Jump to content

Spookverhalen

MightyDuck

Recommended Posts

Ik heb ooit is iets heel raars meegemaakt

Man man om nooit te vergeten

Ik was ene keer met een vriend in de buurt aan het wandelen het was 11:40uur

heel vroeg dus

We besloten om te voetballen met andere vrienden en toen er heel raar gebeurde

Een jongen trapte de bal tegen een hek en toen kwam er een vrouwenschreeuw

juist dat hij de bal tegen het hek trapte we waren snel naar huis gelopen en een uurtje later

was iedereen terug en we besloten te bellen waar die schreeuw van kwam

en we belden aan en er deed een man open met een keukenmes vast

toen we dat mes zagen gingen we een beetje achteruit een jongen vroeg wat die

schreeuw was en die man zei mijn vrouw was gevallen van zo'n schreeuw toch

niet maar we zijn gelukkig verhuisd want later twee weken verder werd er weer

een schreeuw gehoord maar dit keer niet van een vrouw maar van een man

dit snap ik niet helemaal was dit illusie of de waarheid

maar ik ben er zeer zeker van dat ik die schreeuw had gehoord

Erg Creepy he :exclamation:

Bewerkt: door Royce Da 5'9''
Delen op andere websites

• 1 maand later...
  • Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Robin B

32

• Melchior

22

• Clowntje_93

22

• LBG

20

Top Posters In This Topic

Posted Images

En dit:

Een maat van mij en daar de zus van, die heeft een keer geesten opgeroepen, en toen ze dat deden vielen alle jassen van de kapstok tot 3 keer toe, ze hadden ze zelf niet opgehangen, maar toen ze gingen kijke hingen ze weer :o

En ze hoorde eerst allemaal voetstappen op de trap.

Nu het engste: ze was aan het afdrogen en toen was heel de spiegel bedampt, aangeslagen.

Toen ze later nog is keek was er een W op de spiegel getekend :o

Delen op andere websites

Ik heb oowk een eng verhaal :

mijn oma had altijd een postbode die bij haar de post dee en zijn vrouw werd op een dag niet meer wakker en ze konden niet ontdekken waar ze aan dood is gegaan....

op de begrafenis waren ze allemaal in de rouw en waren ze haar aan het begraven tot plotseling de kist open ging en die vrouw stapte er weer levend uit :o

dat werd de postbode te veel en ging dood van de schrik :o

Delen op andere websites

Ik heb oowk een eng verhaal :

mijn oma had altijd een postbode die bij haar de post dee en zijn vrouw werd op een dag niet meer wakker en ze konden niet ontdekken waar ze aan dood is gegaan....

op de begrafenis waren ze allemaal in de rouw en waren ze haar aan het begraven tot plotseling de kist open ging en die vrouw stapte er weer levend uit :o

dat werd de postbode te veel en ging dood van de schrik :o

Ja hoor, en jij gelooft het?

Delen op andere websites

altijd als ik ga slapen vergeet ik altijd de grodijnen dicht te doen en dan zie ik altijd door de maan op de muur takken van bomen en dan blijf ik daar altijd naar staren zonder dat ik het weet en dan beweegt het door de wind ,

maar op een keer was het niet allemaal dunne schaduwen maar tja het leek op iets anders ik weet niet egt hoe ik het moet omsgrijven :ph34r: :question:

Delen op andere websites

• 2 maanden later...

Me vader vertelde me dat ze vroeger op zijn camping een x gingen glaasje draaien.

Nadat ze al een tijdje 'gedraait' hebben komt er een man aan (een bekende man van de camping hoor) en die zegt: ik geloof er helemaal niks van het is toch maar nep.

Hij neemt een trekkie van z'n sigaret en blaast alle rook in het glas en zet het weer neer.

Het glas gaat de lucht in en begint keihard te tollen en sloeg keihard kapot tegen een muur...

Creepy he

Delen op andere websites

een maand geleden op kamp gingen kinderen ook geesten oproepen en ze vroegen of hij iets met een kind kon doen en precies op dat moment kwam er een kind binnen die een voetbal tegen haar hoofd had gehad raar :blink:

en ik heb ook telkens een dé ja vu of zo iets dat ik plaatsen herken waar ik nooit geweest ben dat ik situaties ruzies enzo herken maark weet het niet van te voren te voorspellen alleen op het moment dat het gebeurt

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...