Jump to content

Voor Trein Springen

Groot-Duimpje

Recommended Posts

je bent metzoveel dingen strafbaar maar het gebeurt overal, scooters opvoeren =strafbaar (ierdreen bij ons op

Hartelijk gefeliciteerd Plantebak dat jij het gebruik van een wapen en de koop daarvan vergelijkt met het opvoeren van scooters. :tu: Plantebak for president!

haha leuk joh.. als je verder leest lees je ook wat meer maar goed daar ga je dan niet op in... jij had het toch ook over strafbare feiten... ik gaf gewoon 2 voorbeelden... ik had net zogoed harddrugs kunnen zeggen

Delen op andere websites

• Reacties 291
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• moechy

29

• Groot-Duimpje

22

• Fiegel5

16

• 2fast{0}

15

• 3 weken later...
Oke.....we zijn er inmiddels van overtuigd dat het plegen van zelfmoord of het bezit van een vuurwapen iets anders is dan het opvoeren van een scooter. Nu weer graag ontopic..... ^_^

zal ik doen ;)

ik vind zelfmoord plegen overdreven wil je weg? dan heb ik niks te zeggen eigenlijk ^_^

Delen op andere websites

Oke.....we zijn er inmiddels van overtuigd dat het plegen van zelfmoord of het bezit van een vuurwapen iets anders is dan het opvoeren van een scooter. Nu weer graag ontopic..... ^_^

zal ik doen ;)

ik vind zelfmoord plegen overdreven wil je weg? dan heb ik niks te zeggen eigenlijk ^_^

wat bedoel je met wil je weg? dan heb ik niks te zeggen eigenlijk ..

Delen op andere websites

Ik vind het heel erg dat zoiets gebeurt.. Maar waarom willen die mensen altijd iemand bij hun dood betrekken..? Doe het dan ergens op een plek waar niemand het kan zien. Maar de reacties hier dat het heel normaal is om zelfmoord te plegen en dat het hun eigen keus is vind ik heel erg.... Ik ken iemand die zelfmoord heeft gepleegd en die is jarenlang gepest... Die mensen doen het echt niet zonder reden hoor... :N

Delen op andere websites

Die regel, dat begrijp ik wel. Die is er zodat, wanneer diegene nog leeft (gebeurd wel regelmatig), diegene bijgestaan kan worden door de machinist.

Maar bedenk wel, dat je een machinist al verschikkelijk laat schrikken wanneer je over het spoor rijdt, wanneer de spoorbomen dicht zijn. Een machinist kan nooit op tijd stoppen als hij je al ziet, dus hij weet dat wanneer je valt o.i.d, hij met weet-ik-veel-hoeveel km/u over je heen raast.

Delen op andere websites

ja, precies, voor de trein springen is egoistisch..vertraging, de machinist, de bloedvlekken en stukjes huid die van de rails moeten worden gespoten..

maar ja, elke doe-het-zelf doder is egoistisch omdat diegene (bijna) altijd wel famillie en/of vrienden achterlaat

Delen op andere websites

Maar waarom willen die mensen altijd iemand bij hun dood betrekken..? Doe het dan ergens op een plek waar niemand het kan zien.

Tsja, er zal tóch iemand de 'troep' op moeten ruimen...

ja maar een Machinist , die heeft dat niet zo bedacht :puh:

kijk als je politie kiest weet je het wl dat je zulke dingen kan meemaken.

Delen op andere websites

Nou als je machinist ben zal je wel met zekere zin rekening houden met dit soort praktijken want er zijn niks voor niks traumahelpdingen en regels voor het geval er iemand zelfmoord pleegt en de machinist er ooggetuige van is.

Delen op andere websites

Maar waarom willen die mensen altijd iemand bij hun dood betrekken..? Doe het dan ergens op een plek waar niemand het kan zien.

Nee nee, een Machinist juist wel. Ze weten dat ze het risico nemen dat ze bijvoorbeeld onwel raken en dat ze verongelukken ofzo.

Nee, ze hebben het helemaal niet bedacht... :D

Bewerkt: door Steel Dogg
Delen op andere websites

Nee nee, een Machinist juist wel. Ze weten dat ze het risico nemen dat ze bijvoorbeeld onwel raken en dat ze verongelukken ofzo. Nee, ze hebben het helemaal niet bedacht. Hoe kom je daarbij? :puh: (sarcastisch bedoeld :puh: )

Delen op andere websites

Nee nee, een Machinist juist wel. Ze weten dat ze het risico nemen dat ze bijvoorbeeld onwel raken en dat ze verongelukken ofzo. Nee, ze hebben het helemaal niet bedacht. Hoe kom je daarbij? :puh: (sarcastisch bedoeld :puh: )

Waarom post je dit 2 keer?

Delen op andere websites

Waarom post je dit 2 keer?

Huh? Wanneer heb ik dat gedaan :?

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...