Roxx0rz Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2004 aan de kant bij de parkeerplaats aan de 8erkant? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 3 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2005 Nee, die ramen zitten overal, zowel aan de voorkant, zijkant als achterkant. Lantyz was de eerste die het raadde, namelijk gewoon bij de brandweerkazerne dus die moet nu een screen plaatsen vind ik. 8-Ball blijft een beetje te lang weg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 Sorry, maar ik vind het te lang duren. Het is in ieder geval bij de brandweerkazerne. Lantyz heeft het geraden als eerste, dus die is aan de beurt voor een nieuwe screen ervan. De laatste keer dat iemand geraden heeft is al meer dan een week geleden, dus ik plaats zelf maar een screen. Op deze zie je veel, maar de locatie is nog niet zo makkelijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 Je moet ff via Imageshack.us uploaden. Met de upload van gtaforum doet hij het niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 Nee, eerst niet, maar volgensmij doet die het nu wel weer, ik zie em zelf in ieder geval wel, maar ik upload em wel even. Hier is die. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 Geel is het uitzicht en de rode pijl zegt waar je ergens staat in het rondje dat is het gebouw (ik kan het natuurlijk niet op de mm aangeven) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 Je hebt de locatie alvast goed aangegeven, nu ook nog de naam van het gebouw waarvanaf de screen genomen is, dan is het oké Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 Standing vice point Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 Klopt, goedzo het gebouw is inderdaad Standing Vice Point oké Denizzzz jij mag de volgende screen plaatsen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Gangster Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 Klopt, goedzo het gebouw is inderdaad Standing Vice Point oké Denizzzz jij mag de volgende screen plaatsen. plaatjes doen?? :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MightyDuck Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 FAQ doorlezen! Moeilijk he, zelf beetje nadenken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 Je kunt teksten in kleur zo doen Als je ze groter wilt maken is dat ook mogelijk alleen moet je dat wel kunnen. Plaatjes kan je als lid uploaden door een plaatje van je computer op deze site een afbeelding te plaatsen en vervolgens met de IMG knop deze te uploaden. We wachten nog op de nieuwe screen van Denizzzz. Trouwens als er weinig animo is om screens te plaatsen wil ik het wel de hele tijd doen hoor, ik heb er tijd genoeg voor. Anders wordt dit topic ook zo saai.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2005 (bewerkt) En hier is hij dan!!!! ik wil een kaart en ik wil horen waar het dicht bij in de buurt is. Bewerkt: 8 januari 2005 door Dennizzzz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2005 Die is in Ocean Beach vlakbij de benzinepomp. Hier heb je dan ook nog een kaart. Het is het rondje dat erbij aangegeven is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2005 Die is in Ocean Beach vlakbij de benzinepomp. Hier heb je dan ook nog een kaart. Het is het rondje dat erbij aangegeven is. klopt!! next one for you Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.