Robienske Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 (bewerkt) ik heb weleens gehad dat ik in me bed lag en dat het net leek of iemand op me kussen ging staan , was echt creepy die kussen deukte helemaal in terwijl ik er op lag :ph34r:edit: met me hoofd WAAHAHAhAHAHAHA ik lach me een deuk. Denk eens na: wat gebeurt er als je iets op een kussen legt. Het deukt natuurlijk door het gewicht van je hoofd :lol: Bewerkt: 12 december 2004 door Robienske Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wcplee Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 Af en toe droom ik dat ik dood ben :blink: . Dan ben ik ergens en dan oppeens nergens dan weer in het heelal en dan zie ik iets heel raars dat is soms wel eng en dom. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerbee Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2004 ik heb weleens gehad dat ik in me bed lag en dat het net leek of iemand op me kussen ging staan , was echt creepy die kussen deukte helemaal in terwijl ik er op lag :ph34r:edit: met me hoofd WAAHAHAhAHAHAHA ik lach me een deuk. Denk eens na: wat gebeurt er als je iets op een kussen legt. Het deukt natuurlijk door het gewicht van je hoofd :lol: ik lag al met me hoofd op de kussen toen ie nog een keer indeukte en een stuk verder dan dat ik er met me hoofd op lag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2004 ik heb weleens gehad dat ik in me bed lag en dat het net leek of iemand op me kussen ging staan , was echt creepy die kussen deukte helemaal in terwijl ik er op lag :ph34r:edit: met me hoofd WAAHAHAhAHAHAHA ik lach me een deuk. Denk eens na: wat gebeurt er als je iets op een kussen legt. Het deukt natuurlijk door het gewicht van je hoofd :lol: Ik denk dat ie bedoeld, dat ie er stil op lag, en dat het nog verder indeukte... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerbee Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2004 ja idd als ik zelf die kussen in laat deuken merk ik da wel maar lag gewoon normaal met me hoofd op me kussen en na een tijdje deukte die een stuk door Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MightyDuck Geplaatst: 12 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 december 2004 Schokkend stuk over Bloody mary. http://www.mythology.com/bloodymary.html Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
josie Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2004 gistere merkte ik iets heel vreemds ik moest eerder naar bed (proefwerkweek he) en mijn zus ging ook naar bed toen ze bijna klaar was ging ze naar de wc na 5 min (ze zat er nog steeds op) hoorde ik geluiden op de trap naar boven komen dus ik denk dat is me moeder die schuiffelde rond in de kamers maar nog gekker werd het nadat me zus klaar was op de wc en samen met me moeder naar boven kwam ik begrijp het nog steeds niet :huh: :o :o :o :huh: :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wcplee Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2004 Schokkend stuk over Bloody mary.http://www.mythology.com/bloodymary.html Holy (censuur) (censuur) Ik heb hem niet eens uitgeleze Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2004 Schokkend stuk over Bloody mary.http://www.mythology.com/bloodymary.html Holy (censuur) (censuur) Ik heb hem niet eens uitgeleze Idem dito, maar toch scary! :o :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2004 Ik heb nog nooit iets geks of vreeemds meegemaakt. Het ligt er natuurlijk ook aan of je er in gelooft of niet. Je kan het je ook verbeelden dat je het hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ja, mensen gaan zich dingen verbeelden als zer er voor 200% in geloven en nergens anders voor open staan. Maar als je je nou eens in een ander standpunt verplaatst, dan kan het goed mogelijk zijn dat je ergens in gaat geloven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TubS Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 ik heb dat wel uitgelezen hoor, maar als ik snachts langs de spiegels liep dat ik dan de nieging heb om t te zeggen maar doe ik toch maar niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wcplee Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 Ik heb de neiging om het 13 keer to zeggen om 1 uur maar ik heb geen zin om me hele leven een eenhoorn onderin de spiegel te zien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 ik heb dat wel uitgelezen hoor, maar als ik snachts langs de spiegels liep dat ik dan de nieging heb om t te zeggen maar doe ik toch maar niet Haha, lol, heb ik ook weleens gehad, om 12 snel nog ff je tanden poetsen, het zeggen en dan heel snel naar je bed sprinten! :lol: Toch doe ik zoiets maar niet! :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 Dit is niet echt griezelig maar wel ff schrikken! Vorig jaar bij het zwembad (Bij ons in het dorp) was de fiets van mijn klasgenootje gestolen. Wij dus zoeken, en toen keken we bij de bossen en daar loopt precies een tunneltje door! Toen we de 1ste keer daar keken was er niks maar de tweede keer stond er ineens een man met die fiets in. Wij schrokken ons dood! En laten zag ik nog diezelfde man uit de bossen komen op die fiets en een andere fiets in de hand! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.