waar daar is tot nu toe nog het minste van bekend. Pit ziet er iig wel heel goed uit, net als Meta Knight. Zero Suit Samus. _O_ Het zou nog beter zijn als ze er nog wat (nieuwe) characters inplaatsen, maar er zullen wel nog nieuwe onbekende unlockables zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Wii6.jpg

De games sectie van de hoofdpost in dit topic is vernieuwd, je kan er nu alle games en ontwikkelaars zien.

De rest van de hoofdpost wordt binnenkort ook bewerkt, wegens drukte is dit de laatste tijd een beetje vertraagt. Excuses hiervoor.

Veel leesplezier! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Uhh GL, ik denk dat je nog niet zolang met Games, en Consoles bezig bent want...

De Wii is totaal vernieuwend en heette niet voor niets een lange tijd de '"Revolution'' de naam is inmiddels omgeturnd maar een Revolutie word het nog steeds!

Zoals Jowx al zei de Ps3 heeft verder dan betere graphics niks nieuws te bieden, de 360 trouwens ook niet!

''Echte'' gamers gaat het niet alleen om graphics, ik speel nog wel is N64 Games, Waarom?! Omdat de gameplay bij sommige games zo perfect is dat de mindere graphics in het niet vallen bij de gehele spelervaring... :Y

Bij GameKings lieten ze een Wii zien die nog draaide op een GameCube (dit werd er bij verteld), beter opletten? :*D

De Wii heeft naast de gameplay nog wat anders te bieden wil jij zeggen....

Link to comment
Delen op andere websites

Uhh GL, ik denk dat je nog niet zolang met Games, en Consoles bezig bent want...

De Wii is totaal vernieuwend en heette niet voor niets een lange tijd de '"Revolution'' de naam is inmiddels omgeturnd maar een Revolutie word het nog steeds!

Zoals Jowx al zei de Ps3 heeft verder dan betere graphics niks nieuws te bieden, de 360 trouwens ook niet!

''Echte'' gamers gaat het niet alleen om graphics, ik speel nog wel is N64 Games, Waarom?! Omdat de gameplay bij sommige games zo perfect is dat de mindere graphics in het niet vallen bij de gehele spelervaring... :Y

Bij GameKings lieten ze een Wii zien die nog draaide op een GameCube (dit werd er bij verteld), beter opletten? :*D

De Wii heeft naast de gameplay nog wat anders te bieden wil jij zeggen....

Je snapt het nog steeds niet hè? De Wii is zo goed omdat Nintendo met een innovatieve controller komt. Geen HD, geen fotorealistische graphics, maar vernieuwende gameplay. Daar gaat het om voor iedere echte gamer. Dat er dan nog graphicshoeren zijn die zich blind staren op de trailers van Sony of Microsoft is een ander verhaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...