MrKooKie Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 <_< Op het gras naast Escobar, tegen de haven aan... dit is PRECIES de plek die ik bedoelde... maarja...Baffie waar blijft die screen nou?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 (bewerkt) Duppel post weet ik, maar het duurt een beetje lang Screen Bewerkt: 22 januari 2005 door MrKooKie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 Waarom wacht je niet netjes af? _____________________ Het ligt toch in Downtown daarzo zijn hééél veel garage's en boven een héli toch? Je bent nu beneden bij dat dinge's.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 is dat niet dichtbij de bomshop in de havemn daarzo, was toch ook een taxi missie dichtbij toen kwamen ze allemaal op je af rijden en mis je ze ontwijken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 Romero bedoelt het goed... Ik reken het goed... Jij moet een nieuwe posten En waarom ik niet wacht?? Omdat ik geen geduld heb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 Waar O Waar :lol: screen21.jpe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 Op het eerste eiland, daarzo vlak bij een Garage waar je je auto kunt spraien toch? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 Op het eerste eiland, daarzo vlak bij een Garage waar je je auto kunt spraien toch? nou, het kan iets preciezer, het is vlakbij een easter egg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 (bewerkt) Er komt nog een plaatje.... Bewerkt: 22 januari 2005 door spijkertje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 waar je lang op kan wachten.............nee hier moet je het mee doen het is vlakbij een apartementen complex waar de eateregg bevindt en dus ook dit plaatje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 Ja, maar ik ga effe morgen een plaatje zenden van de weg... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 Sorry jongens, maar dit vind ik niet zo heel erg netjes, ik had nog maar één dag die screen geraden en ik was net op zoek naar een nieuwe. Bij Denizzzz hebben we een keer 2 of 3 dagen gewacht en toen ging er ook niemand anders een screen plaatsen. Nu is het natuurlijk niet meer leuk als ik nog een screen ga plaatsen, dan zijn er 3. Maar een beetje meer geduld lijkt mij toch wel mogelijk. Ik was namelijk degene die de screen van Denizzzz als eerste geraden had. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 Oops!!! Vergeef het me!! Mijn excusses!!! Oké deze topic begint nu echt uit de hand te lopen!! Baffie, wil je het nog zenden of moeten we doorgaan? aan jou de keus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 (bewerkt) Het is niet zo dat ik het héél erg belachelijk vind, maar ík had de screen eerlijk geraden. Dat MrKookie dan ineens een screen gaat plaatsen vind ik niet zo heel erg eerlijk. Maar ik hoef zelf nu geen screen meer te plaatsen hoor, eerder in het topic heb ik voor MrKookie ook een paar keer een screen geplaatst omdat hij er geen één had. Opzich moet het dan niet op zo'n manier gaan, maar laat ik het nu hier toch maar bij zitten, laten we verder gaan met de gegeven screen. Enne is die screen van Romero niet hier Bewerkt: 22 januari 2005 door Baffie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 OMFG, ik probeer het topic in leven te houden en bij Dennizzz als ik dat had geweten had ik het ook gedaan, aan jou de eer zet er als nog maar een... :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.