Jump to content

FIFA 08

Marsmello

Recommended Posts

• Reacties 154
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Mister.X

26

• Groot-Duimpje

24

• Marsmello

10

• joshoon

9

Geplaatst:
Dus als ik het goed begrijp is er geen reet veranderd aan de 08 versie van Fifa voor de PC?

Ook niet de graphics?

Want ik hoorde die ik had... dat dat niet alles al had, omdat dat nog in ontwikkeling was.

Kan iemand mischien een lijstje maken wat er precies is veranderd bij de PC versie?

Natuurlijk zijn sowieso de graphics weer opgekrikt, dit gebeurd bij elke nieuwe versie. Daarnaast zul je er een betere A.I. (Artificiële Intelligentie) hebben. De A.I. is de code die de tegenstanders aanstuurt, dat wil dus zeggen dat je met een hogere A.I. ook betere tegenstanders hebt. Daarnaast is geloof ik ook de coachmodus aangepast, zo kun je bijvoorbeeld ook vriendschappelijke wedstrijden spelen voor het nieuwe seizoen.

Tevens heb je meer controle over het schot. Zo spelen bijvoorbeeld luchtdruk of de situatie waarin je zit een belangrijke factor bij je schot. Tevens heb je ook nieuwe de 'Be A Pro-modus' in de PC-versie, hierin neem je controle over één speler. Persoonlijk vind ik deze laatste vernieuwing de grootste vernieuwing en tevens ook de beste. Want ik moet eerlijk zeggen, dat is toch wel een heel erg vet. :puh:

Maar goed, zoals bij elke Fifa zul je veel terug zien van de vorige keer. Voor de echte fan zal het wellicht weinig uitmaken, maar ik zet vraagtekens bij de vraag of er wel genoeg veranderd is.

Geplaatst:
fifa '08 zal je bedoelen , nee ik heb ook '98 tot '08 en eignelijk was de laatste al niet meer gepland , maar '09 ( ALS die nog komt op de PS2 ) dan zal ik hem niet meer kopen ..

'98 is wel vet he. Een beetje rossen in de zaal met Henk Vos en Ulrich van Gobbel. M'n favo Fifa tot nu toe denk ik.

Geplaatst:
fifa '08 zal je bedoelen , nee ik heb ook '98 tot '08 en eignelijk was de laatste al niet meer gepland , maar '09 ( ALS die nog komt op de PS2 ) dan zal ik hem niet meer kopen ..

'98 is wel vet he. Een beetje rossen in de zaal met Henk Vos en Ulrich van Gobbel. M'n favo Fifa tot nu toe denk ik.

Die was zeker leuk ja. Zaalvoetbal enzo.

Geplaatst:
Toch weer tien jaar geleden al.. als eerbetoon hadden ze in deze editie het zaalvoetbal terug moeten brengen.

hahah , ja eigenlijk wel , zal wel leuk geweest zijn .. maar Helaas :N

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind fifa08 een beetje maf: Ik speel coach, eerst deed ik 2 vriendschappelijke wedstrijden tegen barcelona en ajax (ik ben feyenoord) die won ik met 1-0. Dan begint het gewone seizoen, 2-1 verloren van heracles. Een vrije trap tegen, iemand stond daar om te nemen drukt hij op R2 (ps2) om nog een speler aan te roepen om de bal te passen, wat doet hij? Neemt de speren die hem moet aangeven de vrije trap zelf, echt niet op gerekent en toen kwam het dus op 1-0 voor heracles...de andere 2 goals (1 van mij 1 van heracles) waren niet maf maar deze goal moest ik ff posten.

Edit: Het was zelfs nog exselsior I.P.V. Heracles

Bewerkt: door visser23
Geplaatst:
Ik vind fifa08 een beetje maf: Ik speel coach, eerst deed ik 2 vriendschappelijke wedstrijden tegen barcelona en ajax (ik ben feyenoord) die won ik met 1-0. Dan begint het gewone seizoen, 2-1 verloren van heracles. Een vrije trap tegen, iemand stond daar om te nemen drukt hij op R2 (ps2) om nog een speler aan te roepen om de bal te passen, wat doet hij? Neemt de speren die hem moet aangeven de vrije trap zelf, echt niet op gerekent en toen kwam het dus op 1-0 voor heracles...de andere 2 goals (1 van mij 1 van heracles) waren niet maf maar deze goal moest ik ff posten.

Edit: Het was zelfs nog exselsior I.P.V. Heracles

ach kan gebeuren , nee ik heb nu met Stekelenburg rood gekregen , bij de andere fifa's konden de keepers geen rood krijgen , nu in de derde wedstrijd dus wel, heb nu 8 wedstrijden gespeeld met 24 doelpunten , goed dus :)

Geplaatst:

Ik heb nu ook Fifa 08,

En Holland speelde erin...

Ik blij, maar van die neppe spelers,

Heb ik zelf samen gestelt.

Maar nou zie ik dat die shirtjes ook nieteens zijn gedaan :S

Mag dat ook al niet? :S

Of zijn dit de nieuwe lol

Geplaatst:

Dat heeft met licenties te maken. Inmiddels is het alwéér de zoveelste Fifa zonder het Nederlands Eftal, erg jammer, maar wij kunnen er niet veel aan doen. Gelukkig heeft EA wél een deal voor de licenties van de Eredivisie, al blijft het natuurlijk leuk om met Oranje te spelen. Overigens was het bij voorgaande delen meestal zo dat het Nederlands Elftal werd gemaakt door een fanatieke fan, en ik denk dat je gewoon moet wachten totdat iemand die mod uitbrengt. Anders kun je er natuurlijk ook zelf aan beginnen, zoals jij al gedaan hebt. :Y

Geplaatst: (bewerkt)
Dat heeft met licenties te maken. Inmiddels is het alwéér de zoveelste Fifa zonder het Nederlands Eftal, erg jammer, maar wij kunnen er niet veel aan doen. Gelukkig heeft EA wél een deal voor de licenties van de Eredivisie, al blijft het natuurlijk leuk om met Oranje te spelen. Overigens was het bij voorgaande delen meestal zo dat het Nederlands Elftal werd gemaakt door een fanatieke fan, en ik denk dat je gewoon moet wachten totdat iemand die mod uitbrengt. Anders kun je er natuurlijk ook zelf aan beginnen, zoals jij al gedaan hebt. :Y

Naja... ik weet zo niet hoe het allemaal met de T-Shirts moet enzo, Naja ik heb een vermoeden.

Maar in Fifa 07 werd ook een mod uitgebracht met alle nationale eftallen... en natuurlijk ook NL,

Was echt gaaf... kwam van ene Fifa Korea.

Bewerkt: door joshoon
Geplaatst:

toch zie ik veel nieuwe dingen weer in FiFa zoals:

- snelle vrije trappen

-keeper besturen

- Keeper kan rood krijgen

-veel meer trucjes

- ..

-...

Geplaatst:
toch zie ik veel nieuwe dingen weer in FiFa zoals:

- snelle vrije trappen

-keeper besturen

- Keeper kan rood krijgen

-veel meer trucjes

- ..

-...

Hoe kun je in godsnaam keeper worden van je eigen team...

Want ik kan wel keeper worden van me tegenstander :S

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...