RTS Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 Net ff de demo gespeeld en de eerste 2 marks neergehaald. Echt een prachtige game met mooie graphics. Weet iemand wat er gebeurt als je 4/4 marks hebt gehaald? Is het dan gewoon freeroam? Reageren
VforV Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 Net ff de demo gespeeld en de eerste 2 marks neergehaald. Echt een prachtige game met mooie graphics. Weet iemand wat er gebeurt als je 4/4 marks hebt gehaald? Is het dan gewoon freeroam? Meestal heb je geen tijd meer om rond te lopen. Je moet de 4 marks 'uitschakelen' voor de zon ondergaat. Als je daarin slaagt is het bijna donker, dus helaas. Maar als je meer freeroam wilt, voltooi dan de eerste mark en rij/loop/schiet daarna gewoon vrij rond. Ik rij meestal naar zo'n stadje dan, wat mensjes neerknallen/-rijden en vechten met de politie . Reageren
gammie_ Geplaatst: 3 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2006 (bewerkt) Ik heb een keer alle marks gedood door ze plat te rijden daarna moest ik ergens naartoe op eens kwamen er heel veel van die soldaatjes die ik moest doden ik was toen een beetje lomp bezig dus was dood gegaan, je kan dus als je 4/4 marks heb gedood nog verder alleen heb dat niet meer geprobeert. Heb hem namelijk gekocht voor de ps2 Bewerkt: 3 oktober 2006 door gammie Reageren
Dikbuik Geplaatst: 4 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 in die demo kun je toch niet alle marks doodrijden hoor De 4de zit in een heli dus dat gaat moeilijk Reageren
VforV Geplaatst: 4 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 (bewerkt) in die demo kun je toch niet alle marks doodrijden hoor De 4de zit in een heli dus dat gaat moeilijk Mij is het wel gelukt hoor, na veel proberen. Mij helikopter werd voortdurend aan gort geschoten, of 'marked guy' ontsnapte in zijn eigen helikopter. Bewerkt: 4 oktober 2006 door VforV Reageren
Dikbuik Geplaatst: 5 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2006 in die demo kun je toch niet alle marks doodrijden hoor De 4de zit in een heli dus dat gaat moeilijk Mij is het wel gelukt hoor, na veel proberen. Mij helikopter werd voortdurend aan gort geschoten, of 'marked guy' ontsnapte in zijn eigen helikopter. Ja doodMAKEN maar niet doodrijden. iemand in een heli die ook nog in de lucht vliegt doodrijden gaat moeilijk lijkt mij Reageren
gammie_ Geplaatst: 5 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2006 Nou toen ik de demo net had gedownload en 4/4 marks had gedood had ik ze doodgereden, wist niet eens dat er ook 1 in een heli zat Reageren
Dikbuik Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 (bewerkt) Bij mij zit die 3de in een heli bovenop die raffinaderij Bewerkt: 7 oktober 2006 door Dikbuik Reageren
VforV Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 Bij mij zit die 3de in een heli bovenop die raffinaderij Juist. Ik dacht dat dit de vierde was, maar de vierde zit in een boot. Ik ben er nog niet in geslaagd om die te vermoorden dus heb ik de demo toch nog niet uitgespeeld. Reageren
Backsmash Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 ik weet niet of dit ook bij jullie is, maar bij mij is er over het beeld een soort vaagte. van boven met allemaal kleurtje en vanonder een witte balk. Reageren
gammie_ Geplaatst: 7 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 ik weet niet of dit ook bij jullie is, maar bij mij is er over het beeld een soort vaagte. van boven met allemaal kleurtje en vanonder een witte balk. Nee dat hoort niet zo te zijn Waarschijnlijk kan je video kaart hem niet goed genoeg aan.. Reageren
Backsmash Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 volgens de minimum systeem eisen moet hij het aankunnen. maar ik heb een "speciale" versie. dus daar kan het aanliggen. ik ben nu de demo aan het downen. Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 Ik heb het spel ook maar even gekocht, en het is echt een mooi spel, het is echt de sfeer van Far Cry. Je kunt heel veel dingen, het is gewoon een soort GTA met een sfeer van Far Cry. Echt de moeite waard om hem te kopen Reageren
Backsmash Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 bij de demo heb ik het ook. ik ben bezig om direct x opnieuw te doen want zo iets lijkt het mij. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.