Jump to content

is Vice City leuker dan San Andreas???

312 leden hebben gestemd

1. 1. is Vice City leuker dan San Andreas???

• Ja
      118
    • Nee
      168

Recommended Posts

Geplaatst:

ik vind VC beter dan SA.

- leuke sfeer

- leuke opdrachten

- mooi weer (grafish)

maar natuiurlijk vind ik SA ook vet ze zijn allebei relax game's.

• Reacties 160
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Baffie

12

• xxRolie.

5

• love the gang

4

• MightyDuck

2

Geplaatst:

Ik vind sa beter, omdat het gewoon veel meer uitgebreid is!

Maar vc blijft zeker een HELE goede game! :)

Geplaatst:
Ik vind sa beter, omdat het gewoon veel meer uitgebreid is!

Maar vc blijft zeker een HELE goede game! :)

Daar ben ik het helemaal mee eens

• 2 weken later...
Geplaatst:

ik ehb emt vc een veel leukere tijd achter de rug dan emt sa daarom stem ik op vc.

en bij san andreas is me hele woensdasg middag evrneukt omdatnwe een onderclock virus hadden duurde het instaleren wel 6 uur...en altijd als ik ene van de leidjes van vc hoor dan dnek ik aan die mooie tijd en zelf vind ik vc ook leuker.eigenlijk weet ik neit waarom ik vice city leuker vind..

• 2 weken later...
Geplaatst:

SA is gewoon veel beter,

betere graficks(weet niet hoe het geschreven word :bonk: )

mooiere afwerking

veel grotere stad

veel meer missies

meer afgewerkte auto's

aleen spijtig dat je geen overvallen kunt plegen

I LOVE SAN ANDREAS _O__O__O_

Geplaatst:
ik ehb emt vc een veel leukere tijd achter de rug dan emt sa daarom stem ik op vc.

en bij san andreas is me hele woensdasg middag evrneukt omdatnwe een onderclock virus hadden duurde het instaleren wel 6 uur...en altijd als ik ene van de leidjes van vc hoor dan dnek ik aan die mooie tijd en zelf vind ik vc ook leuker.eigenlijk weet ik neit waarom ik vice city leuker vind..

Dát vindt ik ook :sigaar::):bier::engel:

Echt precies hetzelfde!

SA: vernieuwde gameplay, opgekrikte gfx, gedetailleerder.

VC: Die Miami sfeer, de vrolijkheid, gewoon die sfeer.

Radio Espantoso met van dat ge-hola-holarera :D

V-Rock met I wanna rock, ROCK!

En dan die Michael Jackson nummers enzo, echt die '80 style. ^_^

En die Ultimate Trainer van Lith Joe, Apache droppen enzo, jaaaaah :engel:

Vice City had een vrolijkere sfeer dan GTA San Andreas.

Dat is gewoon een feit. :klap:

Die beetje mafia style was gewoon mooier dan die gangsta style (mijn mening)

Greetz,

GTA Vice VIP

• 1 maand later...
Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind SA wel mooier, met name dat elke stad zijn eigen sfeer heeft. In VC merk ik daar niet zo veel van...

Bewerkt: door TcT MafIosO
Geplaatst:

Nee. Ik vind GTA San Andreas leuker. GTA Vice City vond ik de zwakste uit de trilogie. Waarom? Het lijkt nog veel te veel op GTA III en ik vind dat Tommy véél te véél macht heeft.

Geplaatst:

Ik vind Vice City toch echt veel leuker dan San Andreas.

Vice City heeft ook een hele fijne sfeer, en alles ziet er mooier uit.

Na lang San Andreas te spelen, wordt het een dom en saai spel.

Dus Vice City vind ik beter. :)

Geplaatst:

ik heb voor nee gekozen maar eerst begin ik met waarom ik het wel leuker is, GTA Vice city is de meest fleurige en frisse gta uit de reeks, ik vind ook dat gta vice city meliger is, er zitten bugs in maar die bugs zijn erg leuk.

san andreas daar in tegen is niet zo super fleurig en al helemaal niet melig, de reden waarom ik gta san andreas het leukste vind luid zo: gta san andreas vind ik het leukst vanwege de oneindige mogelijk heden, je kan er doen wat je wilt, en het is een zeer spannend spel.

Geplaatst:
Nee. Ik vind GTA San Andreas leuker. GTA Vice City vond ik de zwakste uit de trilogie. Waarom? Het lijkt nog veel te veel op GTA III en ik vind dat Tommy véél te véél macht heeft.

Ik vind het absoluut niet op gta III lijken Vice City heeft een totaal andere sfeer Vice City is veel meer van de jaren 80 muziek rijke stranden mooi vrouwen andere looks ect (het enigste vind ik dat Tony gewoon het zelfde is alleen is het gewoon zo dat hij trug in de tijd is in de jaren 80 dus :Y ) . Gta III daar in tegen is echt een jaren 90 spel alles is redelijk normaal en er zit niet echt een sfeer in.

Dus ik heb gekozen voor Vice City het verveelt mij gewoon niet :clown:

Geplaatst:

Ik vind het absoluut niet op gta III lijken Vice City heeft een totaal andere sfeer Vice City is veel meer van de jaren 80 muziek rijke stranden mooi vrouwen andere looks ect (het enigste vind ik dat Tony gewoon het zelfde is alleen is het gewoon zo dat hij trug in de tijd is in de jaren 80 dus :Y ) . Gta III daar in tegen is echt een jaren 90 spel alles is redelijk normaal en er zit niet echt een sfeer in.

Dus ik heb gekozen voor Vice City het verveelt mij gewoon niet :clown:

Dat bedoel ik niet, ik heb het over de graphics, de gameplay etc.

Geplaatst:

Ik vind Vice City en San Andreas allebei wat magertjes, van de gta III reeks is Vice City de zwakste, en GTA III de beste.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...