lexus123 Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2009 Naja, ik zal je maar geloven. Het valt me wel tegen dat je cod5 hebt gekocht. Ik hoop niet dat je daar de komende maanden mee bezig bent. Ik ben hem namelijk na 21 mei kwijt . Maar waarschijnlijk own ik dan met guitar hero XBL af!!! Maar euhh lex, ik own je toch in cod5 :$ . Zoiets heb ik niet gehoort van Sjoerd. Sjoerd had 25 op 10? HAHAHA!!! Dik campen! OWNED! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2009 COD4 @ Veteran is niet zo moeilijk. Multiplayer ook niet, er zitten alleen spraynoobs en mensen met geen reactiesnelheid. Mijn K/D Ratio is 3000+ En in COD5 hetzelfde, het is veel te makkelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lexus123 Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2009 COD4 @ Veteran is niet zo moeilijk. Multiplayer ook niet, er zitten alleen spraynoobs en mensen met geen reactiesnelheid. Mijn K/D Ratio is 3000+ En in COD5 hetzelfde, het is veel te makkelijk. Een K/D van 3000 ¬¬ Juist... CoD4 op Veteran vind in makkelijker dan CoD5. Maar dat kan ook omdat ik CoD5 pas net heb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2009 Zo net een lekker potje gespeeld! 32 kills uit 2 deaths. Ik heb helaas geen screen (PS3), maar het was wel relaxt. Ik begon eigenlijk steeds meer een hekel te krijgen aan de G36C, maar nu kwam ie toch wel weer van pas. Ik heb een Kill/Death rate van 1.38, maar hij wil maar niet omhoog. Ik wil eigenlijk wel de 1.40 halen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2009 (bewerkt) Naja, ik zal je maar geloven. Het valt me wel tegen dat je cod5 hebt gekocht. Ik hoop niet dat je daar de komende maanden mee bezig bent. Ik ben hem namelijk na 21 mei kwijt . Maar waarschijnlijk own ik dan met guitar hero XBL af!!! Maar euhh lex, ik own je toch in cod5 :$ . Zoiets heb ik niet gehoort van Sjoerd. Sjoerd had 25 op 10? HAHAHA!!! Dik campen! OWNED! Ik was niet aan het campen, maar Dutchhawk en Lolman deden ook mee. Maar sjoerd kwam halverwege het potje invallen en won meteen. Ik ben nu level 14 weer, schiet voornamelijk met AK-47, M4, en soms RPD. Snipen doe ik nog niet met deze wapens. Waarschijnlijk wacht ik daarmee totdat ik R700 vrij heb.. Bewerkt: 16 april 2009 door Fiegel5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lexus123 Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2009 (bewerkt) Naja, ik zal je maar geloven. Het valt me wel tegen dat je cod5 hebt gekocht. Ik hoop niet dat je daar de komende maanden mee bezig bent. Ik ben hem namelijk na 21 mei kwijt . Maar waarschijnlijk own ik dan met guitar hero XBL af!!! Maar euhh lex, ik own je toch in cod5 :$ . Zoiets heb ik niet gehoort van Sjoerd. Sjoerd had 25 op 10? HAHAHA!!! Dik campen! OWNED! Ik was niet aan het campen, maar Dutchhawk en Lolman deden ook mee. Maar sjoerd kwam halverwege het potje invallen en won meteen. Ik zei ook niet dat jij aan het campen was, maar Sjoerd. Oja, m'n internet word vanavond gemaakt dus dat word gamen tot op het bot op CoD:WaW. Wel vet dat Sjoerd het potje dik won @ Forumrunner: HEB IK GEWONNEN? Bewerkt: 20 april 2009 door lexus123 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2009 Ik heb spel van me neef geleend en heb er spijt van dat ik hem zelf nooit heb gehad :$ Jammer genoeg heb ik geen internet op me ps3 op het moment Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2009 Ga nooit in de ochtend cod4 doen, jemig. Allemaal verslaafde gastjes die je niet kan killen! Ik had 3 kills op 20 dead's ofzo . En 's avonds heb ik geen zin om te spelen. Grhmpf, zo kom ik nooit vooruit . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lexus123 Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2009 Ga nooit in de ochtend cod4 doen, jemig. Allemaal verslaafde gastjes die je niet kan killen! Ik had 3 kills op 20 dead's ofzo . En 's avonds heb ik geen zin om te spelen. Grhmpf, zo kom ik nooit vooruit . Dan is het in Europa ochtend dus zitten er weinig europeanen online. Maar in Amerika is het nacht en dus alleen maar verslaafden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2009 Ik wist nog toen ik CoD 4 verslaafd was, toen had ik een nieuwe account gemaakt, en was ik halverwegen in het potje gekomen, en werd van iedereen 4de terwijl de rest lvl 55 enzo was Bohh, ownde ik nu maar zo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2009 nog iemand die wars speelt hierzo? (promod live) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forumrunner Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2009 Blergh .... 26 versus 26 man Shipment Sabotage. Ik heb ook een schijthekel aan LMG's. Die dingen zijn gewoon te traag. Als je gaat reloaden ben je zo'n 10 seconden out. Je bent ook niet in staat om weg te rennen. Het zijn gewoon klotendeflikdingen. En alle noobs die proberen te glitchen in shipment met 25vs25. Backstabbing yeah.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2009 ik zit echt te twijfelen of ik dit spel moet gaan halen, word het nog vaak gespeeld trouwens ? en zo ja kan ik niet beter wachten op modern warfare 2 ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2009 Wordt heel veel gespeeld, op xfire kan je de gamestats bijhouden(dus of hij veel gespeeld wordt), en dat wordt hij, want hij staat al eeuwen op nummer 2(nummer 1 is WoW) en lang niet iedereen die CoD4 speelt heeft xfire. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2009 ik ga hem dan toch misschien halen, hij is toch inmiddels platinum dus best wel goedkoop. heb ik het juist als ik zeg dat je deze game meer om de multiplayer dan om de singleplayer moet kopen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.