Baffie Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 Het duurt weer té lang. 3 dagen geleden kon je al een screen plaatsen, het lijkt me dat het je inde tussentijd al wel gelukt is om een beetje een moeilijke plek te vinden, dus als het maandag nóg niet gebeurd is, is er wat mij betreft een ander aan de beurt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 Sorry dat hij zo laat komt..........internet lag eruit.......Bedankt voor jullie geduld. Hij is nie zo moeilijk........ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 Bij het legerbassis achter dat gebouw bij dat bassis?! --Ik kan geen screen posten, ik weet niet hoe?-- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 Op Escobar International, volgensmij op de plek die op de plattegrond is aangegeven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 (bewerkt) Gozer, heeft Baffie of ik het goed? Het duurt nu wel langggg hoor. <_< Bewerkt: 16 januari 2005 door spijkertje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 Allebij fout.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 Op het gras naast Escobar, tegen de haven aan... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 Nou, denizzzz het duurt wel lang. MrKookie, kan je niet een duidelijkere screen ervan plaatsen + plattegrond/radar. Dan weet je het zelf zeker en kunnen we weer verder. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 Kom op éy Dennizzzz alleen zeggen of het goed is want dit duurt TE lang! <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2005 Kom op éy Dennizzzz alleen zeggen of het goed is want dit duurt TE lang! <_< Ik begrijp dat je het irritant vind?! Ga dan niet lopen jouwen van 'Schiet op!' enz. Dan ben je alleen maar bezig met spammen en je postgehalte omhoog te brengen. Wacht gewoon totdat hij weer online is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2005 Ik begrijp dat je het irritant vind?! Ga dan niet lopen jouwen van 'Schiet op!' enz. Dan ben je alleen maar bezig met spammen en je postgehalte omhoog te brengen.Wacht gewoon totdat hij weer online is. Danku geniuz .... heb het de laatste tijd heel druk met School dus..... mar het is allemaal fout jullie zittu wel heel dicht in de buurt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2005 Heb je misschien een tip?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2005 Oké, sorry Geniuz. Neem de tijd Denniz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 Kan anders iemand even een andre posten om leven in het topic te houden...? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 Dat is natuurlijk geen probleem, ik heb het namelijk gevonden. We zaten inderdaad heel erg dichtbij, maar het was uiteindelijk hier. Nu Denizzzz er bijna niet meer is, en ik zeker weet dat die plek goed is zeg ik maar dat ik de volgende ben die aan de beurt is. Ik zal er eens even één opzoeken die moeilijk is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.