Jump to content

Voertuigen showroom topic.


DaBeast

Recommended Posts

Hey mensen!, even de Jetmax motor in een Buccaneer gezet, en toen het chrome wat beter gemaakt. Daarna ook nog de onderkant van de Buccaneer motor mooier gemaakt met Jetmax textures. Vind hem zelf wel geslaagd. :)

Plaatjes:

post-47175-1175885531_thumb.jpg

post-47175-1175885597_thumb.jpg

post-47175-1175885656_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

GVD MAN! ik zag zo dat dat een Audi A3 was :puh: zonder de rest gelezen te hebben :puh: Ziet er goed uit Roy trouwens jonge die frickin VW Pickup owned man!

Ben auto freak :puh:

Trouwes, het zou wel es mooi zijn als jullie de blista veranderen zodat ie meer op een Honda CRX lijkt, hij lijkt er toch al zo verdomt veel op :D

En een Honda civic coupé zou ook wel mooi zijn :)

Greetz Wizzy

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Weetje, als jij je nou eens gaat verdiepen in de Master Tutorial List.. :bier:

Achja, had niks te doen en dan komen er rare dingen in je op:

biglongbicycle1.jpg

Lol? Werkt alleen niet goed.. Opstappen gaat moeilijk (CJ loopt rondjes), cameraproblemen, CJ gaat heen en weer in de lucht en z'n fiets blijft staan etc.

M'n volgende projectje wordt een thuis-mobiel.. Guess what that is :)

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik denk niet dat Timske de auto zelf heeft gemaakt. Omdat ik hem ooit al eerder in een Photoshop cartuning topic heb gezien.

Ben weer eens begonnen met modden. Deze keer iets kleins, en totaal anders, Om weer in het modding gebeuren te komen. Ik noem hem de Faggio 500 (Honda Camino knockoff). Ik heb hem zonder blueprints moeten maken, en met slechte refference pics.

71692647ua7.jpg

17406711xg5.jpg

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...