Jump to content

Homo les op school

Recommended Posts

Geplaatst:
maar dan zijn er natuurlijk weer mensen die anders denken en die doen zo hard tegen homo's

dus is het nog steeds niet geacepteerd

• Reacties 267
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• sevaboy

36

• Muay Thai

30

• Scarface92

22

• DenkaanHenk

20

Top Posters In This Topic

Geplaatst:
maar dan zijn er natuurlijk weer mensen die anders denken en die doen zo hard tegen homo's

dus is het nog steeds niet geacepteerd

Jawel door de overheid en alles wel maar door sommige mensen niet.

Geplaatst:
als ierdere dag 100en mensen met het wordt homo schelden noem ik het niet geacepteerd

Dat vindt ik niet echt kloppen want er wordt wel met meer dingen gescholden.

Geplaatst:

dus omdat er meerdere scheldwoorden worden gebruikt , maakt het niet meer uit wat je zegt? als ik de hele tijd loop te kankeren hier, zullen veel mensen het ook niet leuk vinden hoor...

Geplaatst:

krijg je dan les in hoe je homo moet worden ?? btw wrm aleen een boek over homo's. er bestaan ook nog lesbies. en ik vint het opzig niet erg dat we er iets over te hooren krijgen. maar stop het dan bij biologie in.

(dat heb ik tog niet ^_^ ^_^ )

Geplaatst:

Waarom een boek speciaal over homo's en dan niet over lesbiennes en hetero's? Wij leren op school bij biologie alles over homo's, heteros en lesbienne's. Bij biologie wordt ons alles gewoon geleerd. Ik vindt niet dat je homo's een speciale behandeling moet geven. Het zijn toch gewoon mensen? Net als hetero's en lesbiennes?

Ik heb zelf geen probleem met homo's. Ik ben zelf hetero en ken een paar mensen die lesbisch zijn. Ik heb er niks op tegen. Mensen moeten doen wat ze willen. Als 2 mannen van elkaar houden heb ik daar toch geen last van? Ik snap echt niet waarom sommige mensen hier zo'n hekel aan homo's hebben. :duh:

:cya:

Boris H.

Geplaatst:
Duidelijk dat je een leeghoofd bent HOMOSEKSUELITEIT betekent MANNEN en VROUWEN.

Onlinewoordenboek

U hebt gezocht op homoseksueel:

RESULTAAT (maximaal 20 woorden)

ho·mo·sek·su·eel1 (de ~ (m.), -elen)

1 man met seksuele voorkeur voor mannen => bruinwerker, flikker, gay, geïnverteerde, holtor, homo, homofiel, poot, reetkever, sodemieter, sodomiet

De vandale liegt zeker ook?

Denk je? Ik denk eerder dat jij diegene bent die liegt.. Post nu eens nummer 2 Mir :). Of voor diegene die het niet snappen zoek het op..

Geplaatst:

Lol , ik hoop niet dat ik deze les op school krijgt. Daar heb ik namelijk niks aan , geef mij maar wiskunde , nederlands , engels , topo , en economie. Ik hou er niet van van dat soort lessen , ik vind het bullshit. Daar bereik ik later nergens mee , ik wil na de school waar ik nu op zit naar een andere school toe gaan. Als je zo graag les er over wilt , ga dan naar de bieb ofzo. :7

Geplaatst:

Homo's zijn niet normaal jullie praten over discriminatie?

Discriminatie is als je iemand van huidkleur beledigd dat was nog altijd echte discriminatie jullie hebben laatste jaren domme dingen erbij verzonnen, zal ik het zo zeggen ik zie niet graag twee jongens mekaar zuigen.

Of van die gespierde mannen die mekaar beet nemen.

Geplaatst:

Discriminatie is als je iemand van huidkleur beledigd dat was nog altijd echte discriminatie jullie hebben laatste jaren domme dingen erbij verzonnen, zal ik het zo zeggen ik zie niet graag twee jongens mekaar zuigen.

Discriminatie is ook het uitschelde van homo's, dat is nu eenmaal je geaardheid. Ik snap je mening van zoenende homo's maar zo kan ik ook helemaal pissig worden voer zoenende hetero's :duh: Respecteer die mensen en laat ze gewoon in hun waarde, en als je het ziet kijk je toch een andere kant op?

Geplaatst:

Discriminatie is een groep, racisme een ras. Homo's zijn iig geen ras (de mens is een ras..), dus dan is het toch discriminatie. En (bijna) niemand vind het leuk om te zien, maar om ze daarom in elkaar te slaan, of te beledigen etc.. Onzin!

Geen dank hoor.. Geen dank :7..

Geplaatst:

Waar zie je dat dan? :? Op straat? Ja daar zoenen ze alleen maar , ze gaan niet midden op straat meer doen toch? :schater: Ik vind het ook geen gezicht , maarja ze kunnen er ook niks aan doen. Ik zal vanavond voor ze bidden. :-(

Geplaatst:

Homo's mogen thuis wel zoenen buiten vind ik het zelf niet fijn.

En nu jullie weer gaan zeiken als stelletje kakkers dat zei ook rechten hebben homo's zijn mensen hun hebben rechten tuurlijk, maar dat ze op straat staan zoenen of mekaar afrukken in bosjes is een ander verhaal dan '' rechten '' als een homo (mens) werk zoekt wordt hij toch ook eerlijk behandeld.

Geplaatst:
Waar zie je dat dan? :? Op straat? Ja daar zoenen ze alleen maar , ze gaan niet midden op straat meer doen toch? :schater: Ik vind het ook geen gezicht , maarja ze kunnen er ook niks aan doen. Ik zal vanavond voor ze bidden. :-(

Waarom voor ze bidden? Kan je nog iets zieligers bedenken?

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...