Jump to content

is Vice City leuker dan San Andreas???

312 leden hebben gestemd

1. 1. is Vice City leuker dan San Andreas???

• Ja
      118
    • Nee
      168

Recommended Posts

Geplaatst:

San Andreas....

Ten eerste ben ik hiphop fan en die gangsta sfeer in SA is geweldig.

VC zuigt nog nooit zo'n kutgame gespeeld

• Reacties 160
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Baffie

12

• xxRolie.

5

• love the gang

4

• MightyDuck

2

Geplaatst:

sa heeft meer opties en mogelijheden dan vc, maar de verhaallijn van sa is wel ERG uitgebreid. en in plaats van drie steden konden ze beter 1 stad met een heleboel gebouwen waar je in kan ofzo.

Geplaatst:

100e stem in dit topic!

Ik heb gestemd dat ik Vice City niet leuker vindt dan San Andreas. San Andreas is veel groter, heeft veel meer mogelijkheiden, met vliegen e.d. en ik vindt de missie's in SA leuker. Ik vindt wel dat Vice City een heel erg goede game is, vooral door het Scarface sfeertje. Ik kies wel voor SA.

VC zuigt nog nooit zo'n kutgame gespeeld

Dit vindt ik ook een beetje overdreven, het is zeker geen kutgame. Wat vindt je er zo kut aan dan?

Geplaatst:

ik vind Vice City kwa game veel leuker dan Sanadreas

zeker die vakantie sfeer en die muziek enz...... :*D

maar Sanandreas vind ik lueker met meer mogelijkheden enz

maar bij de sfeer vind ik Vice City lueker :*D

dus kies ik voor Vice City :Y

Geplaatst: (bewerkt)
ik vind Vice City kwa game veel leuker dan Sanadreas

zeker die vakantie sfeer en die muziek enz...... :*D

maar Sanandreas vind ik lueker met meer mogelijkheden enz

maar bij de sfeer vind ik Vice City lueker :*D

dus kies ik voor Vice City :Y

Vind ik ook

Bewerkt: door ViceCity
Geplaatst: (bewerkt)

Ik ga helemaal mee met de mensjes boven mij, vice city ownt. De sfeer in SA is een beetje weg, en de verhaallijn vind ik ook niet zo geweldig. De features zijn echter wel geweldig in SA. Features zeggen natuurlijk niet alles, en ik heb veel meer plezier met het spelen van vice city. Vice city it is dus.

En @ webster, wat is er zo kut aan? Dat er geen rapnegertjes zijn, of dat je geen rapnegert kan spelen? Cya.. :cya:

MVG,

Assassin

Bewerkt: door Assassin
Geplaatst:

Ik vind sa mooier de sfeer van vc is wel chill maar toch vind ik sa om de een of andere rare manier beter.

Geplaatst:

Vice city rulez!

in sa heb je gewoon te veel mogelijkheden

qua gameplay vind ik sa het best

qua muziek gfx:vice city

Vice city is gewoon een klassieker gewoon door het vakantie,hawai,enz gevoel

stem VICE CITY!

Geplaatst:

Ik heb ook op VC gestemd het is een lkkere gameplay met een leuk sweertje, en je hoeft niet zo te zoeke omdat het niet zo giganties groot is.

Nou is inderdaad Gta Sa ook niet verkeerd met alle mogelijkheden alleen vind ik het spel wel wat te groot zelfs me pc heeft er problemen mee :puh:

:cya:

Geplaatst:

qua mogelijkheden en script vind ik sa veel beter maar de sfeer in VC is toch veel relaxer en daarom vind ik VC leuker

Geplaatst:

Ik heb nee gestemt.

San Andreas heb je veel meer gangsters steden en huizen en de missies zijn ook veel uitgebreider ook kan je alleen in San Andreas kleren kopen in 6 verschillende kleding zaken die je in elke stad kan vinden.

En als je San Andreas hebt uitgespeeld heb je nog heel veel te doen in Vice city niet.

Maar nu even alle voor delen van Vice city.

Rijden is in Vice city veel sciller dan in San Andreas.

Lekker met alle 4 je pijltjes toetsen rijden.

Je hebt heel snel de storyline uitgespeeld.

Heel groot strand in Vice city.

Het is de eerste GTA waar moters en scooters in voor komen.

Dus ieder spel heeft voordelen en nadelen.

Geplaatst:

Ik vind aan Vice City ook leuk dat je veel meer mogelijkheden hebt met RC voertuigen, in SA zijn het alleen de 2 missies van Zero, één bestuur je een Baron, ander een Raider, en later kan je ook nog met de Raider, in Vice City kan je met de Goblin, Raider, Baron, Bandit, ook nadat je de storyline uitgespeeld hebt.

San Andreas is natuurlijk gewoon veel beter als je alles bekijkt, maar dat lijkt me ook logisch gezien de extra mogelijkheden die erbij zijn gekomen in de tussentijd.

Leuke van Vice City vind ik ook dat je bedrijven kunt kopen en er dan pas missies uit kunt halen, dat mistte ik ook in SA, je kan dan Wangcars, Zero's shop en het vliegveld kopen, maar echte bedrijven zijn het niet, Zero's shop dan een klein beetje, de rest is leegstaande bende waar je orde in schept. Dat zijn dan de voordelen, wat ik in Vice City handiger vond was dat je rijdende auto's rennend bij kon houden, dit was niet realistisch, maar als je auto's in moest leveren zoals bij de sunyard, was het wel handig dat je er rennend achteraan kon, dat is in SA niet mogelijk.

Geplaatst:

san andreas is natuurlijk veel leuker.

veel groter betere graphics enz maar de stijl bij vc is wel leuker

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...