Jump to content

Krachttraining

Recommended Posts

Geplaatst:

Vorige week moest ik een demonstratie doen in Lichamelijke Opvoeding: aan de klimrekken hangen. Al de eerstejaars keken naar me enzo, en ik moest naar het klimrek gaan en 3, 2, 1, en zolang mogelijk blijven hangen in houding van optrekken. (Zonder de voeten ergens te zetten) Je weet wel, met m'n hoofd heel de tijd over de paal blijven, zoals optrekken maar niet op en neer:

progresse_JW_optrekken__0647.jpg

Ik moest zo lang mogelijk blijven hangen zoals die vent hierboven. Na 40 seconden zei die sportleraar: kom, stop maar met daar te hangen, want ander bengel je hier na tien minuten nog :D Dus ik heb me 40 sec kunnen blijven ophangen! De leraar zei : dit had ik niet verwacht, een 11/10 :D Ik zou nog langer gekunt hebben hoor :D

Zelfs Jana zag het :sigaar:

• Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Pietje II

186

• Disturbed

157

• moechy

54

• Flashingdemon666

52

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Even een vraagje. Moet iedere bodybuilder foto´s maken met een webcam met k#tkwaliteit? Disturbed gebruikt er een, jij nu ook al. Welke spieren versterk je daar mee?

Tja, ik zou graag ook liever een betere kwaliteits-webcam willen hebben... maar dit ding is ingebouwd in m'n laptop en tja, ik kan er verder ook niet veel aan doen. Ik heb niet een fototoestel van dermate goeie kwaliteit of zo, dus we zullen het hier maar mee moeten doen. Dat zal voor Rob (Disturbed) ook wel gelden denk ik.

@ Miek: knap hoor! Straks verover je Jana met gemak met je uitermate ontwikkelde uithoudingsvermogen.

Geplaatst:
Even een vraagje. Moet iedere bodybuilder foto´s maken met een webcam met k#tkwaliteit? Disturbed gebruikt er een, jij nu ook al. Welke spieren versterk je daar mee?

Tja, ik zou graag ook liever een betere kwaliteits-webcam willen hebben... maar dit ding is ingebouwd in m'n laptop en tja, ik kan er verder ook niet veel aan doen. Ik heb niet een fototoestel van dermate goeie kwaliteit of zo, dus we zullen het hier maar mee moeten doen. Dat zal voor Rob (Disturbed) ook wel gelden denk ik.

@ Miek: knap hoor! Straks verover je Jana met gemak met je uitermate ontwikkelde uithoudingsvermogen.

Sportschool komt eraan :tu:

Ik ga ook wat stuff voor thuis halen, lijkt me iets fijner :Y

Geplaatst:
Vorige week moest ik een demonstratie doen in Lichamelijke Opvoeding: aan de klimrekken hangen. Al de eerstejaars keken naar me enzo, en ik moest naar het klimrek gaan en 3, 2, 1, en zolang mogelijk blijven hangen in houding van optrekken. (Zonder de voeten ergens te zetten) Je weet wel, met m'n hoofd heel de tijd over de paal blijven, zoals optrekken maar niet op en neer:

*foto*

Ik moest zo lang mogelijk blijven hangen zoals die vent hierboven. Na 40 seconden zei die sportleraar: kom, stop maar met daar te hangen, want ander bengel je hier na tien minuten nog :D Dus ik heb me 40 sec kunnen blijven ophangen! De leraar zei : dit had ik niet verwacht, een 11/10 :D Ik zou nog langer gekunt hebben hoor :D

Heb je dat cijfer ook nog gekregen? :schater: Maar ik ieder geval een goede prestatie Miek. Ik kan je niet vertellen hoe lang ik het volhoud. Ik heb geen geschikte plek in de buurt.

Zelfs Jana zag het :sigaar:

Twee vliegen in een klap. Leuk dan Jana (meisje uit het kvraagetaan topic?) het zag. Kon je gelijk indruk op haar maken. Tenzij het natuurlijk zo´n breezerhoer is die denk dat iederen binnen een paar weken popeye armen kan krijgen...

Sportschool komt eraan :tu:

Ik ga ook wat stuff voor thuis halen, lijkt me iets fijner :Y

Sportschool in ieder geval niet. Ik heb eens geinformeert en je moet daar minimaal 16 jaar oud voor zijn. Dumbells etc kan je wel via internet bestellen. Al zou ik mijn god niet weten waar en hoe duur. Ik ben ook van plan er wat te kopen. Ik weet ook alleen niet waar en vooral niet hoe zwaar.

