Jump to content

Voor Trein Springen

Recommended Posts

Geplaatst:

Of als je natuurlijk veel word gepest Dan pleeg je ook wel eens zelfmoord

Dus ik weet niet echt wat ik er van vind 

Nou ik denk niet dat als je gepest word dat je dan zelfmoord pleegt. Vaak worden kinderen gepest en die springen echt niet voor de trein hoor :7 .

• Reacties 291
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• moechy

29

• Groot-Duimpje

22

• Fiegel5

16

• 2fast{0}

15

Geplaatst:

Nou ik denk niet dat als je gepest word dat je dan zelfmoord pleegt. Vaak worden kinderen gepest en die springen echt niet voor de trein hoor :7 .

Nou een goede vriend van mij heeft het wel gedaan 2 jaar geleden verder weet ik er niet zo veel van over soms kan pesten echt heel erg over komen !

Een woordje kan al heel erg pijnlijk zijn !

Geplaatst:

Dus jij denkt dat als je gepest wordt je niet zelfmoord gaat plegen.... Als je elke dag heel erg gepest wordt fysiek en mentaal en je kan bij niemand je probleem kwijt, ouders altijd weg, leraren die niet willen luisteren. Dan gaat er vast wel bij iemand een knop om dat ze echt niet verder meer willen leven. Misschien springen ze dan wel niet voor de trein, maar hangen ze zich misschien wel op of nemen een overdosis medicijnen. En zoiets vind jij grappig, pff... arm kind.

Geplaatst:
Nooit van de Runescape affaire gehoord fiegel? :?

Runescape ?:ch: Het is gewoon hoe je normaal bent en hoe je telkens word uitgescholden/uitgedaagd. je zult je leven toch alleen maar eindigen als je er niks meer aan hebt of je er genoeg van hebt.

Geplaatst:
Nooit van de Runescape affaire gehoord fiegel? :?

Runescape ?:ch: Het is gewoon hoe je normaal bent en hoe je telkens word uitgescholden/uitgedaagd. je zult je leven toch alleen maar eindigen als je er niks meer aan hebt of je er genoeg van hebt.

Er zijn genoeg mensen, vooral jongere die zelfmoord plegen omdat ze gepest worden. Hoe weet jij nou wanneer je je leven toch alleen maar zou eindigen, als het jouwe nog bezig is?

Bij de meeste gevallen van zelfmoord bij kinderen is de reden vaak dat het kind gepest werd. Daardoor gaat hij/zij zich bagger voelen, wat weer leid tot dat het kind geen zin meer heeft in zijn/haar leven.

Fiegel5, geloof mij, pesterijen zijn vaak erger dan je zou denken. Wat Morpheus 83 zegt klopt helemaal, en het gebeurt veel. Té veel. Op al die basisscholen en middlebare scholen roepen ze altijd dat pesten niet getolereerd, maar ondertussen word er té weinig aan gedaan. Veel leraren geven de pester een waarschuwing of kijken even boos en dan gaat het gewoon weer verder.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Geloof me daar denk je op dat moment niet aan. Je bent het gwn kotsbeu en pats je springt. Weg problemen, weg alles, weg gezever.

Geplaatst:
Geloof me daar denk je op dat moment niet aan. Je bent het gwn kotsbeu en pats je springt. Weg problemen, weg alles, weg gezever.

Dat dacht jij. Je weet niet half wat je je vrienden en familie aandoet :-(

Geplaatst:

Ook daar denk je niet aan, veel gepeste kinderen hebben nauwelijks vrienden en vaak kan je bij familie ook je probleem niet kwijt. Het lijkt misschien makkelijk voor mensen zoals ons die niet gepest worden maar als je eenmaal in zo'n situatie zit is het echt anders.

Geplaatst:

Ook daar denk je niet aan, veel gepeste kinderen hebben nauwelijks vrienden en vaak kan je bij familie ook je probleem niet kwijt. Het lijkt misschien makkelijk voor mensen zoals ons die niet gepest worden maar als je eenmaal in zo'n situatie zit is het echt anders.

Als je zelfmoord pleegt omdat je gepest word ben je echt zwak

Geplaatst:

Dat zeg jij. Maar die mensen zien geen andere uitweg.

Geplaatst:
Risico van het vak?

Ik heb zelf ook al eens iemand onder een trein zien springen, ik zag alle stukjes mooi liggen. Ik herkende zelfs een hand. Ik heb er geen trauma van opgelopen.

serieus , ik zal het verschrikkelijk vinden , weet niet precies hoe het eruit ziet , maar vreselijk weet ik wel.

Inderdaad erg. Heb het zelf ook al gezien :-(

jeetje , inderdaad dus nog veel mensen die het hebben gezien , hetzelfde als dat ik bij Eros zij , ik zal het verschrikkelijk vinden :| , ik heb wel is een keer iemand die echt volop werd aangereden lopend ( klein kindje ) , dat vond ik al erg genoeg. :N

Jeetje, ik zou het zo erg verschrikkelijk vinden.

Gewoon dat je iemand ziet springen voor de trein, dat is alleen al erg.

En dan moet je ook nog kijken of het wel goed gaat ( of wat dan ook ) en dan zie je daar gewoon dode mensen liggen..

Verschrikkelijk moet het zijn geweerst.

Ik hoop dat ik hetzelf nooit maar dan ook nooit mee maak.

Toen ik mijn tante in de kist zag liggen... dat was al erg genoeg !!

:-(

Swiggers

Geplaatst:
Overings moet de politie de trein altijd controleren op bloed ofzo

:? wat bedoel je hiermee :?

Wiens bloed moet er dan gecontroleerd worden??

eventuele DNA onderzoek? wie de man was?

of praat ik nou net zoals CSI ?

Geplaatst:

Helemaal niet, je weet niet wat er allemaal in hun hoofd speelt. Dat kan je alleen weten als je zelf erg hard word gepest.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...