Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic

Recommended Posts

• Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GolfG60

1310

• moechy

1226

• GekkieJ01

629

• RustyRustler89

543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik geloof dat de afmetingen hetzelfde zijn aangezien het europese afmetingen zijn.

Hmm weet ik niet zeker hoor, want zijn vaak mensen die Nederlandse kentekenplaathouders kopen waar laterna belgische of duitse platen vanaf zijn gevallen omdat die maat net ietsje anders blijkt te zijn..

Geplaatst:

Ze lijken me wel van dezelfde grootte te zijn idd.. Maarja ik weet het niet zeker.

Misschien moet ik die platenhouder gewoon bestellen en hopen op het beste.

Geplaatst: (bewerkt)

Vacuumslang los geschoten?

of een scheurtje in luchtdarmen (van de turbo?)

Ik heb echt liggen zoeken naar zo'n vacuumslang maar kan niets vinden + op internet vind ik enkel dieselmodellen die er een hebben. Een turbo heb ik niet. Wel zuipt die opeens ontzettend veel. Heb op 1 tank +/- 440 km gereden.

Toch maar even laten nakijken :7

Bewerkt: door Davedavy
Geplaatst:

Ik heb echt liggen zoeken naar zo'n vacuumslang maar kan niets vinden + op internet vind ik enkel dieselmodellen die er een hebben. Een turbo heb ik niet. Wel zuipt die opeens ontzettend veel. Heb op 1 tank +/- 440 km gereden.

Toch maar even laten nakijken emo.gif

Dat is het maximum dat ik uit 1 tank haal, 440km :7

Natuurlijk heb ik niet zo'n super grote tank maar toch.

Wat was je verbruik hiervoor?

Geplaatst:

Toch maar even laten nakijken emo.gif

Dat is het maximum dat ik uit 1 tank haal, 440km emo.gif

Natuurlijk heb ik niet zo'n super grote tank maar toch.

Wat was je verbruik hiervoor?

Ik heb een 70 liter tank. Normaal haal ik 700 met stadsvebruik terwijl ik nu met name op de snelweg heb gereden.

Geplaatst:

Als ik 440km op een tank haal heb ik voor mijn doen zuinig gereden emo.gif

Met een tank van 55 liter

Ik zit met een gemiddelde van 8.1l/100km oftwel in jullie termen rond de 1 op 12.

Geplaatst:

Ik zal ook maar even twee fotootjes posten van mijn Honda Prelude die ik vorige week gekocht heb.

Er komen dit weekend nieuwe remschijven en remblokken achter op en ik vervang de olie en het oliefilter.

In de planning staan nog nieuwe koplampen (met angel eyes) en een deel van de motorkap en voorbumper wrappen in carbonfolie. Misschien laat ik ook een deel van de spiegels doen.

Uiteraard komen er nog nieuwe velgen onder.

fmjweE3.jpg?1

RKwUXJN.jpg?1

Geplaatst:

Het is een Prelude uit 2000, dus één van de jongsten :)

Nee, ik ga hem niet laten zakken, hij ligt al vrij laag en dat is alleen maar onpraktisch. Verder laat ik de auto ook in deze staat; Ik houd niet zo van bumperkits en grote spoilers.

Geplaatst:

Zo laag ligt ie niet, mijn Corrado ligt lager en ik kom ook gewoon overal en rijdt net zo praktisch en fijn als mijn andere niet verlaagde Corrado.

Golfje daarin tegen, kom ik ook wel overal, alleen soms schraapt ie een beetje nosmile.gif

Geplaatst: (bewerkt)

Astra is van de week van een nieuwe APK voorzien. Dus kunnen er weer even tegenaan. Binnenkort nog een onderhoud beurtje laten doen..

Vanmiddag even gewassen. Daarna wat foto's gemaakt, zie alleen dat op sommige plaatsen wat waterdruppels zijn opgedroogd helaas..

j9vr6e.jpg

rc6l9f.jpg

2z8zr6f.jpg

Bewerkt: door MaxVito
Geplaatst:

Je kan oa. een droogdoek gebruiken en hiermee de wagen afdoen voordat ie opdroogt, dus je moet per deel werken ipv. in een stuk door.

Wat je ook kan doen is op de plekken met kalkvlekken even overdoen met een microvezel doek en Poorboys spray and wipe aangelengd met gedistilleerd water.

Spray and wipe ben ik echt tevreden over, gebruik het spul nog net niet onder de douche.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...