Groot-Duimpje Geplaatst: 13 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 december 2007 Dat kan zo zijn aangezien zij hun overrijden maar we snappen natuurlijk wel per ongeluk .. , Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjoef Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2007 (bewerkt) ja anders telt het ook als vluchtmisdrijf d8 ik Ja, want een trein kan wel ver weg vluchten ja Bewerkt: 13 december 2007 door tjoef Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2007 Overings moet de politie de trein altijd controleren op bloed ofzo wat bedoel je hiermee Wiens bloed moet er dan gecontroleerd worden?? Dat als er, na het gebeuren van een ongeluk, eerst nog gecheckt word of er geen bloed of andere aangekoekte troep op de trein is achtergebleven en of er evenutweel drugs in het bloed zit ofzo.. De trein die het ongeluk maakte die moet stoppen , dat staat gewoon in de regels .. op een aantal gevallen na, en ik bedoel ook dat er dugs of iets dergelijks in kan zitten en dat moeten ze controleren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2007 Ach ja eigenlijk moeten we die mensen hun mening respecteren hé.Als zun hun leven beu zijn wie zijn wij dan om hun tegen te houden hé.Ok het is erg weet ik ook.Maar toch als die mensen zich echt niet goed vinden op deze wereld en ze zien het zo ja dan kunnen we er ook niks tegen doen hé. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Groot-Duimpje Geplaatst: 13 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 december 2007 ja anders telt het ook als vluchtmisdrijf d8 ik Ja, want een trein kan wel ver weg vluchten ja ja , dat kunnen ze zeker , al hoef je alleen maar het spoor te volgen. maar een vluchtmisdrijf hoeft niet persee verweg tezijn Ach ja eigenlijk moeten we die mensen hun mening respecteren hé.Als zun hun leven beu zijn wie zijn wij dan om hun tegen te houden hé.Ok het is erg weet ik ook.Maar toch als die mensen zich echt niet goed vinden op deze wereld en ze zien het zo ja dan kunnen we er ook niks tegen doen hé. zoals ik al in topics hiervoor had gegeven. ze denken denk ik wel na , maar de meeste die springen , die zien het gewoon niet meer zitten , hebben geen mensen om zich heen , ook wel een diepe depressie genoemd , dan zijn ze zo erg depresief dat ze dus zelfmoord plegen , een ramp .. Je kan er dus zeker weinig aan doen , het heeft geen zin , of er moet in hunzelf plotseling een knop omgedraaid worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DJRobin Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2007 Het lijkt me erg voor de machinist als iemand voor de trein springt. Hij kan er niks aan doen stoppen gaat niet. En de meesten houden er ook nog eens een trauma aan over. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2007 Het lijkt me erg voor de machinist als iemand voor de trein springt. Hij kan er niks aan doen stoppen gaat niet. En de meesten houden er ook nog eens een trauma aan over. Het persoon wat ervoor springt is dood en de mensen die erbij staan die houden er geen trauma aan over hoor altans ik niet, 'k heb het ooit eens meegemaakt dat een jonge tiener van 20(vrouw) voor de trein sprong op station maar heb er geen trauma aan over gehouden . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2007 jij misschien niet want jij hebt maar gekeken maar de machinist die houd er wel 1 aan over aangezien hij haar overreden heeft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2008 jij misschien niet want jij hebt maar gekeken maar de machinist die houd er wel 1 aan over aangezien hij haar overreden heeft. Maar volgens mij zie je er meer als toeschouwer van als machinist want ze knallen niet tegen de ruit . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2008 Nee? Als er een persoon voor een trein springt die 80km/h rijdt geloof me de machinist weet het eerder dan jij.Als die persoon onder de wielen komt splijt het bloed alle richtingen uit en de machinist hoor de klap ook wel hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2008 Ik wou machinist worden maar als er dan steeds mensen tegen mijn trein te pletter vliegen dan zie ik daarmaar vanaf. Maar de kans dat je meemaakt dat jij een mens overrijdt met een trein is tog niet groot ? Nee, 35%. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2008 Maar waarom willen die mensen altijd iemand bij hun dood betrekken..? Doe het dan ergens op een plek waar niemand het kan zien. Tsja, er zal tóch iemand de 'troep' op moeten ruimen... Mss kleine bump, maar mijn vader is condeteur (kaartjesknipper & begeleider) en mijn pa moet dus de lijken opruimen :') Heeft hij zelf gezegd, maar ik vind dat de mensen die zelfmoord plege onder de trein die ook aan de machinisten enzv moeten denken. Maarja, dat is hun keuze hé. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2008 Als ze echt dood willen.Gaan ze niet nog aan de machinist denken hoor.Die mensen zien geen andere uitweg dus springen ze gewoon voor de trein.Alhoewel ik al eens heb gezegd dat sommige nog op het laaste moment terugkrabbelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
StyloN Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2008 Hmm GRUWELIJK GEWOON Dit lijkt me een van de pijnelijkste zelf moord Al weet ik een paar VEEL gruwelijker zelfmoorden maar ja Mensen die pyschich problemen hebben OF heel deprimerend zijn OF gewoon er iets ergs gaat gebeuren en ze dat niet willen mee maken Dan gaan ze zelfmoord plegen Of als je natuurlijk veel word gepest Dan pleeg je ook wel eens zelfmoord Dus ik weet niet echt wat ik er van vind Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2008 Sowieso vind ik zelfmoord iets heel moeilijks om een mening over te geven. Niet spottend bedoeld, de meeste dingen kun je het best beoordelen als je het zelf mee hebt gemaakt, dat gaat hier niet. Ik vind het sowieso verkeerd, je kunt dan wel gek worden, zo gek dat je je eigen leven neemt gaat mij echt te ver. Om dan anderen ook nog daarbij te storen met voor de trein springen vind ik helemaal een onwaardige manier om dit leven te verlaten. De regel voor de machinist. Wie moet het anders doen? Het gebeurt vaak genoeg dat de machinist de enige is in een trein die er als "werkende" aanwezig is. Een dokter op elke trein mee laten rijden voor het geval er iemand voor de trein springt is ook onmogelijk. Maar ik vind wel dat machinisten tijdens de vooropleiding daar duidelijk op moeten worden gewezen, en ook op moeten worden getraind om hier goed mee om te kunnen leren gaan. Dan is er niks mis met de regel naar mijn idee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.