Jump to content

is Vice City leuker dan San Andreas???

312 leden hebben gestemd

1. 1. is Vice City leuker dan San Andreas???

• Ja
      118
    • Nee
      168

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind de verhaallijn van San Andreas veel beter. Er zit ook meer humor in, en de omgeving is gewoon groter en je kunt gewoon veel meer doen dan in Vice City. Je hoeft je dus nooit te vervelen. :)

• Reacties 160
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Baffie

12

• xxRolie.

5

• love the gang

4

• MightyDuck

2

Geplaatst:

Ik vind San Andreas veel leuker, veel meer missie's en is veel veelzijdiger.

Je kan er ook veel meer mee, en ik vind het ook een stuk realistischer.

En het speelt ook dichterbij deze tijd af (namelijk de jaren '90).

Maar als je de 80's sfeer wilt gaan proeven, dan is Vice City uitermate geschikt natuurlijk.

Geplaatst:

Ik heb gewoon niet gestemd, want ik hier kan ik absoluut niet tussen kiezen :N

Uiteraard kan je in SA veel meer doen dan in VC, maar ik vind dan niet zo dat VC dan gelijk in het niet valt. Ik vind dit echt een moeilijke keuze :Y

En ook de verhaallijn: Ik vind dat van SA en VC even goed hoor, gewoon heel goed uitgedachte verhaallijn. En dat je soms wat afwijkende dingen hebt vind ik zelfs dat dat erbij hoort, zo heeft het spel nóg meer afwisseling. SA is stukken groter dan VC, en mijn motto is: Hoe groter hoe beter. Dus ik hoop ddat de next GTA nóg groter is dan SA :Y

Maar goed, ik vind SA & VC gewoon even goed, of je nou kijkt naar de soundtrack, of de verhaallijn, of de missies, of de humor; even goed! :Y:D :D (Oké, behalve dan dat VC véél kleiner is dan SA.;))

Geplaatst:

ik vind allebij wel vet maar als ik echt moet kiezen is het toch GTA Sa!!

Want hiet kan je eigen Clothes kiezen en bij VC moet je een cheat gebruiken en dan ben je nog een naamaak ook van een taxiventje bijv.!!

Room

Geplaatst:

Logisch, ten tijde dat Vice City uitkwam, was die mogelijkheid er nog gewoon niet. Het is in VC in ieder geval al beter dan in GTA3, waar er maar twee waren, en die was weer beter dan GTA2, waar er maar één was, die je alleen van bovenaf zag. Ik vind het al een hele vooruitgang dat je in Vice City verschillende kleren hebt, mensen verschillende lengtes hebben en dat er weer méér verschillende mensen zijn dan in de voorgaande. In GTA-VC kan je maar 8 of 9 verschillende Tommy's hebben. Ik ben nog een keer van plan om uit te gaan rekenen hoeveel verschillende CJ's je kan maken, maar dat ligt denk ik wel in de miljoenen, dan wel niet miljarden, als je ook de vetheidsgraden en spierkracht mee moet rekenen. Dan zijn er nog dingen als kleren die elkaar weer niet tolereren, als een basebal-pet en een joke-mask. Heel veel in ieder geval.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik Vind GTA SA Veel Leuker ´k heb hem zelf .ik heb gta Vice City Wel Vaak Bij Mijn Vrienden Gespeeld

Maar GTA SA Is Toch Veel Leuker Door de meer MogelijkHeden

Groetjes GTASUPAfreak :bier:

Bewerkt: door GTASUPAFreak
Geplaatst:

Ik vind GTA Vice City mooier.

De sfeer zit er meer in bij VC.

Echt een Miami style , en ik vind dat gangsters wel een beetje bij zo`n style horen.

En bij GTA SA vind ik dat de map te groot is.

Soms ben je wel een kwartier bezig om van de ene kant naar de andere kant te komen.

Geplaatst:

bij vice city is het verhaal , de perdsonages en vooral de sfeer beter..

alleen omdat het spel minder functies heb, klijner level, minder voertigen(dan sa) is sa toch leuker.

maar vice is zeker een aanrader om te kopen

Soms ben je wel een kwartier bezig om van de ene kant naar de andere kant te komen.

uh neem een hydra en het duurt 2 minuten

Geplaatst:

In éérste instantie vind ik GTA-Vice mooier vanwegé de muziek, verhaal-lijn en de zomerse sfeer.

Alleen er zijn minder mogelijkheden, je kan niet zwemmen niet op een fiets; maar dat is natuurlijk ook wel logish want toen waren de scripts nog niet zo enorm goed.

Daarom kies ik toch voor zijn geëerde en grotere broer: San Andreas, minpunten: Negers (bedoelt niet rasictish het is niet mijn style :engel: ), de muziek. Pluspunten zijn enorm grote landschappen, mooie auto's en veel opties. Daarom gaat mijn stem toch uit naar San Andreas :Y

Geplaatst:

GTA SA is volgens mij het tofst (tuning, kleding, tattoo's, gangs, ...)

Maar Vice heeft de allerbeste sfeer (80's radiostations, prachtige zonsinval, Comet van Vice City rules, Ventjes van Miami Vice in die Police Cheetah's, Vercetti Estate, ...)

Het valt eigenlijk niet te vergelijken. Ze hebben allebei min- en pluspunten.

Geplaatst:

Ik vind gta sa leuker maar in gta vc heb je bij sunshine auto allemaal garage's waar je auto's kwijt kan en bij sa is dat er minder.

• 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...