Piet-Herr Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 *blaast* Super Mario World is vanaf vandaag te downloaden Ook Zelda II en Vigilante zijn beschikbaar, dus dat wordt weer krassen Reageren
Die-hard Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Iemand problemen met officiëele LAN Adapter? Bij mij geeft hij namelijk een 52020 fout. Op de officeele Nintendo forums staat een officeel topic over 5 getallen errors en trage downloads, bekijk het hier. If you are getting a 5 digit error code, or your downloads are extremely slow you are most likely experiencing interference. Just like any device connecting wirelessly, lots of things can impact the network. We have found that if several access points (SSIDs) showed up when you searched for an access point, it is likely that they are contributing to the interference. Change the wireless channel on your router to avoid this interference. By default, most routers broadcast on channel 6, so try a less frequently used channel such as 1 or 11. Also, make sure no microwaves, cell phones, cordless phones, or other wireless devices like a wireless keyboard or mouse are operating nearby when downloading. If your system update is taking over 20 minutes, turn the power off, change the channel on your router, then test the connection again and start the download over. Reageren
GTAVC Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Een broer van een vriend bij mij op school had er een gekregen ik weet hoe maarja toen ie dus met die controller stond te zwaaien vloog dat ding uit ze handen zo tegen ze tv Reageren
Yohan Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Daarom zit dat bandje erbij, en met gecontroleerde bewegingen reageert de Wii net zo goed dan wanneer je als een maloot gaat lopen zwieren en zwaaien.. Reageren
wiekash Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 De wii is volgens mij het leukste qua gameplay Reageren
Sdajafol Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 Mijn Wii is er! Dus ziehier mijn eerste post met mijn Wii -sdajafol Reageren
rotje333 Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 pffffffff..... wat boeit de naam nou!! van mij had en net zo goed strontconsole moge hete... maakt me geen bal uit als ik er maar op kan spelen ik heb em al besteld dus... ik vind het wel grappig die afstandsbediening en hij ziet er mooit uit hij is niet te groot net als de xbox 360 en trouwens vergeet de supermandans niet te doen!! Nintendo Reageren
The GamerII Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 De Wii vind ik héél erg mooi, maar ik ga toch voor de PS3, omdat er meer chille games op uitkomen en.. je kan je PSP verbinden met je PS3+games van de PS1 en de PS2 Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 Nintendo introduceert enquête-kanaal Nieuws | 14 februari 2007 - Wie vanochtend wakker geworden is van een blauw licht en had gehoopt op een bericht van hun grote liefde zal waarschijnlijk teleur gesteld zijn (behalve als Nintendo je grote liefde is...). Vandaag introduceert Nintendo het enquête-kanaal. Via het kanaal kan je verschillende vragen beantwoorden door je Mii op het gekozen antwoord te zetten. Op deze manier kun je jouw antwoord vergelijken met die vrienden uit je Wii-Friendlist. Elke week is het mogelijk om drie (of meer) vragen te beantwoorden. Aan het einde van de week zal ook het landelijke resultaat via het kanaal bekend gemaakt worden. Naast de wekelijkse enquêtes is er ook een keer in de zoveel tijd een wereldwijde enquête. Ook hierbij worden de resultaten gepubliceerd via dit nieuwe kanaal. De twaalf laatst ingevulde enquêtes worden opgeslagen. Ook kan je voorspelen wat het resultaat van de enquête is, en als je dat goed hebt zal dit in je profiel worden gezet. Je kunt maximaal zes verschillende Mii's mee laten doen met de polls. Ten laatste is het ook mogelijk om nieuwe vragen voor de enquêtes aan Nintendo voor te stellen. Je kunt het enquête-kanaal (gratis) binnen halen via het winkel-kanaal. Bron: Insidegamer -------------------- Ik schrok me dood toen m'n kamer vanochtend ineens blauw verlicht was Meteen dat kanaal gedownload en het is best grappig, maar nou ook weer niet je van het. Ik hoop dat Nintendo er iets leuks mee gaat doen, want dat kan het best wat worden met dit kanaal. -------------------- Okami komt wellicht naar de Wii Gerucht | 13 februari 2007 - Het is goed mogelijk dat Okami binnenkort wordt aangekondigd voor de Wii. Onze Amerikaanse collega's bij IGN melden namelijk dat Capcom bezig is de PlayStation 2-versie van het spel over te zetten naar Nintendo's Wii. Of IGN het bij het rechte eind heeft valt te betwijfelen. IGN zegt de informatie te hebben van iemand uit de industrie, maar volgens een woordvoerder van Capcom is hier niks van waar. Zeker ook omdat Clover Studio, de ontwikkelaars van Okami, haar deuren gesloten heeft. Bron: Insidegamer -------------------- -------------------- Update voor Mario Kart 64 en Military Madness Nieuws | 14 februari 2007 - Nintendo heeft onlangs een update beschikbaar gesteld voor Mario Kart 64 (N64) en Military Madness (TurboGrafx) voor de Virtual Console. De update voor Mario Kart 64 verhelpt wat grafische problemen bij het selecteren van een personage. Bij Military Madness worden enkele kleine fouten verholpen die bij het scrollen ontstaan. Dit is de eerster keer dat het mogelijk is om updates voor Virtual Console-spellen te downloaden. Je kunt de updates via het winkel-kanaal binnen halen. Spelers die de spellen voor de eerste keer downloaden, zullen de update niet hoeven te downloaden. Bron: Insidegamer -------------------- Ik heb de game zelf niet ( :$ ), maar ik heb al wel het één en ander gehoord over problemen bij Mario Kart 64. Hopelijk zijn die problemen nu opgelost Reageren
