ColaGlas Geplaatst: 12 november 2012 Rapport Geplaatst: 12 november 2012 (bewerkt) Waarom heb die ene een L achterop dan? Omdat hij een voorlopig rijbewijs heeft en zen praktijkproef nog niet gedaan heeft. Trouwens ik zou wat meer afstand houden en waarom rijden jullie op het fietspad? Ik reed zelfs op banen van 70 op de weg . Omdat enkel mijn brommer harder gaat dan 70. De Orion en Yamaha FS1 waren de traagste, die FS1 haalde maar 49 km/u op mijn teller. Dus ja, het zou nogal asociaal zijn als ik in m'n eentje op de weg tegen 70 ga knallen. En sommigen van hen zouden inderdaad beter wat meer afstand houden met hun trommelrempjes. Voor een TZR is het geen probleem om op die snelheid in een meter of 5/6 stil te staan, maar dat weet je zelf ook wel, moechy. Bewerkt: 12 november 2012 door ColaGlas Reageren
moechy Geplaatst: 12 november 2012 Rapport Geplaatst: 12 november 2012 Ja, voor een brommertje remt dat ding wel goed . Trouwens je kan er gemakkelijk 105km/h uit persen hoor . Reageren
ColaGlas Geplaatst: 12 november 2012 Rapport Geplaatst: 12 november 2012 Ja, voor een brommertje remt dat ding wel goed . Trouwens je kan er gemakkelijk 105km/h uit persen hoor . Momenteel heb ik enkel de uitlaat ontgrenst, loopt nu ongeveer 80. Nadat 'ie z'n winterslaapje heeft gedaan de CDI en sproeier maar eens ontgrenzen. Reageren
moechy Geplaatst: 12 november 2012 Rapport Geplaatst: 12 november 2012 Ja, voor een brommertje remt dat ding wel goed . Trouwens je kan er gemakkelijk 105km/h uit persen hoor . Momenteel heb ik enkel de uitlaat ontgrenst, loopt nu ongeveer 80. Nadat 'ie z'n winterslaapje heeft gedaan de CDI en sproeier maar eens ontgrenzen. Best steek je een andere uitlaat en stel je hem deftig af. Weet je hoe je de CDI moet ontgrenzen? Reageren
GolfG60 Geplaatst: 12 november 2012 Rapport Geplaatst: 12 november 2012 Ja, voor een brommertje remt dat ding wel goed . Trouwens je kan er gemakkelijk 105km/h uit persen hoor . Momenteel heb ik enkel de uitlaat ontgrenst, loopt nu ongeveer 80. Nadat 'ie z'n winterslaapje heeft gedaan de CDI en sproeier maar eens ontgrenzen. Al wat gehoord van die ene gast die schade bij je heeft gereden? Reageren
ColaGlas Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Geplaatst: 13 november 2012 Ja, voor een brommertje remt dat ding wel goed . Trouwens je kan er gemakkelijk 105km/h uit persen hoor . Momenteel heb ik enkel de uitlaat ontgrenst, loopt nu ongeveer 80. Nadat 'ie z'n winterslaapje heeft gedaan de CDI en sproeier maar eens ontgrenzen. Al wat gehoord van die ene gast die schade bij je heeft gereden? Ow, ben ik vergeten te vertellen. Hij gaat alles netjes terubetalen. En moechy, wat is een goede uitlaat voor een TZR? En de CDI ontgrens je door ergens door hem op een specifieke plaats door te boren, niet? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Geplaatst: 13 november 2012 Ik denk dat Moechy een LeoVince V6 had. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Geplaatst: 13 november 2012 Ja, voor een brommertje remt dat ding wel goed . Trouwens je kan er gemakkelijk 105km/h uit persen hoor . Momenteel heb ik enkel de uitlaat ontgrenst, loopt nu ongeveer 80. Nadat 'ie z'n winterslaapje heeft gedaan de CDI en sproeier maar eens ontgrenzen. Al wat gehoord van die ene gast die schade bij je heeft gereden? Ow, ben ik vergeten te vertellen. Hij gaat alles netjes terubetalen. En moechy, wat is een goede uitlaat voor een TZR? En de CDI ontgrens je door ergens door hem op een specifieke plaats door te boren, niet? Leovince V6 is altijd leuk dingetje. Src Corse zijn dacht ik ook wel leuk, weet niet of ie op TZR past. En voor show is een Fasmem Duo natuurlijk leuk, al is ie niet zo snel. Reageren
