Jump to content

Eredivisie 2007/2008

Recommended Posts

Geplaatst:

PSV 1 - 1 Heerenveen

Mindere wedstrijd van PSV, zonder Vergoossen (ziek). In de 1ste minuut werd het al 1-0, waarna PSV kon uitlopen met wat goede kansen. In de eerste helft waren beide ploegen gevaarlijk, in de tweede helft had vooral Heerenveen de mogelijkheden. De 1-1 was verdient, en PSV kan geluk hebben dat de 1-2 niet viel. Het was in ieder geval wel een mooie wedstrijd, ook al was PSV vaak slordig.

• Reacties 420
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Groot-Duimpje

60

• RobertSA

30

• NilsHolgersson

28

• GekkieJ01

27

Geplaatst:

Ajax heeft een 6-2 overwinning geboekt tegen Sparta. Met rust stond Ajax er al goed voor, en in de tweede helft waren ze minder gemotiveerd om de score uit te breiden.

Willem II heeft verloren van PSV in Tilburg. Gemakkelijk was het allemaal niet, in een slechte wedstrijd. PSV probeerde, Willem II bikkelde zich erdoor. Daarmee creëerden ze wel kansjes, waar PSV ook niet veel produceerde. Laat in de wedstrijd kwam toch de 0-1, doordat Affelay de bal voorbij Aerts speelde, om daarna gretig naar de grond te gaan, waarna Simons de penalty feilloos binnenschoot.

Verdiend en mooi was het allemaal niet, maar ik denk dat de club die slechte wedstrijden ook wint de meeste kans maakt om kampioen te worden ^_^

Geplaatst:

Ajax gewonnen wat een mooie wedstrijd was met 6-2 ..

PSV gewonnen met een gelukje zoals altijd :),

Feyenoord gewonnen :),

Zo .. het rijtje dat we kennen hé ;)!

• 1 maand later...
Geplaatst: (bewerkt)

Ik weet niet, maar Ajax wordt al jaren Lucky Ajax genoemd hoor...Maarja PSV word gewoon weer kampioen, we zijn de randstad echt voorbij gegaan, qua sfeer, tifo en zeker qua voetbal.

Bewerkt: door bierboer
Geplaatst:

Blijf lekker geloven , misschien komt dan je wens uit , Want Ajax gaat er dik langszij.

Hereveen - Ajax = 2-4 geworden

doelpuntenmakers van ajax:

Huntelaar

Huntelaar

Suarez

Perez :cya:

Geplaatst:

In het land van hoeren en kaas zijn de boeren de baas :*D PSV EINDHOVEN!!! _O_

Geplaatst:

was een mooie wedstrijd tege heerenveen ^_^ Maar psv word jammer genoeg wel weer kampioen dit jaar als ik realistiesben :N Maar psv is niet echt in vorm de laatste tijd. Ik hoop dat het nog spanned word. ^_^

-------------------------------------------------

AFCA 4 LIVE

MOKUM

X

X

X

Geplaatst:

Die overwinning van Ajax was echt geflatteerd, voor hetzelfde geld had Heerenveen gewonnen.

Geplaatst: (bewerkt)
Die overwinning van Ajax was echt geflatteerd, voor hetzelfde geld had Heerenveen gewonnen.

Maar ajax wint ze wel.. :tu:

Wel leuk voor az dat ze weer een wedtsrijd wonnen:D

Bewerkt: door oostzaan
Geplaatst:

Haha, en dat moet een "PSVer" zeggen .. Alsof die altijd overtuigend winnen?

Geplaatst:

Haha, en dat moet een "PSVer" zeggen .. Alsof die altijd overtuigend winnen?

Dat zegt hij helemaal niet. Hij doelt hierop dat een paar mensen de wedstrijd de lucht in prijzen, terwijl de stand niet zo veel zegt.

Overigens denk ik dat PSV wel twee van de drie laatste wedstrijden weet te winnnen.

Geplaatst:

Ik denk dat PSV 1e wordt, Ajax 2e en Feyenoord 3e.

Zelf ben ik voor FC-Utrecht. :cya:

Geplaatst:

speelt Kevin Vandenbergh eindelijk al wat volle matchen of nog altijd bankzitter?

Geplaatst:

speelt Kevin Vandenbergh eindelijk al wat volle matchen of nog altijd bankzitter?

hehe, bankzitter. Maar hij valt steeds vaker in. Maar hij is het geld lang niet waard. ik sanp niet hoe hij ooit in belgië topscorer is geworden.

Geplaatst:
Ik denk dat PSV 1e wordt, Ajax 2e en Feyenoord 3e.Zelf ben ik voor FC-Utrecht. :cya:
hehe, bankzitter. Maar hij valt steeds vaker in. Maar hij is het geld lang niet waard. ik sanp niet hoe hij ooit in belgië topscorer is geworden.
Misschien omdat hij daar wel in de basis stond en het vertrouwen kreeg van de trainer...tegenwoordig staat hij zelfs onder Rossini in de rangorde. Nou, als je door de trainer als een mindere spits wordt gezien dan Rossini krijgt je zelfvertrouwen ook wel een klap hoor. Volgens mij scoort René van Rijswijk nog vaker dan die mislukte vedette.
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...