Sdajafol Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Even een update, ik ben toch voor Red Steel gegaan, omdat ik enorm nieuwsgierig was of het toch echt zo slecht was etc. Volgens de review in de [N]Gamer ziet het er grafisch slecht uit, schokken de animaties, is het verhaal prut (directe quote: "je vriendin word ontvoerd. zucht. (mario anyone?)"), loopt de besturing niet lekker bla, bla bla bla. Ik ben het totaal niet met ze eens. Het beeld is niet van Zelda niveau, maar kom op, het is een launchtitel en die zijn nooit super. Daarbij moet ik zeggen dat ze op niks af lopen te zeuren over bepaalde dingen. Ergens in de review staat "waarom kunnen sommige dingen gewoon kapot geschoten worden terwijl op andere versies van die voorwerpen alleen maar een kogelgat-textuurtje geplakt word?" Ik vind dit pure onzin, er is geen enkele game waarbij alles kapot kan. Ja, van Black werd dat gezegd maar ik heb het laatst gespeeld en ik kwam genoeg dingen tegen waar ook alleen maar een textuurtje op geplaatst werd. De besturing werd in eerdere uitgaven van de [N]Gamer bijna de hemel in geprezen omdat die zo lekker werkte. Dan kan ik niet geloven dat die nu zomaar zo slecht is, en na het zelf geprobeerd te hebben moet ik ook zeggen dat het allemaal gewoon goed zit. Als de besturing te snel gaat en je 'motion sickness' krijgt kan je gewoon de controller wat minder gevoelig instellen... Het verhaal is niet eens zo gigantisch slecht (hallo, jullie maken zelf een verwijzing naar ene Mario, en dat verhaal word bij alle reviews niet afgezeken. Waarom dat van Red Steel dan wel?). De cutscenes zijn niet iets waarvan je 'wauw!' zegt, maar ik vind het stripgebeuren juist weer origineel gedaan, alleen jammer dat je ze niet kan skippen. Nu het zwaardvechten. Volgens [N]Gamer was dat helemaal niet lekker uitgewerkt en niet zoals beloofd. Met dat laatste ben ik het eens, je hebt niet eens zoveer verschillende moves, maar het werkt in mijn ogen gewoon goed, als ze het zwaard gewoon je eigen bewegingen hadden laten volgen dan had je uren nodig gehad voordat je een beetje lekker kon spelen, en wie zit daar nou op te wachten? Dat van te weinig moves vind ik trouwens niet eens zo erg, kijk naar de Wii topper Zelda, daar zijn ook niet zo veel verschillende moves, en toch krijgt het spel een dikke 10 (!!!). Al met al vind ik de review en de score (5,5) van de [N]Gamer dus een beetje overdreven, en dat had best een 6,5 of een 7 kunnen zijn. Rayman Raving Rabbits kreeg ook een 7,5 en je kan me niet vertellen dat die game écht zo goed is dat die wel een mooi cijfer waard is. Ik vind dan ook dat de PU met een 69 of IGN met een 6 (hoewel die iets hoger had gekund) veel redelijker, maar de Wiiparty score van 81 weer nét een half puntje te hoog. Maarja, ik denk dat we uiteindelijk dan ook gewoon veel te veel van Red Steel hadden verwacht, iedereen weet dat een game niet alles kan waarmaken wat er verteld word, maar RS werd zo'n gigantische hype, er werd zoveel van verwacht, dat het voor sommigen alleen maar tegen kon vallen, en dat vind ik jammer want het is op zich een erg leuke game. Ik zou nog een paar kantjes kunnen tikken/zeuren over hoe alles zit, maar dat laat ik wel even aan de anderen over. -Sdajafol Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 Het is inderdaad wel grappig om te lezen dat veel bladen en sites Red Steel lage cijfers geven, maar dat ik op fora veel mensen juist heel positief over de game hoor. Als ik alle reacties mag geloven over Red Steel (en dat doe ik), dan valt alle kritiek op de besturing enorm mee na even spelen en dan is het gewoon een leuke game. Op zo'n moment vraag ik me af hoe verstandig het is om je aankoop van games puur af te laten hangen van reviews, want hier blijkt maar weer hoeveel recensies een game onterecht afserveren. Reageren
Yohan Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Bumpje! Ik vind dat Red Steel ook wel iets beter had mogen zijn, op de speciale controls met de Wii-mote na is het gewoon een standaard FPS die niks nieuws brengt behalve de matig uitgewerkte zwaardgevechten. Reageren
Sdajafol Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Er komen tegenwoordig vrij weinig shooters uit die ook écht iets nieuws doen. Maar ik ben wel met je eens dat de zwaardgevechten beter hadden kunnen zijn, vooral na de eerste paar levels, want dan is het bijna alleen nog maar mogelijk je tegenstander neer te krijgen door te ontwijken en dan te slaan (hoewel ze die aanvallen ook vaak blokkeren) of door te ontwijken en dan zijn zwaard proberen te breken met je nunchuck. Vooral dat laatste vind ik af en toe lastig, omdat je ÉN je C-knop, EN je control stick moet gebruiken, en daarbij ook nog eens met diezelfde hand met de nunchuck moet zwaaien om een tik tegen je tegenstander zijn zwaard te geven... Reageren
Youp Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 Ik heb Red Steel maar ik vind het niet zo leuk. Veel liever zou ik een ander spelletje willen, maar daar heb ik nu geen geld voor. Dus ja.. Reageren
Dexist Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 hey, ik krijg strakt draadloos internet,(zodat je in bereik van 50m internet hebt) maar hoe kan ik mijn wii daar op aan sluiten, want van die handleiding word ik niet zo veel wijzer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.