moechy Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Geplaatst: 13 november 2012 (bewerkt) Ik denk dat Moechy een LeoVince V6 had. Fout, ik had een Metrakit RK Replica. Ja, voor een brommertje remt dat ding wel goed . Trouwens je kan er gemakkelijk 105km/h uit persen hoor . Momenteel heb ik enkel de uitlaat ontgrenst, loopt nu ongeveer 80. Nadat 'ie z'n winterslaapje heeft gedaan de CDI en sproeier maar eens ontgrenzen. Al wat gehoord van die ene gast die schade bij je heeft gereden? Ow, ben ik vergeten te vertellen. Hij gaat alles netjes terubetalen. En moechy, wat is een goede uitlaat voor een TZR? En de CDI ontgrens je door ergens door hem op een specifieke plaats door te boren, niet? Ik had een metrakit Rk replica Carbon. Vet ding Je boort met een boortje van 5 door O van MORIC. Normaal als het goed is komt er groen spul uit, daarna vul je dit op met silicone, CDI ontgrenst. Als je wat foto's wilt van hoe die uitlaat onder je brommer staat dan laat je het maar weten. Best verander je ook je tandwielverhouding, 11 - 47 is perfect om 105km/h te halen, ook goed afstellen anders heb je een dikke warm/vastloper. Ja, voor een brommertje remt dat ding wel goed . Trouwens je kan er gemakkelijk 105km/h uit persen hoor . Momenteel heb ik enkel de uitlaat ontgrenst, loopt nu ongeveer 80. Nadat 'ie z'n winterslaapje heeft gedaan de CDI en sproeier maar eens ontgrenzen. Al wat gehoord van die ene gast die schade bij je heeft gereden? Ow, ben ik vergeten te vertellen. Hij gaat alles netjes terubetalen. En moechy, wat is een goede uitlaat voor een TZR? En de CDI ontgrens je door ergens door hem op een specifieke plaats door te boren, niet? Leovince V6 is altijd leuk dingetje. Src Corse zijn dacht ik ook wel leuk, weet niet of ie op TZR past. En voor show is een Fasmem Duo natuurlijk leuk, al is ie niet zo snel. Leovince V6 maakt wel een redelijk blikkerig geluid op een TZR. Bewerkt: 13 november 2012 door moechy Reageren
ColaGlas Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Geplaatst: 13 november 2012 Is die Metrakit RK Replica carbon een beetje aan te raden dan, ja? Reageren
moechy Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Geplaatst: 13 november 2012 Zeker wel, mooi geluidje, powerband loopt van 9k tot 11k toeren ongeveer. Reageren
ColaGlas Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 (bewerkt) Da's vrij hoog, niet? Bij mij zit 'ie nu tussen de 6.5k en 8.5k toeren Maar de CDI is nog wel begrensd, kan ook niet hoger gaan dan 8.5k. Bewerkt: 14 november 2012 door ColaGlas Reageren
moechy Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 Nee hoor, als je hem goed afsteld valt dat wel mee, ja tuurlijk zit je nu vast, daar dient die CDI dan ook voor . Wel goed afstellen! Warm/vastloper is niet fijn, kan ik je verzekeren. Reageren
ColaGlas Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 Nee hoor, als je hem goed afsteld valt dat wel mee, ja tuurlijk zit je nu vast, daar dient die CDI dan ook voor . Wel goed afstellen! Warm/vastloper is niet fijn, kan ik je verzekeren. Al ervaring mee gehad dan? Reageren
moechy Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 (bewerkt) Nee hoor, als je hem goed afsteld valt dat wel mee, ja tuurlijk zit je nu vast, daar dient die CDI dan ook voor . Wel goed afstellen! Warm/vastloper is niet fijn, kan ik je verzekeren. Al ervaring mee gehad dan? Yup, met de standaard cilinder, uiteindelijk een cilinder van DR50 genomen, spijt van gehad dat ik geen 70cc gekocht had. Goede site om onderdelen te bestellen is btw www.josdijkman.nl --> webshop klikken Bewerkt: 14 november 2012 door moechy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.