GolfG60 Geplaatst: 1 november 2016 Rapport Geplaatst: 1 november 2016 Idd, wieldoppen erop is eigenlijk altijd wel stalen velgen, enige fabrikant die aluminium wielen saai weet te maken met wieldoppen is Toyota. Zo heeft Renault ook nog een mooi instinkertje, hebben op sommige Laguna's een 5 spaak stalen velg met een wieldop die er echt als een aluminium velg uitziet. Als je het echt niet weet, kan je altijd nog een magneetje meenemen, magneten kleven niet aan aluminium maar wel aan staal. Je kan ook met je knokkel er tegenaan kloppen, hoor en voel je het verschil ook gewoon goed mee. Reageren
Davedavy Geplaatst: 3 november 2016 Rapport Geplaatst: 3 november 2016 Van de week de auto maar weer eens flink gepoetst. Eigenlijk met het idee in het achterhoofd om foto's te maken voor de verkoop, uiteindelijk uit luiheid niet gedaan en nu regent het Reageren
RUBENN Geplaatst: 3 november 2016 Rapport Geplaatst: 3 november 2016 Lol Waarom wil je 'm verkopen als ik vragen mag? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 3 november 2016 Rapport Geplaatst: 3 november 2016 Verwend noemen ze dat. Vandaag in een BMW 1 Serie uit 2012 mogen rijden, op de knipperlichten na echt een fijne bak. Reageren
RUBENN Geplaatst: 3 november 2016 Rapport Geplaatst: 3 november 2016 Menig BMW-rijder zal er vast geen last van hebben, het stereotype dat zo'n auto rijdt gebruikt ze toch niet Maar inderdaad een fijne auto ja. Reageren
moechy Geplaatst: 4 november 2016 Rapport Geplaatst: 4 november 2016 Verwend noemen ze dat. Vandaag in een BMW 1 Serie uit 2012 mogen rijden, op de knipperlichten na echt een fijne bak. Ooh, dan heb je een extra optie? Reageren
Davedavy Geplaatst: 4 november 2016 Rapport Geplaatst: 4 november 2016 (bewerkt) Waarom wil je 'm verkopen als ik vragen mag? Tijd voor wat 'zuinigers'. Mijn keuze is gevallen op een Alfa Giulietta Met voorkeur naar de 1.4T 170PK Automaat versie. Gewaagde keuze, een Alfa automaat ik weet het Maarja het heeft geen haast, als die rond het voorjaar maar weg is volgend jaar Bewerkt: 4 november 2016 door Davedavy Reageren
moechy Geplaatst: 4 november 2016 Rapport Geplaatst: 4 november 2016 Mooie wagens die giuletta's! Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 4 november 2016 Rapport Geplaatst: 4 november 2016 Verwend noemen ze dat. Vandaag in een BMW 1 Serie uit 2012 mogen rijden, op de knipperlichten na echt een fijne bak. Ooh, dan heb je een extra optie? Haha geen idee, had 'm maar voor een kilometer of 80. Mooi die Alfa's inderdaad! Reageren
Davedavy Geplaatst: 4 november 2016 Rapport Geplaatst: 4 november 2016 Haha geen idee, had 'm maar voor een kilometer of 80. Hoe kom je eigenlijk terug als je eentje gebracht hebt ? OV? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 4 november 2016 Rapport Geplaatst: 4 november 2016 Jep, moest die auto afleveren in Meerkerk en in Nieuwegein kon ik de volgende ophalen. Dat was trouwens wel een grappige autootje, Renault Twingo splinternieuw met nog geen 10km op de teller. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 11 december 2016 Rapport Geplaatst: 11 december 2016 Whoop heeft een auto gekocht. Mx5 NBFL 2002 met 117k op de klok. ' Reageren
GolfG60 Geplaatst: 11 december 2016 Rapport Geplaatst: 11 december 2016 Moet toegeven dat ik voor een NA een zwak heb, vooral een rode of zwarte met een hardtop erop. NB is voor mijn smaak te nieuw, maar hebben wel weer de 1.8 en vaak een LSD erin dus dat rijdt weer erg lekker. Hoe dan ook, veel plezier ermee Reageren
moechy Geplaatst: 11 december 2016 Rapport Geplaatst: 11 december 2016 Mooie wagen, whoop. Nog plannen mee? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 11 december 2016 Rapport Geplaatst: 11 december 2016 Moet toegeven dat ik voor een NA een zwak heb, vooral een rode of zwarte met een hardtop erop. NB is voor mijn smaak te nieuw, maar hebben wel weer de 1.8 en vaak een LSD erin dus dat rijdt weer erg lekker. Hoe dan ook, veel plezier ermee Ik was in eerste instantie ook aan het kijken voor een NA. Maar die zijn in de buurt erg duur en missen een paar opties wat ik graag wilde. Mooie wagen, whoop. Nog plannen mee? Dank. Nog niet echt plannen. Wellicht van de zomer een andere set velgen. Aftermarket koplamp units en verder nog geen idee Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.