Jump to content

Het grote Xbox 360 topic


RTS

Recommended Posts

Kijk dat schiet op, bedankt :) . Tevens is er een nieuwe Xbox 360 bunel aangekondigt, dit maal Pro Evolution Soccer 6 samen met de premium editie van de Xbox 360. De game zelf komt op 26 Oktober uit, waarneer dit pakket uitkomt is nog niet bekend. Bron: Gamevillage.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • lexus123

    102

  • NickOwnage

    65

  • TekaLoca

    63

  • Dvt

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bedankt voor de informatie allen, word ik eheel wat wijzer van.

Alleen kan ik niet echt vinden of mijn tv 720i of 1080i is.

Zowel niet in de hadleiding als opde site.

Of kun je het ergens anders aan afleiden ? Dit is hem iig.

Link to comment
Delen op andere websites

Resolutie 1366 (H) x 768 (V)

Het beste dat je tv kan laten zien is dus 720p, want hij is HD-ready. 1080i doet ie ook (anders was ie niet HD-ready), maar dat wordt toch verkleint naar de resolutie van je scherm, dus kan je beter 720p voor je xbox 360 gebruiken.

@SamShine: een hdtv die 1080p ondersteund kost echt niet 4000 euro en voor 200 euro krijg je echt niet een computerscherm die dat wel kan.

Bewerkt: door Insanity Prawn Boy
Link to comment
Delen op andere websites

vandaag als het goed is rb6 demo. hij moet er als het goed is al zijn,maar kan hem nog niet vinden..

EDIT: volgens een Duits RB6 fora komt de demo "gegen 16:00 uhr"

Bewerkt: door mattiejj
Link to comment
Delen op andere websites

@SamShine: een hdtv die 1080p ondersteund kost echt niet 4000 euro en voor 200 euro krijg je echt niet een computerscherm die dat wel kan.

Een HDTV die 1080P ondersteunt kost rond de € 3999,-, je hebt dus gelijk ;) . En over de computermonitor... Ik probeer te zeggen dat je voor € 200,- een computermonitor kan kopen waarmee je ook goeie beeldkwaliteit hebt :)

Bewerkt: door SamShine
Link to comment
Delen op andere websites

@SamShine: een hdtv die 1080p ondersteund kost echt niet 4000 euro en voor 200 euro krijg je echt niet een computerscherm die dat wel kan.

Een HDTV die 1080P ondersteunt kost rond de € 3999,-, je hebt dus gelijk ;) . En over de computermonitor... Ik probeer te zeggen dat je voor € 200,- een computermonitor kan kopen waarmee je ook goeie beeldkwaliteit hebt :)

Rond de €3999,- is wel erg overdreven. De goekoopste die ik heb gezien voor europa was €2300,- en voor amerika $2199,- =~€1700,-. Das wel effe wat anders dan €4000,- ;) . En als je het over een PC monitor hebt die niet 1080x1920 of meer pixels heeft, zijn een Full HD tv en die computermonitor niet met elkaar te vergelijken. Bewerkt: door Insanity Prawn Boy
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Herfstupdate kan Xbox 360 onbruikbaar maken

Door René Wichers - woensdag 1 november 2006 16:39 - Bron: InsideGamer - Submitter: Needler - Views: 7.298 - Permalink

De dashboardupdate voor Xbox 360-bezitters, die Microsoft gisteren heeft uitgerold, kan de console onbruikbaar maken. De nieuwe software maakt als het goed is allerhande nieuwe features beschikbaar, zoals ondersteuning voor 1080p-video en WMV-streaming en hardwareondersteuning voor de Zune, wireless headsets en de Xbox 360 HD-DVD-speler. Met name bezitters van een nagelnieuwe spelcomputer zouden echter, als ze ingeven dat ze Xbox Live-abonnee zijn, automatisch een update voor hun kiezen krijgen die tot gevolg heeft dat de console niets meer kan behalve het weergeven van een 'System Error E71'. Niet alleen de bezitters van een nieuwe 360 zijn het slachtoffer van de nieuwe software: wie zijn spelcomputer van een gehackte firmware heeft voorzien, maakt gratis kans op een 'System Error E66' en, alweer, een onbruikbare console. Deze laatste fout kan door de gebruiker zelf hersteld worden door het terugzetten van de oorspronkelijke, legale firmware.