Geplaatst:
Sportschool in ieder geval niet. Ik heb eens geinformeert en je moet daar minimaal 16 jaar oud voor zijn. Dumbells etc kan je wel via internet bestellen. Al zou ik mijn god niet weten waar en hoe duur. Ik ben ook van plan er wat te kopen. Ik weet ook alleen niet waar en vooral niet hoe zwaar.

Ja, je hebt inderdaad van die br33z4h-sportscholen waar ze kansrijke jongens weigeren omdat ze bang zijn dat ze iets gaan trainen. Oplossing: schaf een home-gym aan of zoek een andere sportschool.

't Is namelijk zwaar achterhaald om te roepen dat krachttraining op jongere leeftijd slecht voor je zou zijn.

Geplaatst:

Ja, je hebt inderdaad van die br33z4h-sportscholen waar ze kansrijke jongens weigeren omdat ze bang zijn dat ze iets gaan trainen. Oplossing: schaf een home-gym aan of zoek een andere sportschool.

't Is namelijk zwaar achterhaald om te roepen dat krachttraining op jongere leeftijd slecht voor je zou zijn.

Lijstje blijft in me hoofd hangen, gewoon als ik thuis kom neem ik gelijk weer wat meer melk :)

Voedingschema loopt wel goed opzich, oja trainen op deze leeftijd is dat normaal ?

Hebben veel kinderen hetzelfde als mij ?

MVG, Fufs :puh:

Geplaatst: (bewerkt)
Hebben veel kinderen hetzelfde als mij ?

Ik denk dat ieder jochie of man wel een leuke 'beachbody' wil. Maar, er zijn er maar een paar die ook daadwerkelijk de discipline hebben om ervoor te gaan (of nog verder).

Bewerkt: door Pietje II
Geplaatst:
Ben deze week voor het eerst naar de sportschool geweest, ga in het vervolg 3 keer per week!

Lijkt me gaaf ^_^

Ik ga meestal 4 of 5 keer in de week naar de gym

Anders kan ik niet al m'n spiergroepen afwerken (split-schema) :7

Geplaatst:
Ben deze week voor het eerst naar de sportschool geweest, ga in het vervolg 3 keer per week!

Lijkt me gaaf ^_^

Je bent 13 dus je kan misschien al een baantje krijgen en zo sparen voor bijvoorbeeld Dumbells of voor een abonement op de sportschool als je 16 word. Sportscholen zijn niet gratis weet je...

Geplaatst: (bewerkt)

Lijkt me gaaf ^_^

Je bent 13 dus je kan misschien al een baantje krijgen en zo sparen voor bijvoorbeeld Dumbells of voor een abonement op de sportschool als je 16 word. Sportscholen zijn niet gratis weet je...

Daar zijn ouders voor :7

Toch maar ouders :)

Nee, ik denk dat ik voor een baantje ga :tu:

Alleen wat voor baantje, folderwijk valt zoiezo af (bah) !

Bewerkt: door Fuffie
Geplaatst:

Lijkt me gaaf ^_^

Daar zijn ouders voor :7

Toch maar ouders :)

Nee, ik denk dat ik voor een baantje ga :tu:

Alleen wat voor baantje, folderwijk valt zoiezo af (bah) !

Lijkt me sterk dat je ouders ook dumbells enzo voor je gaan kopen. Je bent alleen al €160,- kwijt aan 2 dumbells. Als je daar extra gewichten voor wilt hebben moet je daar ook ongeveer nog €75,- bij optellen, en voor een haltern ben je ook al 100 euries kwijt...

Geplaatst:
Lijkt me sterk dat je ouders ook dumbells enzo voor je gaan kopen. Je bent alleen al €160,- kwijt aan 2 dumbells. Als je daar extra gewichten voor wilt hebben moet je daar ook ongeveer nog €75,- bij optellen, en voor een haltern ben je ook al 100 euries kwijt...

Welnee man :7 Dat je over de € 1.000,- kwijt bent om een fatsoenlijke homegym aan te schaffen (verstelbaar bankje, power-/squatrek, Olympische halter, curlstang, gewichtschijven, dumbbells en eventueel een optrekstang) zal ik niet ontkennen, maar daar waar jij 100 euro aan een halterstang betaalt is wel érrug overdreven hoor.

Geplaatst:

Welnee man :7 Dat je over de € 1.000,- kwijt bent om een fatsoenlijke homegym aan te schaffen (verstelbaar bankje, power-/squatrek, Olympische halter, curlstang, gewichtschijven, dumbbells en eventueel een optrekstang) zal ik niet ontkennen, maar daar waar jij 100 euro aan een halterstang betaalt is wel érrug overdreven hoor.

Waar koop jij die dingen dan? Waar ik laatst keek (gewoon ´dumbells kopen´ gegoogled) waaren ze echt zo duur.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...