FIRE1BULL Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Vette auto's staan er hier zeg!!! Die flatout is wel vet zeg!!! EN die kar van blastov... is dat die ene die nu ingame staat? Mooi allemaal!
Mythbuster Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Hey mensen!, even de Jetmax motor in een Buccaneer gezet, en toen het chrome wat beter gemaakt. Daarna ook nog de onderkant van de Buccaneer motor mooier gemaakt met Jetmax textures. Vind hem zelf wel geslaagd. Plaatjes:
Rivel Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Geplaatst: 7 april 2007 ^^^^^^^^^^Oew,! Zo nice! Vind ze zoo mooi! Rivel
WizzyThaMan Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 GVD MAN! ik zag zo dat dat een Audi A3 was zonder de rest gelezen te hebben Ziet er goed uit Roy trouwens jonge die frickin VW Pickup owned man! Ben auto freak Trouwes, het zou wel es mooi zijn als jullie de blista veranderen zodat ie meer op een Honda CRX lijkt, hij lijkt er toch al zo verdomt veel op En een Honda civic coupé zou ook wel mooi zijn Greetz Wizzy
Puma Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 (bewerkt) Weetje, als jij je nou eens gaat verdiepen in de Master Tutorial List.. Achja, had niks te doen en dan komen er rare dingen in je op: Lol? Werkt alleen niet goed.. Opstappen gaat moeilijk (CJ loopt rondjes), cameraproblemen, CJ gaat heen en weer in de lucht en z'n fiets blijft staan etc. M'n volgende projectje wordt een thuis-mobiel.. Guess what that is Bewerkt: 14 mei 2007 door Puma
gta-pilot Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 wow über cool i love it maar jammer van die bugs
Galiorix Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 die auto is volgens mij al een tijdje oud , heb hem al wel eens eerder gezien en het ziet er té echt.
GTA_XP Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Ik heb ze een paar andere wielen gegeven en extra's gegeven
DaBeast Geplaatst: 2 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Ik denk niet dat Timske de auto zelf heeft gemaakt. Omdat ik hem ooit al eerder in een Photoshop cartuning topic heb gezien. Ben weer eens begonnen met modden. Deze keer iets kleins, en totaal anders, Om weer in het modding gebeuren te komen. Ik noem hem de Faggio 500 (Honda Camino knockoff). Ik heb hem zonder blueprints moeten maken, en met slechte refference pics. Vriendelijke groeten, DaBeast
gybrus Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Nice beest. Vooral de manier waarop je hebt gerendered. Ik sta hier echt met een mond vol tanden.=D Keep it up Grats,G
Wazuup Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Nice DaBeast, je zou eventueel ook de wielen weg kunnen laten zodat hij vliegt, hij ziet er wel sci-fi uit namelijk
Recommended Posts