Xbox 360 Fall Update 2006 - Update in Progress (klein) Microsoft Nederland bevestigt dat er 'een klein aantal mensen' met problemen is. Iedereen die last van de update heeft, kan volgens het bedrijf het beste contact met de klantenservice opnemen, zodat per geval de best mogelijke oplossing gekozen kan worden. Het heeft volgens de makers geen nut om de spelcomputer naar de winkel te brengen: die kunnen ook niets anders dan de eigenaar naar de helpdesk van Microsoft verwijzen. Een nieuwe update die de problemen niet heeft, zou 'binnen enkele dagen' gepubliceerd worden, maar of een 'E71-console' nog door de gebruiker hersteld kan worden is helaas niet duidelijk. Tot er een fix beschikbaar is, kunnen mensen die recent een Xbox 360 hebben gekocht het beste een offline-profiel gebruiken, zodat de machine in elk geval niet in de verleiding komt om de gewraakte software binnen te hengelen.

____________________________________________________________________________

lekker dan gelukkig gebruik ik haast geen xbox live(moet ik dan weer perse die snoer uit de meterkast halen)

en graag geen fanboy acties zoals

typies xbox

Bewerkt: door Maarten!!
Link to comment
Delen op andere websites

Kritieke fout in herfstupdate verholpen

Nieuws | 2 november 2006 - Gisteren wist InsideGamer als eerste te melden dat de herfstupdate een nieuwe Xbox 360 fataal zou laten vastlopen. Dit probleem is door Microsoft erkend. Volgens de weblog van Major Nelson zou het team keihard gewerkt hebben om de update van de herfstupdate zo snel mogelijk uit te brengen. En inderdaad, binnen 48 na de herfstupdate is de nieuwe update er. Ik kan inmiddels uit eigen ervaring zeggen dat de vernieuwde herfstupdate prima werkt!

Bron: InsideGamer

Link to comment
Delen op andere websites

Microsoft: 15 miljoen 360's in juni 2007

8 november 2006- Microsoft heeft weer een voorspelling gedaan over het aantal Xbox 360's wat ze verwachten te gaan verkopen in de komende maanden. Microsoft verwacht eind juni 2007 tussen de 13 en 15 miljoen Xbox 360’s wereldwijd te hebben verkocht.

De eerder vastgestelde target voor eind dit jaar van 10 miljoen verwacht Microsoft nog steeds te kunnen bereiken. Peter Moore zegt dat hun belangrijkste doel nu is om de mainstream gamers te kunnen bereiken.

Bron: Insidegamer.nl

Link to comment
Delen op andere websites

Echt geen grotere harddisk voor Xbox 360

Nieuws | 8 november 2006 - Microsoft heeft nogmaals bevestigd geen grotere harde schijf uit te brengen voor de Xbox 360. Het is natuurlijk al eerder aangegeven door het Amerikaanse bedrijf, maar recentelijk doken op het Internet weer foto's op van wat een 70 gigabyte harde schijf zou zijn voor de Xbox 360. Dit gerucht werd versterkt doordat Microsoft en andere bedrijven HD-films en series gaan aanbieden via Xbox Live Marketplace. Aangezien deze films een groot stuk van de harde schijf in nemen werd gedacht dat Microsoft binnenkort met een aankondiging van een nieuwe harddisk zou komen.

Deze is dus blijkbaar nep, of van mensen van Microsoft zelf. Volgens een woordvoerder van Microsoft is men niet van plan om binnenkort nieuwe accessoires aan te kondigen. ''Een grotere harddisk is altijd een mogelijkheid, maar voorlopig zit dat er nog niet in.'' aldus de woordvoerder.

Bron: Insidegamer

Link to comment
Delen op andere websites

Slechte zaak MS, ik weet zeker dat die harde schijven als warme broodjes over de toonbank zullen vliegen! Nu hopen dat ze hun fout inzien en er toch eentje aankondigen!

Ik denk het niet. Als je bedenkt dat de harde schijf van 20GB los al 100 euro kost, hoeveel moet een schijf van 70GB dan niet gaan kosten? 150 euro? 200 euro? Ik denk niet dat er veel gamers zijn die zulke bedragen voor een harde schijf gaan betalen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...