Jump to content

Het Grote Oblivion Topic


Gunslinger

Recommended Posts

  • Reacties 416
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -->nick<--

    68

  • Verrity

    23

  • M4X

    19

  • Backsmash

    18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hmm, ik kijk wel ff voor je in een strategy guide, ik edit wel als ik wat vind.

Trouwens, je kan ook klonen, is echt vet, en je kan er wat geld mee verdienen :), of gewoon lol mee hebben (500 watermeloenen uit de lucht laten vallen :D).

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, ik kijk wel ff voor je in een strategy guide, ik edit wel als ik wat vind.

Trouwens, je kan ook klonen, is echt vet, en je kan er wat geld mee verdienen :), of gewoon lol mee hebben (500 watermeloenen uit de lucht laten vallen :D).

mijn spel is geupdate dus dat kan niet :N en het werkt ook niet de truc met dorian :@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@

Link to comment
Delen op andere websites

Oh maf, bij mij werkt het wel... En mijn spel is ook helemaal up to date en gepatched :D

Hoe leg je trouwens stuff in een display case ?

gewoon het open doen de spullen die erin zitten eruit halen zoek de item die je wilt plaatsen en die droppen pak hem dan weer op met LB(ik weet niet welke knop het op de pc is)en stop het erin

Link to comment
Delen op andere websites

Oh maf, bij mij werkt het wel... En mijn spel is ook helemaal up to date en gepatched :D

Hoe leg je trouwens stuff in een display case ?

gewoon het open doen de spullen die erin zitten eruit halen zoek de item die je wilt plaatsen en die droppen pak hem dan weer op met LB(ik weet niet welke knop het op de pc is)en stop het erin

Ah dank je (ik heb btw ook 360, wat is je gamertag?). Huis in Skingrad is echt nice btw :D

Link to comment
Delen op andere websites

Oh maf, bij mij werkt het wel... En mijn spel is ook helemaal up to date en gepatched :D

Hoe leg je trouwens stuff in een display case ?

gewoon het open doen de spullen die erin zitten eruit halen zoek de item die je wilt plaatsen en die droppen pak hem dan weer op met LB(ik weet niet welke knop het op de pc is)en stop het erin

Ah dank je (ik heb btw ook 360, wat is je gamertag?). Huis in Skingrad is echt nice btw :D

kamikazewimpie(gebruik ik alleen voor online)en ik begin telkens opnieuw met andere tags(niet online)

huh jauffre viel martin aan :?:Y

nu het verhaal ik was overnieuw begonnen als archer ik had net de gate bij kvatch gesloten en martin gered enz toen ging ik terug naar weynon prior het werd aangevallen voor de derde keer :puh: ik ga dus jauffre redden hij werd aangevallen toen hij zat te bidden we hadden toen alle vijanden verslagen maar martin sloeg per ongeluk jauffre en toen gingen die twee vechten toen zette ik het op pauze en pakte wat popcorn :puh: toen ging ik kijken naar het gevecht en wie won jauffre[/font]

Bewerkt: door Maarten!!
Link to comment
Delen op andere websites

Het blijft een prachtig spel... Momenteel ben ik bezig met alle quests in Chorrel. Hier ben ik een enkele keer geweest in de main quest, maar ik heb de stad maar amper gezien en ben toen verder gegaan. Verder nog een heel mooi plaatje geschoten toen ik even in The Imperial City was om wat inkopen te doen. De foto is gemaakt bij de paardenstal. ;)

screenshot15bg1.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Main quest line uitgespeeld :D. Aleen, dat armor hoef ik niet, ik wil die imperial robe hebben :puh:

Ach, ik nog lang niet. Vaak loop ik maar wat rond, doe hier en daar een side quest, etc. Wel een groot voordeel is dat je nu eindelijk van die verschrikkelijke Gates to Oblivion afbent, wordt je rustige wandeling tenminste niet meer verstoord door zo'n ding...

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb niet zo erg veel gespeeld, ben bezig met side quests. mijn poppetje vind ik er nu wel vet uitzien. ik draag nu het pak van de darkbrothers hood(Light armor) de muts van de darkbrothers hood, en heb een plugin gedownload waarmee ik een cape kan dragen.

Link to comment
Delen op andere websites

he! ik heb het spel nu ook al maar nog niet echt lang

vraagje: hoe laad je zo'n soul gem op want ik kan die dingen helemaal nergens voor gebruiken en ze nemen alleen maar ruimte in :bonk:

met de spreuk soul trap op een vijand doen en dan hem vermoorden :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...